پورتال گروه سونی – “صندوق کمک جهانی سونی برای کووید-19” دو سال از تاسیس خود می گذرد سونی در مجموع حدود 65 میلیون دلار آمریکا به تقریباً 5600 سازمان ارائه کرده است.

توکیو، ژاپن – گروه سونی (سونی) با همه کسانی که در سراسر جهان تحت تأثیر ویروس کووید-19 قرار گرفته اند ابراز همدردی می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد “صندوق امداد جهانی سونی برای COVID-19” را در اینجا بخوانید.
سونی به همکاری با شرکا و ذینفعان خود برای ارائه فعالیت های پشتیبانی بیشتر در سراسر جهان ادامه خواهد داد.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202204/22-020E/index.html28 آوریل 2022

سونی در پاسخ به وضعیت کشورهای جنوب شرقی آسیا که در آن میزان آلودگی کووید-19 در سال گذشته بدتر شده بود و اقدامات پیشگیرانه مستمر ضروری بود، 2.5 میلیون دلار آمریکا برای فعالیت‌های حمایتی در اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند و ویتنام از طریق این کشور اهدا کرد. صندوق
2.5 میلیون دلار آمریکا به سازمان غیردولتی بین‌المللی Save the Children و جمعیت هلال احمر مالزی (صلیب سرخ بین‌المللی و جمعیت هلال احمر) برای حمایت از فعالیت‌های پزشکی و آموزشی محلی و اقدامات پیشگیری از عفونت مانند تهیه و ارائه تجهیزات پزشکی اهدا شده است. تجهيزات و تجهيزات حفاظت فردي، برگزاري کمپين هاي آگاهي پيشگيري از عفونت، حمايت مستمر آموزشي از کودکان و نصب وسايل شستشوي دست در مدارس و جوامع.

از زمانی که “صندوق کمک جهانی سونی برای کووید-19” (“صندوق”) در آوریل 2020 تاسیس شد، سونی فعالیت های پشتیبانی مختلفی را عمدتاً در سه حوزه “پزشکی”، “آموزش و پرورش” و “جامعه خلاق” ارائه کرده است. “
طی دو سال گذشته، سونی در مجموع حدود 65 میلیون دلار آمریکا به حدود 5600 سازمان ارائه کرده است.

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida