خوشبختی: من فکر می کنم آنچه محصولات سونی دارند شخصیت است. تقریباً می توان گفت آنها روح دارند – آنها به نوعی انسان هستند. در واقع می توانید این را در بسیاری از محصولات مشاهده کنید – آنها نوعی درخشش در چشم دارند. بسته بندی یک محصول و فناوری بیش از هر زمان دیگری مرتبط است، زیرا این چیزی است که آن را انسان می کند و این چیزی است که باعث می شود در قلب شما طنین انداز شود. این واقعاً چیزی است که من در مورد Sony Design دوست دارم.
سونی، منبعی از
دسته بندی محصولات جدید
هاسگاوا: ما اخیراً نگاهی به مفهوم Sony Design انداختیم و برخی از افکار را در یک ویدیو با عنوان “Typologies Bold” جمع آوری کردیم. ساخت محصولات امیدواریم با معرفی تجربیات کاربری جدید، پروژه های اکتشافی بیشتری را نیز امتحان کنیم.
بسته بندی
هاسگاوا: درسته به جای محدود کردن خود به اشکال و اشکال گذشته، ترجیح میدهیم به ارائه تجربیات کاربر تازه ادامه دهیم.
محصولات با شخصیت و روح
سکی: دیدن این نمایشگاه یک بار دیگر به من یادآوری می کند که چگونه سونی “مدرن می سازد” با طراحی که زمان ما را تعریف می کند. یکی از نمونههایی که بهنظر میرسد به خاطر میآورم خط تولید My First Sony مربوط به اواخر دهه 1980 است. در زمانی که تعداد کمی از تولیدکنندگان به کودکان غذا میدادند، سونی جرات تولید این محصولات را داشت. در سری Aibo، ما همچنین شاهد یک جنبه اکتشافی و بازیگوش از طراحی سونی هستیم که جذاب است.
سکی: بنابراین محصولات همیشه از نسلی به نسل دیگر بر اساس آگاهی دقیق از نیازهای کاربر طراحی می شوند.
پس از کار اولیه در مد در کپنهاگ و سانفرانسیسکو وارد صنعت طراحی شد. بیش از 15 سال از موفقیت در کار برای برندهای پیشرو جهانی برخوردار بوده است. یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق OEO و یک سخنران اصلی به طور منظم در مورد مسائل طراحی.
یاسوکو سکی
کارگردان، TRI+
سکی: ماهیت این تجربه بدون شک تغییرات زیادی کرده است زیرا محصولات دیجیتال به تدریج جایگزین Skysensor و سایر محصولات آنالوگ شدند. سونی چگونه تجربه کاربری ثابتی را تضمین کرده است؟
سکی: واکمن نیز بخشی از دوران کودکی من بود. اکنون که به طرح نگاه می کنم، جرقه هایی از خاطرات دوران کودکی را می بینم – احساسات و شادی من در آن زمان مستقیماً با آن مرتبط است. من فکر میکنم این نتیجه طراحی تجربه سونی است، نه فقط ظاهر محصولات.
توماس، ما در این نمایشگاه بسیاری از محصولات دیگر سونی را در اطراف خود می بینیم. میتوانم بپرسم چرا فکر میکنید Sony Design برای مردم جذاب است؟
هاسگاوا: طراحان قلب خود را برای هر محصول در نمایشگاه در نمایشگاه یا در عکس ریخته اند. من از بازدیدکنندگان دعوت میکنم تا ببینند Sony Design در طول سالها چگونه تکامل یافته است.
خوشبختی: من موارد مورد علاقه زیادی دارم، اما یکی را انتخاب کردم که اولین خاطرات من از سونی را به یاد آورد – واکمن ورزشی. من حدودا 12 ساله بودم خریدمش. برای من این مثل آزادی بیان بود. شما یک استریوی قابل حمل دارید که میتوانید هنگام حرکت یا بازی کردن و گوش دادن به موسیقی با خود بیاورید.
1394.4.29 – 2015.6.14 *این نمایشگاه به پایان رسید.
Sony Building 8F OPUS