پورتال گروه سونی – مقالات طراح فلسفه طراحی سونی

حدود 20 سال پیش، سریالی به نام QUALIA وجود داشت. این شرکت محصولات گران‌قیمت و سفارشی مانند پروژکتورها و دستگاه‌های صوتی را ارائه می‌کرد که چندین میلیون ین قیمت داشتند. نمونه ها در ساختمان سونی در گینزا به نمایش گذاشته شد و من دوست داشتم فقط به آنجا بروم و به آنها نگاه کنم. از آنجایی که این محصولات سطح بالایی داشتند، آشکارا مجهز به فناوری‌های پیشرفته بودند، اما جالب‌تر از آن، مفهوم این سری از جذابیت برای حساسیت انسان بود. کیفیت محصولات و نحوه اطلاع رسانی آنها به مصرف کنندگان شگفت انگیز بود. من معتقدم که خلق محصولاتی که فقط با داشتن آن‌ها ارزش ارائه می‌کنند، رویکردی است که امروزه بیشتر مرتبط است.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/philosophy/maesaka/

آیا خاطره خوبی از محصول سونی دارید؟

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida