بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.
26 آگوست 2022
بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.
26 آگوست 2022
بر اساس هدف سونی برای “پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری”، سونی تجارت خود را از دیدگاه بلندمدت با محوریت گذشته از (احساس) و «مردم» که موضوع آن تجربیات عاطفی هستند.
سونی «خلاقیت» و «تکنولوژی» را که عناصر کلیدی هدفش هستند و «تنوع» کارمندان و کسبوکارها را بهعنوان محرکهایی برای خلق ارزش معرفی میکند و در تلاش است تا ارزش کل سونی را افزایش دهد.
این گزارش پیشرفت استراتژیها و ابتکارات شرکت برای ایجاد ارزش را از دیدگاه بلندمدت بر اساس هدف سونی، مطابق با گفتگوهای ادامهدار سونی با سهامداران مختلف، شرح میدهد.
هدف سونی از طریق این گزارش، تعمیق درک سهامداران مختلف، از جمله سرمایهگذاران، در مورد تلاشهای مدیریت بلندمدت سونی و منجر به گفتوگوهای بیشتر، به منظور افزایش بیشتر ارزش شرکتی بلندمدت شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های سونی در زمینه پایداری و مسئولیت اجتماعی، که اساس خلق ارزش هستند، لطفاً به گزارش پایداری 2022 که امروز نیز منتشر شده است، مراجعه کنید.
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202208/22-029E/
شرکت گروه سونی (“سونی”) “گزارش شرکتی 2022” را منتشر کرده است که به طور جامع اطلاعات مالی و غیر مالی شرکت را پوشش می دهد. این گزارش از امروز از طریق وبسایت روابط سرمایهگذار سونی (IR) در دسترس عموم قرار گرفته است.