پورتال گروه سونی – سونی و هوندا یادداشت تفاهم برای اتحاد استراتژیک در زمینه تحرک امضا کردند

مذاکرات دو شرکت برای اجرای قراردادهای الزام آور قطعی مختلف از جمله قرارداد توسعه مشترک و قرارداد سرمایه گذاری مشترک با هدف تاسیس شرکت جدید در سال 2022 مشروط به اجرای توافقات قطعی و تاییدیه های نظارتی مربوطه خواهد بود.

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

“هدف سونی پر کردن جهان با احساسات از طریق قدرت خلاقیت و فناوری است.” از طریق این اتحاد با هوندا، که تجربه و دستاوردهای جهانی گسترده ای را در صنعت خودرو طی سالیان متمادی انباشته کرده است و همچنان به پیشرفت های انقلابی در این زمینه ادامه می دهد، ما در نظر داریم بر روی چشم انداز خود بنا کنیم تا “فضای تحرک را به فضایی احساسی تبدیل کنیم” و به تکامل تحرک با محوریت ایمنی، سرگرمی و سازگاری کمک می کند.”

نظر از توشیهیرو میبه، مدیر، رئیس، نماینده و مدیر اجرایی شرکت هوندا موتور، با مسئولیت محدود.

هدف این اتحاد، گردآوری قابلیت‌های توسعه تحرک هوندا، فناوری ساخت بدنه خودرو و تجربه مدیریت خدمات پس از فروش است که در طول سالیان متمادی، با تخصص سونی در توسعه و کاربرد فناوری‌های تصویربرداری، حسگری، مخابرات، شبکه و سرگرمی برای تحقق بخشیدن به نسل جدیدی از تحرک و خدماتی که با کاربران و محیط همسو هستند و در آینده به تکامل خود ادامه می دهند.

“شرکت جدید با اتخاذ رویکردی گسترده و جاه طلبانه برای خلق ارزشی که فراتر از انتظارات و تصورات مشتریان است، در خط مقدم نوآوری، تکامل و گسترش تحرک در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. ما این کار را با استفاده از اهرم های هوندا انجام خواهیم داد. فن آوری و دانش روز در رابطه با محیط زیست و ایمنی، در عین حال که دارایی های فناورانه هر دو شرکت را همسو می کند. اگرچه سونی و هوندا شرکت هایی هستند که شباهت های تاریخی و فرهنگی زیادی دارند، حوزه های تخصص فناوری ما بسیار متفاوت است. من معتقدم این اتحاد که نقاط قوت دو شرکت ما را گرد هم می‌آورد، فرصت‌های زیادی را برای آینده تحرک ارائه می‌کند.”


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202203/22-0304E/index.html

4 مارس 2022

انتظار می‌رود فروش اولین مدل EV از شرکت جدید در سال 2025 آغاز شود. انتظار می‌رود که شرکت جدید خودروهای برقی را برنامه‌ریزی، طراحی، توسعه و به فروش برساند، اما مالکیت و بهره‌برداری از تاسیسات تولیدی را نداشته باشد، بنابراین انتظار می‌رود هوندا مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد. اولین مدل EV را در کارخانه تولید خودرو خود تولید می کند. انتظار می‌رود که یک پلتفرم خدمات متحرک توسط سونی توسعه داده شود و برای شرکت جدید در دسترس قرار گیرد.

نظر از Kenichiro Yoshida، نماینده مدیر اجرایی شرکت، رئیس، رئیس و مدیر عامل شرکت Sony Group Corporation

4 مارس 2022، توکیو، ژاپن – شرکت گروه سونی (“سونی”) و شرکت هوندا موتور، آموزشی ویبولیتین (“هوندا”) امروز اعلام کردند که برای تعمیق بحث و اکتشاف برای تشکیل یک اتحاد استراتژیک با هدف ایجاد توافق کرده اند. عصر جدیدی از تحرک و خدمات حمل و نقل. به طور خاص، دو شرکت یادداشت تفاهمی امضا کرده‌اند که قصدشان را برای ایجاد یک سرمایه‌گذاری مشترک (“شرکت جدید”) نشان می‌دهد که از طریق آن قصد دارند در توسعه مشترک و فروش خودروهای الکتریکی با باتری با ارزش افزوده بالا (EVs) مشارکت کنند. آنها را در ارتباط با ارائه خدمات جابجایی تجاری کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida