بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.
“هدف سونی پر کردن جهان با احساسات از طریق قدرت خلاقیت و فناوری است.” از طریق این اتحاد با هوندا، که تجربه و دستاوردهای جهانی گسترده ای را در صنعت خودرو طی سالیان متمادی انباشته کرده است و همچنان به پیشرفت های انقلابی در این زمینه ادامه می دهد، ما در نظر داریم بر روی چشم انداز خود بنا کنیم تا “فضای تحرک را به فضایی احساسی تبدیل کنیم” و به تکامل تحرک با محوریت ایمنی، سرگرمی و سازگاری کمک می کند.”
نظر از توشیهیرو میبه، مدیر، رئیس، نماینده و مدیر اجرایی شرکت هوندا موتور، با مسئولیت محدود.
“شرکت جدید با اتخاذ رویکردی گسترده و جاه طلبانه برای خلق ارزشی که فراتر از انتظارات و تصورات مشتریان است، در خط مقدم نوآوری، تکامل و گسترش تحرک در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. ما این کار را با استفاده از اهرم های هوندا انجام خواهیم داد. فن آوری و دانش روز در رابطه با محیط زیست و ایمنی، در عین حال که دارایی های فناورانه هر دو شرکت را همسو می کند. اگرچه سونی و هوندا شرکت هایی هستند که شباهت های تاریخی و فرهنگی زیادی دارند، حوزه های تخصص فناوری ما بسیار متفاوت است. من معتقدم این اتحاد که نقاط قوت دو شرکت ما را گرد هم میآورد، فرصتهای زیادی را برای آینده تحرک ارائه میکند.”