پورتال گروه سونی – پارک آزمایشگاه EXPT. 03 آیا موسیقی بر قلب تأثیر می گذارد؟ یا قلب روی موسیقی تاثیر می گذارد؟ | اطلاعات نمایشگاه | اخبار

طراحان بر روی انواع توسعه طراحی کار می کنند، از جمله تحقیق در مورد طراحی صدای تعاملی.

منظره دیروز امروز کمی متفاوت به نظر می رسد. این یک فضای آزمایشی برای مواجهه با چنین فرصتی است. حتماً این نگاه به آینده را تجربه کنید، روندی که در سونی متولد شد و ممکن است گامی به سوی آینده باشد، با برنامه جدید سری Park Lab Sony Park Mini.

عنوان برنامه:

آزمایشگاه پارک EXPT. 03 آیا موسیقی بر قلب تأثیر می گذارد؟ یا قلب روی موسیقی تاثیر می گذارد؟

مدت زمان:

جمعه، 15 ژوئیه – یکشنبه، 24 ژوئیه، 2022

ساعت ها:

11:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر (برنامه ریزی شده)
*به دلیل آمادگی فقط روز اول (15 تیرماه) از ساعت 13 باز است

محل:

Sony Park Mini (B1 Nishi-Ginza Parking, 5-3-1 Chisaki, Ginza, Chuo-ku, Tokyo 104-0061)

اینستاگرام رسمی سونی پارک:


https://www.instagram.com/ginzasonypark/
@ginzasonypark هشتگ: #parklab #sonyparkmini

طراحی رسمی اینستاگرام سونی:


https://www.instagram.com/sonydesign_official/
@sonydesign_official هشتگ: #sonydesign




منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/news/event/expt03/

مهندسان و سازندگان سونی دائماً به دنبال راه‌هایی هستند که فناوری و خلاقیت بتواند در ایجاد تجربیاتی که قلب مردم را به حرکت درآورد کمک کند. Park Lab برنامه ای است که قصد دارد نگاهی به آینده داشته باشد که در زندگی روزمره توسط سونی کشف شده است. این یک فضای آزمایشی است که برای تشویق مردم به دیدن چیزها در زندگی روزمره از دیدگاه های کمی متفاوت طراحی شده است.

EXPT 03 از جمعه 15 ژوئیه تا یکشنبه 24 جولای با موضوع “آیا موسیقی بر قلب تأثیر می گذارد؟” یا قلب روی موسیقی تأثیر می گذارد؟» این آزمایشی است که در آن موسیقی با توجه به جهت و نبض صورت تولید می شود و نور به آن مرتبط می شود. واکنش قلب شما به تغییر ملودی و نورها چگونه خواهد بود؟ در این رویداد نمونه اولیه ساخته شده توسط تیم طراحی سونی و با همکاری مهندسان به نمایش گذاشته می شود.

تصویر نمایشگاه

ناگاهارا، طراح

این نمایشگاه آزمایش سونی در تولید موسیقی بلادرنگ با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری سنجش است. ملودی با توجه به جهت چهره بازدیدکنندگان تغییر می کند و تمپو بر اساس نبض آنها. تغییرات موسیقایی و نورپردازی مرتبط با آنها به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا تعاملاتی را تجربه کنند که امتیازی را برای روند خلق و خوی آنها فراهم می کند. طراحان برای ایجاد یک نمونه اولیه با مفهوم ارتقاء صدای تعاملی به بیان موسیقی و تبدیل آن به یک تجربه لذت بخش با مهندسان همکاری کردند.

تشخیص نبض و جهت صورت موسیقی را با توجه به داده های حسی تغییر دهید نورهای مرتبط با موسیقی را اجرا کنید
Sony Park Mini، یک فضای بازشوی آزمایشی به طول 30 متر2 برای پارک جدید گینزا سونی که قرار بود در سال 2024 تکمیل شود، آزمایشگاه پارک را افتتاح کرد. Park Lab یک برنامه سری است که به بازدیدکنندگان امکان می دهد کاوش های مختلف گروه سونی را تجربه کنند.

تامباتا، تهیه کننده طراحی

جلوه های صوتی و صوتی، مانند موسیقی برای بیان جهان بینی بازی های ویدیویی، آرامش یا تمرکز، اجزای مهم تجربه هستند. این نمایشگاه حسگر و فناوری هوش مصنوعی را با طراحی صدا ترکیب می‌کند تا «موسیقی پس‌زمینه قابل تغییر» را در زمان واقعی تولید کند و تجربه‌ای جدید را برای کاربر به نمایش بگذارد.

صدا و نور تعاملی عناصری هستند که هنگام طراحی آن را مهم می دانیم. به عنوان مثال، اگر موسیقی و نوری وجود داشته باشد که مطابق با شرایط آنها تغییر کند، مردم چه احساسی خواهند داشت؟ من مایلم از طریق نمایشگاه زمان داشتن این تجربه را با افراد زیادی به اشتراک بگذارم و از آنچه در توسعه آینده می آموزیم نهایت استفاده را ببرم.

اگر حس منجر به تعامل بیشتر موسیقی با بدن و قلب شما شود، چه؟
موسیقی نه تنها بدن و قلب افراد را به حرکت در می آورد، بلکه انعکاس حرکات بدن، وضعیت و احساسات شما در موسیقی ممکن است حس غوطه وری شما را در موسیقی تقویت کند.
این نمونه اولیه آزمایشی در مورد امکاناتی است که حسگرهای چرخشی به سمت خودتان می توانند انجام دهند.
در دنیایی که آزمایش‌های تعاملی آشناتر شده‌اند، می‌خواهم انواع تجربیات صوتی لذت‌بخشی را که سال‌ها روی آن‌ها کار شده است، تجربه کنم.

مکانیسم تولید موسیقی و نورپردازی