پورتال گروه سونی – سونی در نمایشگاه CEATEC 2022 به نمایش خواهد گذاشت

توکیو، ژاپن — شرکت سونی گروه (“سونی”) امروز اعلام کرد که در CEATEC 2022 از 18 تا 21 اکتبر 2022 شرکت خواهد کرد و نمایشگاهی در مورد ابتکارات زیست محیطی با موضوع “ادامه به اشتراک گذاری” ارائه می دهد. گذشته از (احساس) روی زمین.”

زمان تغییر نظام هایی فرا رسیده است که به عنوان هنجارهای اجتماعی پذیرفته شده اند. ما در حال توسعه فناوری هایی برای تحقق بخشیدن به مبانی جدیدی هستیم که به طور گسترده در زندگی اجتماعی روزمره دخیل هستند، مانند زیرساخت ها، انرژی و روش های کشاورزی.



  • VISION-S
    بسیاری از ابتکارات دیگر غیر از موارد فوق را می توان در محل و آنلاین مشاهده کرد.
    ما همچنین برخی از ابتکارات خود را در وبلاگ شرکتی خود معرفی می کنیم.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202209/22-035E/index.htmlاین یک ماده بالشتکی جدید است که عمدتا از مواد کاغذ خرد شده مانند تراشه های کاغذ بازیابی شده و سپس فوم ساخته می شود. با ترکیب آن با سایر مواد کاغذی، به خواص بالشتکی دست می یابد که می تواند محصولات بزرگ و سنگین را تحمل کند. علاوه بر این، از آنجایی که کاغذ به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار می گیرد، پردازش آن آسان است و می توان آن را به روش های مختلف قالب گیری کرد.


این یک ماده کاغذی سازگار با محیط زیست است که به طور مستقل توسط سونی از بامبو، نیشکر و کاغذ بازیافتی جمع آوری شده از بازار ساخته شده است. در بسته بندی “WF-1000XM4” استفاده می شود.*2، “WH-1000XM5”*3 هدفون و گوشی هوشمند “Xperia 1 IV(XQ-CT44)” که بسته بندی فردی بدون پلاستیک را درک می کند*4. مواد ترکیبی اصلی نیز در وسایل نمایشگر غرفه استفاده شده است.



  • *2مواد ترکیبی اصلی برای تمام قسمت های بسته بندی به جز برچسب استفاده می شود.

  • *3مواد ترکیبی اصلی برای بسته بندی بیرونی به غیر از آستین ها و برچسب ها استفاده می شود.

  • *4به استثنای مواد مورد استفاده در پوشش ها و چسب ها. بسته بندی محصول از کارتن های تک محصولی تا بسته بندی بیرونی و داخلی را شامل می شود.



  • مواد کاغذ فوم شده

    بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
    لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

    تکامل تحرک باعث ایجاد تغییرات در سبک زندگی و وضعیت خود جامعه می شود و سونی معتقد است که وسایل نقلیه الکتریکی، خدمات مرتبط با تحرک و شبکه های هوشمند و غیره به حل مسائل اجتماعی و زیست محیطی کمک می کنند. در این غرفه، بازدیدکنندگان می توانند نمونه اولیه SUV “VISION-S 02” را که در ژانویه سال جاری معرفی شد، مشاهده کنند.




  • تولید مجازی

    STAR SPHERE با استفاده از قدرت فناوری و ارائه تجربیات فضایی الهام‌بخش در سراسر جهان از طریق قدرت سرگرمی، چالش انتشار دیدگاه‌های فضا را برای مردم به عهده گرفته است. سونی قصد دارد در زمستان امسال نانوماهواره‌های مجهز به دوربین سونی را راه‌اندازی کند و به دنبال آن سرویسی ارائه شود که به هر کسی اجازه می‌دهد آزادانه از فضا و زمین با استفاده از شبیه‌ساز تیراندازی عکس بگیرد. این غرفه آزمایشگاه تیراندازی فضایی، شبیه‌ساز آزمایشی را به نمایش می‌گذارد*1 که «مکانی» را برای کشف چشم اندازهای فضا از طریق تجربه عکسبرداری از فضا پیشنهاد می کند.



  • *1دستگاه های عامل و اطلاعات نمایش داده شده ممکن است با سرویس واقعی متفاوت باشد.



  • ایستگاه آب و هوا

    اکنون در زمین چه می گذرد؟ این سیاره از فضا چگونه به نظر می رسد؟ ما می‌توانیم از روش‌های مختلفی برای کاوش در زمین استفاده کنیم، روش‌هایی که برای همه ما آشناست، اما درک کلی آن دشوار است.



    • ستاره کره

      30 سپتامبر 2022

      چیزهایی که هر روز انتخاب می کنیم و استفاده می کنیم واقعا از چه چیزهایی ساخته شده اند؟ در حالی که فرصت هایی برای فکر کردن در مورد تأثیرات بر محیط زیست فراهم می کنیم، هر زمان که ممکن است گزینه های جدیدی را برای افراد ایجاد می کنیم.



      • مواد ترکیبی اصلی
        این فناوری با نمایش تصویر پس‌زمینه مجازی روی یک نمایشگر LED بزرگ و گرفتن اشیا و اجراکنندگان در مقابل نمایشگر LED توسط دوربین، امکان تولید ویدیویی را فراهم می‌کند که در آن تصاویر پس‌زمینه و سوژه در زمان واقعی ساخته می‌شوند. این تصویر ساخته شده در زمان واقعی که در استودیو تولید می شود، به نظر می رسد که واقعاً در مکان گرفته شده است. این فناوری همچنین به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند، زیرا نیازی به انتقال خدمه و تجهیزات به مکان های فیلمبرداری نخواهد بود. در این غرفه، بازدیدکنندگان می توانند یک نمایش تولید مجازی را تجربه کنند که از دوربین سینمای دیجیتال VENICE و نمایشگرهای LED کریستال استفاده می کند.


      3 نفر

      سونی بر اساس هدف خود، “پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری”، طیف گسترده ای از کسب و کارها را با تمرکز بر گذشته از و مردم. بر اساس طرح بلندمدت زیست محیطی سونی “جاده به صفر” که هدف آن ردپای زیست محیطی صفر است، این شرکت معتقد است که ایجاد جامعه ای ضروری است که در آن همه بتوانند با آرامش خاطر در یک محیط جهانی سالم برای مردم زندگی کنند. اتصال از طریق گذشته از. سونی متعهد به انجام مسئولیت های خود و تاکید بر مشارکت خود در محیط زیست از طریق فناوری و تجارت است. در CEATEC امسال، سونی ابتکارات مختلفی را معرفی خواهد کرد که به محیط زیست کمک می کنند، متشکل از نمونه هایی از فناوری هایی که سونی در حال حاضر از سه منظر “سیاره”، “جامعه” و “مردم” روی آنها کار می کند.

      تصویر غرفه سونی
      تصویر غرفه سونی

      نمایشگاه های اصلی

      1. سیاره

      اپلیکیشن جدیدی که در حال حاضر توسط استودیو پلی استیشن در دست توسعه است و قرار است در سال 2023 روی پلتفرم های پلی استیشن راه اندازی شود، از فناوری واقعیت مجازی استفاده می کند تا افراد را قادر سازد تا داده های پیچیده آب و هوایی را مشاهده، تعامل و درک کنند تا آگاهی در مورد تغییرات آب و هوایی افزایش یابد. در غرفه می توانید اولین تریلر اپلیکیشن را تماشا کنید.


    2. جامعه

    معرفی فناوری که به محیط زیست در زیر موضوع کمک می کند
    “برای ادامه به اشتراک گذاری گذشته از (احساس) روی زمین”