پورتال گروه سونی – سونی “گزارش شرکتی 2022” را منتشر کرد

بر اساس هدف سونی برای “پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری”، سونی تجارت خود را از دیدگاه بلندمدت با محوریت گذشته از (احساس) و «مردم» که موضوع آن تجربیات عاطفی هستند.
سونی «خلاقیت» و «تکنولوژی» را که عناصر کلیدی هدفش هستند و «تنوع» کارمندان و کسب‌وکارها را به‌عنوان محرک‌هایی برای خلق ارزش معرفی می‌کند و در تلاش است تا ارزش کل سونی را افزایش دهد.
این گزارش پیشرفت استراتژی‌ها و ابتکارات شرکت برای ایجاد ارزش را از دیدگاه بلندمدت بر اساس هدف سونی، مطابق با گفتگوهای ادامه‌دار سونی با سهامداران مختلف، شرح می‌دهد.

گزارش شرکتی 2022

ویژگی های اصلی گزارش شرکتی 2022

ارزشآفرینی

ایجاد ارزش در هر کسب و کار

حاکمیت شرکتی

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

هدف سونی از طریق این گزارش، تعمیق درک سهامداران مختلف، از جمله سرمایه‌گذاران، در مورد تلاش‌های مدیریت بلندمدت سونی و منجر به گفت‌وگوهای بیشتر، به منظور افزایش بیشتر ارزش شرکتی بلندمدت شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های سونی در زمینه پایداری و مسئولیت اجتماعی، که اساس خلق ارزش هستند، لطفاً به گزارش پایداری 2022 که امروز نیز منتشر شده است، مراجعه کنید.

بررسی اجمالی گزارش شرکت 2022


  • هدف و ارزش های سونی

  • پیام مدیر عامل

  • ویژگی ویژه: افزایش ارزش محتوا و ایجاد تجربیات سرگرمی جدید در گذشته از فضاها

  • مدل خلق ارزش

  • ارزشآفرینی

  • محرک های کلیدی برای خلق ارزش

  • پیام های مدیر مالی

  • نکات برجسته عملکرد

  • پایداری

  • ایجاد ارزش در هر کسب و کار

  • حاکمیت شرکتی

  • اطلاعات گروه

منابع


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202208/22-029E/

26 آگوست 2022

شرکت گروه سونی (“سونی”) “گزارش شرکتی 2022” را منتشر کرده است که به طور جامع اطلاعات مالی و غیر مالی شرکت را پوشش می دهد. این گزارش از امروز از طریق وب‌سایت روابط سرمایه‌گذار سونی (IR) در دسترس عموم قرار گرفته است.