پورتال گروه سونی – عبور از Nobuyuki Idei

پس از بازنشستگی خود به عنوان مدیرعامل سونی، آقای ایدی شرکت مشاوره Quantum Leaps Corporation را تأسیس کرد که بر حمایت از تحول شرکت و پرورش نسل بعدی رهبران تمرکز دارد. او از طریق شرکت و زیرمجموعه‌های آن، تلاش‌های خود را برای ایجاد همکاری بین شرکت‌های خطرپذیر و شرکت‌های بزرگ و بین شرکت‌های ژاپنی و جهان اختصاص داد.

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

پس از انتصاب خود به عنوان رئیس، آقای ایدی به طور فعال کسب و کار شبکه دیجیتال سونی را تحت پیام کلیدی “بچه های رویایی دیجیتال” پیش برد و به گسترش جهانی مشاغل متنوع سونی، از جمله سرگرمی، سرعت بخشید. او همچنین در ایجاد یک چارچوب مدیریت گروه جهانی و ساختار حاکمیت شرکتی، که شامل پذیرش سریع یک سیستم افسر اجرایی شرکتی بود که نقش نظارت و اجرا را در مدیریت جدا می‌کرد، و انتقال سونی به شرکتی با سیستم کمیته‌ها، نقش مهمی داشت. علاوه بر این، همزمان با نقش خود به عنوان مدیرعامل سونی، آقای ایدی در سال 2000 به درخواست دولت ژاپن به عنوان رئیس شورای استراتژی فناوری اطلاعات ژاپن منصوب شد و برنامه ریزی و اجرای شبکه های پهن باند در سراسر کشور را رهبری کرد و در تأسیس اولیه زیرساخت اینترنت پهن باند جهانی در ژاپن.

کنیچیرو یوشیدا، مدیر اجرایی شرکت، رئیس هیئت مدیره، رئیس و مدیر عامل شرکت گروه سونی، در مورد این ضرر گفت: “آقای ایدی در طول هفت سال مدیریت خود از سال 1998، سهم بزرگی در تکامل سونی به عنوان یک شرکت جهانی داشت. به طور خاص، پیش بینی و آینده نگری که با آن تأثیر اینترنت را پیش بینی کرد و به طور فعال با دیجیتالی شدن در سراسر سونی درگیر شد، تا به امروز مرا شگفت زده کرده است. من خودم از سال 1998 به مدت دو سال به عنوان مدیر کل دفتر استراتژی مدیر عامل شرکت، زیر نظر آقای ایده ای خدمت کردم. تجربیات و آموخته هایی که در آنجا به دست آوردم نقطه عطفی در حرفه و زندگی من بود و از بسیاری جهات مستقیماً به مدیریت من در سونی امروز متصل می شود. تا در آرامش باشد.»


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202206/22-0607E/index.html1937 – 2022

7 ژوئن 2022

آقای ایده ای در سال 1960 به شرکت سونی (در حال حاضر شرکت گروه سونی، از این پس “سونی”) پیوست و پس از نقش های رهبری در گروه صوتی سونی، گروه ویدیوی خانگی و بخش ارتباطات خلاقانه، به عنوان ششمین رئیس و مدیر نماینده سونی در سال 1998 منصوب شد. 1995. او در سال 1998 مدیرعامل شد و از سال 2000 تا 2005 به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت کرد و کمک قابل توجهی به رشد و اصلاح سونی کرد.

توکیو، ژاپن – با تأسف فراوان است که شرکت گروه سونی امروز درگذشت نوبویوکی ایدی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سابق گروه، شرکت سونی را اعلام کرد. آقای ایدی در 2 ژوئن 2022 در توکیو درگذشت. علت مرگ نارسایی کبد بود. او 84 سال داشت. یک مراسم تشییع جنازه خصوصی با حضور اعضای نزدیک خانواده برگزار شده است و خانواده وی در این زمان سخت خواستار حفظ حریم خصوصی شده اند. قرار است مراسم یادبود شرکت در تاریخ بعدی برگزار شود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida