پروژه Interactive CUBE با هر پیشرفت تکاملی، از اولین حضور خود در فروشگاه ISETAN ژاپن در سال 2016، تخصص ارزشمندی را جمع آوری کرده، سخت افزار و نرم افزار جدید را در خود جای داده است و طیف گسترده ای از تطبیق پذیری را به دست آورده است که این پلت فرم را به نصبی قانع کننده در طیف گسترده ای تبدیل می کند. از رویدادهای مختلف تعهد سونی به همکاری با ترکیب متنوعی از ذهنهای خلاق و پیشبرد توسعه باز، پلتفرم را دائماً رو به جلو نگه میدارد و سرگرمیهای نسل بعدی را در هر مرحله ایجاد میکند.
برای نمایش SXSW 2018، تیم تصمیم گرفت تا عنصر “wow” را با غنی سازی تجربه CUBE تعاملی با رویکرد حسی سه جانبه افزایش دهد: علاوه بر اجزای صوتی و بصری این فناوری، که از ابتدا بخشی از بسته بود. ، طراحان فناوری لمسی را برای پیش زمینه تلفیقی چشمگیر از واقعی و مجازی ترکیب کردند. تجسم سوم همچنین دارای یک راه اندازی دوگانه CUBE بود که باعث می شد فضا به اندازه کافی گسترده شود تا چندین کاربر را به طور همزمان در خود جای دهد. با این قابلیت، کل تجربه تطبیقپذیری کاملاً جدیدی به خود گرفت: محتوا به قلمرو جدید و هیجانانگیز تنظیمات رقابتی و تجربیات با تأثیرگذاری بالاتر وارد شد. همانطور که مکعب تعاملی جدید نشان می دهد، یک به علاوه یک چیزی بیش از دو است – امکانات خلاقانه چند برابر می شود.
علاوه بر نمایش چندین بازی تعاملی از ذهن طراحان سونی، این نمایش همچنین اجرای زنده دی جی را با هماهنگی مشترک با SIX، گروهی از سازندگان، به نمایش گذاشت. با پمپاژ موسیقی، ارسال یک فضای پرانرژی در محل برگزاری، ارزش تجربی در هسته Interactive CUBE حضور قویتری در این رویداد پیدا کرد. SXSW به طراحان فرصت ارزشمندی داد تا واکنشهای کاربران را از نزدیک ببینند، و بلافاصله چشمان آنها را به بازخورد واقعی و بدون فیلتر باز کرد که میتوانستند از آن برای تنظیم سرعت تعامل و سایر متغیرها در پرواز استفاده کنند. توانایی بهبود تجربه و شکلدهی مستمر یک قالب بازی آیندهگرا، همه در زمان واقعی، SXSW را به رویدادی هیجانانگیز و ارزشمند برای کل تیم طراحی تبدیل کرد.