پورتال گروه سونی – مقالات طراح فلسفه طراحی سونی

گرایش این روزها به سمت طراحی های ساده تر تغییر می کند، اما زمانی که من کودک بودم، بسیاری از محصولات پر زرق و برق و رنگارنگ بودند. واکمنی که من به عنوان هدیه تولد دریافت کردم به خصوص خاطره انگیز بود. در آن زمان، تنوع رنگ‌های بیشتری نسبت به الان وجود داشت، و به یاد دارم که وقتی یکی را انتخاب کردم، بسیار هیجان‌زده شدم. تبلیغات تلویزیونی محصولات سونی که در آن روزها دیدم نیز بسیار متفاوت از سایر تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی بود. حتی در کودکی احساس می‌کردم سونی یک شرکت منحصربه‌فرد است که مردم می‌توانند خارج از جعبه فکر کنند.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/philosophy/yamagishi/

آیا خاطره خوبی از محصول سونی دارید؟

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida