پورتال گروه سونی – شرکت جدید تاسیس: شرکت ارتباطات فضایی سونی

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

2207 Bridgepointe Pkwy, San Mateo, CA 94404



  • نماینده:

    تجارت ارتباطات نوری فضایی را انجام خواهد داد

  • 3 ژوئن 2022

    هدف SSC با ارائه قابلیت‌های ارتباطات بین ماهواره‌ای با استفاده آسان، افزایش میزان ارتباطات در فضا و ایجاد یک شبکه ارتباطی اینترنتی که زمین، فضا و برنامه‌هایی مانند سرویس‌های بلادرنگ را پوشش می‌دهد.

    بررسی اجمالی شرکت ارتباطات فضایی سونی



    • نام:

      شرکت سونی آمریکا 100%


    درباره ارتباطات نوری فضایی

    شرکت ارتباطات فضایی سونی



  • دفتر مرکزی:
    شرکت گروه سونی (“گروه سونی”) اعلام کرد که شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت آن، شرکت سونی آمریکا (“SCA”)، یک شرکت جدید به نام شرکت ارتباطات فضایی سونی (“SSC”) برای انجام ارتباطات نوری فضایی تشکیل داده است.

    برای حل این مشکلات، SSC قصد دارد دستگاه های ارتباطی نوری کوچکی را برای ارائه خدمات مرتبط برای اتصال میکرو ماهواره ها در LEO از طریق پرتو لیزر توسعه دهد. SSC قصد دارد این تجهیزات ارتباطی نوری را به عنوان یک سرویس به شرکت هایی که در توسعه ماهواره کار می کنند ارائه دهد. هدف SSC با استفاده از ارتباطات نوری، برقراری ارتباطات پرسرعت با دستگاه‌های کوچک است که از نظر فیزیکی برای دستیابی به ارتباطات رادیویی معمولی دشوار است، زیرا ارتباطات معمولی به آنتن بزرگ و توان خروجی بالا نیاز دارند. علاوه بر این، با ساخت یک شبکه ارتباطی نوری نه تنها بین ماهواره‌ها و زمین، بلکه بین ماهواره‌های موجود در مدار، هدف SSC امکان برقراری ارتباطات بلادرنگ از هر نقطه روی زمین به هر ماهواره در فضا است. پیاده سازی ارتباطات نوری نیز نسبت به ارتباطات فرکانس رادیویی سنتی آسان تر است زیرا به انواع خاصی از مجوزهای مورد نیاز ارتباطات رادیویی نیاز ندارند.

    کیوهی ایواموتو، رئیس جمهور



  • شروع کسب و کار:

    Kyohei Iwamoto گفت: “در حال حاضر تقریبا 12000 ماهواره در فضا وجود دارد و انتظار می رود تعداد آنها در آینده افزایش یابد. میزان داده های مورد استفاده در مدار نیز سال به سال افزایش می یابد، اما میزان امواج رادیویی موجود محدود است.” رئیس، شرکت ارتباطات فضایی سونی. “ماهواره های مدار پایین زمین (LEO) نیاز به ارتباط با زمین دارند، بنابراین تعداد زیادی از امکانات ارتباطی برای ارتباطات بلادرنگ مورد نیاز است، که مشکل ساز است زیرا این ماهواره ها باید مستقیماً از روی یک ایستگاه زمینی برای برقراری ارتباط با آن عبور کنند. نیاز به مجوزهای فرکانس برای امواج رادیویی و نیاز به مصرف برق کمتر تجهیزات ارتباطی مورد نیاز ماهواره‌های کوچک‌تر مانند ماهواره‌های میکرو نیز از مواردی است که باید به آن پرداخته شود.

    هدف SSC ترویج استفاده از ارتباطات نوری در فضا و کمک به بهبود راحتی در زندگی مردم، از جمله از طریق گسترش فعالیت‌های اجتماعی-اقتصادی است.


  • منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202206/22-023E/index.html

    در سال 2020، SOLISS (پیوند نوری کوچک برای ایستگاه فضایی بین‌المللی) در ماژول آزمایشی ژاپنی “Kibo” ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) با همکاری آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن (JAXA) نصب شد. این یک پیوند ارتباطی لیزری دو طرفه با یک ایستگاه زمینی ارتباط نوری فضایی موسسه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات ژاپن (NICT) ایجاد کرد و با موفقیت داده‌های تصویری با وضوح بالا را از طریق پروتکل‌های اترنت انتقال داد. در سال 2021، این دستگاه آزمایشی با موفقیت پیوندهای پایین نوری را از فضا به ایستگاه زمینی اپتیکی تجاری خدمات ماهواره ای Kongsberg در یونان ایجاد کرد.
    در سال 2022، با همکاری JAXA، آزمایشی بر روی انتقال کامل فایل داده ها در یک محیط ارتباطی مستعد خطا شبیه سازی شده، که مبنای فناوری خدمات اینترنت از طریق ارتباطات نوری استراتوسفر و مدار پایین زمین خواهد بود، با موفقیت انجام شد.

    1 ژوئن 2022



  • سهامداران:
    گروه سونی تحقیق و توسعه سیستم‌های ارتباطات نوری را در آزمایشگاه علوم رایانه سونی انجام داده است تا ارتباطات داده با سرعت بالا را در فواصل طولانی به شکلی که می‌توان بر روی ماهواره‌های کوچک نصب کرد، امکان‌پذیر کرد. با بکارگیری فناوری دیسک های نوری که گروه سونی طی سالیان متمادی در توسعه و تولید پخش کننده های سی دی و سایر محصولات پرورش داده است، قصد دارد دستگاه های ارتباطی نوری را که بسیار فشرده، سبک وزن، تولید انبوه هستند و می توانند در محیط های سخت مقاومت کنند، بسازد. به عنوان فضا

  • توسط Kenichiro Yoshida

    Kenichiro Yoshida