بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.
5 ژانویه 2023
معرفی فناوری ها و ابتکاراتی که قلب مردم را به حرکت در می آورد و امکانات سرگرمی را گسترش می دهد
سونی در CES® 2023 که در لاس وگاس، نوادا و به صورت آنلاین از پنجشنبه، 5 ژانویه (PST) برگزار میشود، نمایشگاه خواهد داشت.
کنیچیرو یوشیدا، رئیس، رئیس و مدیر عامل شرکت سونی گروپ، در کنفرانس مطبوعاتی سونی که در روز چهارشنبه، 4 ژانویه، پیش از افتتاح عمومی نمایشگاه برگزار شد، روی صحنه رفت. او توضیح داد که همکاری با سازندگانی که کاندو (احساسات) را خلق میکنند برای پیشبرد هدف سونی برای «پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری» ضروری است.
او همچنین تاکید کرد که اشتراک گذاری “زندگی” زمان و مکان جوهره سرگرمی است و فناوری ایجاد و تعامل سونی از دنیای مجازی برای ارائه تجربیات زنده پشتیبانی می کند و آنها را به روش های هیجان انگیز با دنیای فیزیکی مرتبط می کند.
همچنین مجموعه متنوعی از سخنرانان از دنیای تصویر، بازی، موسیقی، ورزش و تحرک به او پیوستند تا در مورد پتانسیل گسترش دامنه سرگرمی از طریق فناوری بحث کنند.
کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES® 2023 را می توانید در اینجا مشاهده کنید:
لیست ارائه دهندگان
- کنیچیرو یوشیدا (رئیس، رئیس و مدیر عامل شرکت سونی گروپ)
- سنفورد پانیچ (رئیس، گروه تصاویر متحرک سرگرمی سونی پیکچرز)
- اسد قزلباش (رئیس پلی استیشن پروداکشنز)
- نیل بلومکمپ (کارگردان فیلم)
- جیم رایان (رئیس و مدیر عامل، سونی اینتراکتیو اینترتینمنت)
- یاسوهید میزونو (رئیس و مدیر عامل شرکت سونی هوندا موبیلیتی)
- کتاب کیم (CTO، Epic Games)
- کریستیانو آمون (رئیس و مدیر عامل شرکت Qualcomm Incorporated)
نمای کلی نمایشگاه غرفه سونی
مدت زمان: 5 ژانویه (پنجشنبه) تا 8 ژانویه (یکشنبه)، 2023
محل برگزاری: مرکز همایش لاس وگاس، غرفه شماره 18600
*پوشش کنفرانس مطبوعاتی سونی و فیلم های معرفی غرفه های آن از طریق پلتفرم آنلاین قابل دسترسی خواهد بود.میدان سونی.“
محصولات و فناوری های اصلی در حال نمایش
این نمایشگاه با موضوع «حرکت مردم به جلو» بر تلاشهای سونی برای به حرکت درآوردن قلبهای مردم و گسترش امکانات سرگرمی از طریق فناوریها و ابتکارات مختلف مرتبط با متاورس، تحرک و سایر زمینهها و از طریق همکاری با سازندگان متمرکز خواهد بود.
به عنوان یک ابتکار زیست محیطی، برخی از پانل های غرفه از “مواد ترکیبی اصلی”، یک ماده کاغذی ساخته شده توسط سونی ساخته شده اند. ماده ترکیبی اصلی یک ماده کاغذی سازگار با محیط زیست است که از بامبو، نیشکر و کاغذ بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است که منشاء آن مشخص شده است. علاوه بر این، به منظور کاهش مواد زائد، سونی در تلاش است تا با استفاده مجدد از پرده های مورد استفاده در رویدادهای دیگر و استفاده از مواد اجاره ای، اثرات زیست محیطی را کاهش دهد.
نکات برجسته غرفه سونی در CES 2023
حرکت سازندگان به جلو
・ کره ستاره
STAR SPHERE پروژه ای است برای نزدیک کردن فضا به همه و کشف “چشم انداز فضایی” تا فرصتی برای تفکر در مورد محیط زیست جهانی و مسائل اجتماعی فراهم کند. در 3 ژانویه 2023 (PST)، یک نانوماهواره قابل کنترل از راه دور “EYE” مجهز به دوربینی که قادر به عکسبرداری از فضا بود، پرتاب شد. سونی “آزمایشگاه تیراندازی فضایی” را به نمایش خواهد گذاشت، یک شبیهساز آزمایشی که “فضایی” را برای عکاسی تجربی از فضا که STAR SPHERE قصد دارد در آینده ارائه کند و ماکتی از یک ماهواره نانو مجهز به تجهیزات دوربین سونی را ارائه میکند.
・فناوری برای سازندگان
سونی از طیف وسیعی از فعالیتهای تولیدی برای نزدیکتر شدن به جوامع مختلف، از سازندگان برتر تا سازندگان آینده، پشتیبانی میکند. این غرفه راهحلهای گسترده تولید تصویر، از جمله دوربینهای سینمای دیجیتال مانند VENICE 2، دوربینهای بدون آینه فول فریم سری Alpha™، سری VLOGCAM، پهپاد حرفهای Airpeak، تلفنهای هوشمند Xperia™ و Creators’ Cloud، یک رسانه مبتنی بر ابر را به نمایش میگذارد. پلت فرم تولید علاوه بر این، سونی تولید محتوای صوتی با کیفیت بالا را از طریق میکروفون و هدفون برای حرفه ای ها و سازندگان عمومی پیشنهاد خواهد کرد.
گسترش پتانسیل مجازی و فیزیکی
· تعامل با فن مجازی
سونی در حال برگزاری یک PoC (اثبات مفهوم) با باشگاه فوتبال لیگ برتر انگلیس منچستر سیتی است، با هدف تحقق نسل بعدی جوامع طرفداران آنلاین و تعامل از طریق ترکیب فیزیکی و مجازی برای هیجانانگیز کردن و تعامل با ورزشهای جدید و موجود. طرفداران در این غرفه، بازدیدکنندگان می توانند محتوای متاورزی را به گونه ای تجربه کنند که گویی در ورزشگاه اتحاد، خانه منچستر سیتی هستند که در فضای مجازی بازتولید شده است. طرفداران می توانند احساسات و اشتیاق خود را نسبت به تیم با ایجاد آواتارهای قابل تنظیم خود در تلفن های هوشمند خود بیان کنند و در آینده علاوه بر دسترسی به خدمات مختلف برای افزایش تعامل، با میلیون ها طرفدار در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.
・تجارب جدید هواداران ورزش ایجاد شده از داده های ورزشی زنده
این نمایشگاه ابتکارات مربوط به تجربیات جدید هواداران ورزشی مبتنی بر داده را معرفی می کند، بازدیدکنندگان را در سفر داده های ورزشی از جمع آوری داده ها در زمین، ایجاد محتوای مجازی در زمان واقعی، و ارائه آن بر روی پلتفرم های مختلف به طرفداران، معرفی می کند. چندین فنآوری از نوآوریهای Hawk-Eye (“Hawk-Eye”)، Beyond Sports و Pulselive، همه شرکتهای گروه سونی، توانایی کسبوکارهای ورزشی سونی را برای متحول کردن واقعاً متحول کردن نحوه ضبط، تجسم، ارائه و ساخت دادههای زنده تعاملی به نمایش میگذارند. طرفداران.
· ضبط حجمی قابل حمل
این نمایشگاه نمونه اولیه یک سیستم جدید را به نمایش می گذارد که می تواند بازسازی های سه بعدی متحرک از افراد، اشیاء و فضاها را با تأخیر کم در هر مکانی ضبط و توزیع کند. این سیستم تنها به هفت حسگر نیاز دارد که به آن اجازه میدهد تا به سرعت در هر مکانی راهاندازی شود و تقاضا برای توزیع ویدیوی سه بعدی زنده را برآورده کند. این غرفه به بازدیدکنندگان این امکان را میدهد که از طریق تبلتها و نمایشگرهای واقعیت فضایی سونی، از تماشای منظره 360 درجه از بازیکنان منچسترسیتی و تماشاگران در یک فضای متاورس سهبعدی لذت ببرند.
· صفحه نمایش واقعیت فضایی: نمونه اولیه جدید با صفحه نمایش بزرگ 27 اینچی
سونی از نمونه اولیه صفحه نمایش واقعیت فضایی (SR Display) 27 اینچی پرده برداری می کند که دنیای واقعی را با تصاویر فضایی 3 بعدی بازتولید می کند. فرمت صفحه نمایش بزرگتر نمایش اشیاء در اندازه واقعی را امکان پذیر می کند تا تصاویر پزشکی و طرح های محصول را بتوان به صورت واقعی تری بازتولید کرد. در این غرفه، از صفحه نمایش SR برای نمایش محتوای گرافیکی کامپیوتری سه بعدی با برنامه های کاربردی در زمینه های مختلف، مانند داده های ابر نقطه ای استفاده شده در VR (واقعیت مجازی) و AR (واقعیت افزوده) و همچنین معماری و کامپیوتر استفاده خواهد شد طراحی (CAD)، در یک فضای مجازی علاوه بر این، ویدئوی چند نمایشی ایجاد شده توسط دادههای ورزشی زنده و شخصیتهای مجازی Hawk-Eye اکنون میتواند در نمایشگر SR به عنوان سبک جدیدی از سرگرمی بازتولید شود.
・پیش نمایش توسط “mocopi”
فناوری پیشبینی با استفاده از سیستم ضبط حرکت موبایلی سونی به نام mocopi نشان داده میشود، که به سازندگان اجازه میدهد کار دوربین و موقعیت شخصیتهای خود را با VFX بررسی کنند.* تدوین در مرحله پیش تولید یک مدل CG بر روی مانیتور مشاهده میشود که در زمان واقعی با حرکت مدلی که دستگاه “موکوپی” را پوشیده است، هماهنگ میشود. این فناوری به جریان کار تولید سادهتر کمک میکند و به سازندگان اجازه میدهد تا تولید را در مراحل اولیه شبیهسازی کنند و کیفیت کار خود را بهبود بخشند.
- *جلوههای بصری: فرآیندی در فیلمسازی و تولید ویدئو که در آن تصاویر خارج از فیلمبرداری لایو اکشن ایجاد یا دستکاری میشوند.
PlayStation®VR2 و PlayStation®5
سونی PlayStation®VR2 (PS VR2) را به نمایش خواهد گذاشت، نسل بعدی هدست واقعیت مجازی برای PlayStation®5 (PS5™) که تجربه بازی همهجانبهای را به ارمغان میآورد. PS VR2 دارای برخی ویژگیهای کلیدی است که از طریق فناوری PS VR2 Sense، مانند بازخورد هدست، ردیابی چشم، صدای سهبعدی و محرکهای تطبیقی، و همچنین بازخورد لمسی از کنترلر PS VR2 Sense به دست میآیند. بازیهای منتخب PS VR2 و PS5 به همراه لوازم جانبی PS5 که در غرفه نمایش داده میشوند، برای امتحان در دسترس هستند.
در حال تحول تجربه تحرک
· سونی هوندا موبیلیتی
یک نمونه اولیه خودروی جدید از سونی هوندا موبیلیتی به نمایش گذاشته خواهد شد که هدف آن “حرکت مردم، از طریق تعقیب نوآوری با الهامات متنوع” است.
برای توضیحات بیشتر به بخش اختصاصی مراجعه فرمایید وب سایت سونی هوندا موبیلیتی.
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202301/23-001E/