پورتال گروه سونی – نمایشگر واقعیت فضایی ELF-SR1 | داستان ها

به عنوان مثال، ما یک تصویر سه بعدی از یک ساعت پیچیده به عنوان محتوایی که طراحان محصول را هدف قرار می دهد، ایجاد کردیم. واقعیت فوق‌العاده تصویر نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از آن برای بررسی حتی کوچک‌ترین جزئیات، مانند بافت‌های ظریف و انعکاس نور، استفاده کرد و چگونه می‌تواند کارایی و بهره‌وری را در توسعه محصول افزایش دهد. ما همچنین محتوایی را با الهام از فیلم های علمی تخیلی با همکاری یک شرکت تولید فیلم هالیوود ایجاد کردیم. این خودروهای پرنده را در دنیایی نزدیک به آینده و صحنه هایی با واقعیت بی سابقه به تصویر می کشد و چشم اندازی جدید برای بیان بصری 3D CG ارائه می دهد.

چگونه می‌توانیم پتانسیل‌هایی را که این نمایشگر ارائه می‌دهد به مردم منتقل کنیم؟ در اینجا چیزی است که طراح به اعضای پروژه پیشنهاد کرد: به جای توضیح ساده عملکردها، محتوای الهام بخش برای نمایش ایجاد کنید که خلاقیت سازندگان را در زمینه های مختلف تحریک می کند و آنها را به این فکر می کند که چگونه از نمایشگر استفاده کنند. ایده ما از یک صفحه نمایش “صحنه ای برای محتوا” است. با این فکر، شروع به تولید محتوای اصلی کردیم که به انتقال ویژگی های این نمایشگر به روش های کاربردی و جذاب به سازندگان کمک می کند.

محتوایی که طراح به طور خاص بر روی آن تمرکز کرد، یک انیمیشن سه بعدی بود که با کشیدن تابلوهای داستانی توسط خودش ایجاد شد. این یک انیمیشن کوتاه است که یک پسر و یک گربه را به تصویر می کشد و کل داستان در یک آشپزخانه می گذرد. این شامل ترفندهای مختلفی است که از فناوری حسگر چشم استفاده می کند. به عنوان مثال، گربه ای که در سطل زباله پنهان شده است، زمانی که بیننده از زاویه دیگری به صفحه نمایش نگاه می کند، نمایان می شود. هر بار که محتوا مشاهده می شود، کشف جدیدی وجود دارد و به سازندگان کمک می کند تا ایده هایی برای بیان بصری جدید ارائه دهند.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/ELF-SR1/index.html

برقراری ارتباط با شگفتی های
یک تجربه بصری جدید

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida