پورتال گروه سونی – سونی در بزرگترین کنفرانس بین المللی جهان در زمینه دسترسی “کنفرانس فناوری کمکی CSUN 2022” نمایشگاه می کند.

برای جزئیات بیشتر، لطفا به وب سایت مراجعه کنید.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202203/22-008E/index.html

با طراحی حلقه ای باز که گوش های شما را مسدود نمی کند، کاربران می توانند از موسیقی و بازی لذت ببرند در حالی که به طور طبیعی به صداهای اطراف گوش می دهند. حسگرهای قطب نما و ژیروسکوپ تعبیه شده در واحد اصلی با برنامه نقشه صوتی سه بعدی مایکروسافت “Microsoft Soundscape” کار می کنند تا جهت ها و اطلاعات موقعیتی را به صورت صوتی ارائه دهند. این می تواند شامل صداهای چراغ از مقصد، ساختمان های اطراف یا اطلاعاتی در مورد تقاطع ها باشد. این فناوری جدید، پیاده‌روی در شهر افراد بیشتری را بدون نیاز به گرفتن گوشی هوشمند در دستانشان تجربه‌ای غنی می‌سازد.

دوربین فول فریم بدون آینه با لنز قابل تعویض Alpha 7 IV

پلی استیشن در تلاش است تا یک تجربه بازی بدون موانعی را ایجاد کند که متناسب با نیازها باشد بازیکنان با تمام توانایی ها. کنسول پلی‌استیشن 5 دارای گزینه‌های نمایش و سفارشی‌سازی مانند بزرگ‌نمایی، تصحیح رنگ و تنظیمات اندازه متن، ویژگی صفحه‌خوان، زیرنویس‌های بسته و رونویسی چت است. بازیکنان همچنین می توانند تخصیص دکمه ها را روی کنترلر بی سیم DualSense سفارشی کنند و شدت لرزش و اثرات ماشه تطبیقی ​​را تنظیم کنند. استودیو پلی‌استیشن همچنین انواع نرم‌افزارهای تعریف‌کننده صنعت را با مجموعه‌ای از تنظیمات دسترسی به بینایی، شنوایی و حرکتی ایجاد می‌کند.

هدفون LinkBuds Truly Wireless

با تنظیم عملکردهای دسترسی که به بینایی، شنوایی و عملکرد کمک می کند، کاربران می توانند راحت تر از تماشای تلویزیون لذت ببرند. با تلویزیون‌های براویا با دستیار Google، جستجوی ویدیوها و عملیات بدون هندزفری انجام می‌شود.

پلی استیشن 5

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

سونی در بزرگ‌ترین کنفرانس بین‌المللی جهان در زمینه دسترسی، “کنفرانس فناوری کمکی CSUN 2022” که از 14 تا 18 مارس در آناهیم، ​​کالیفرنیا برگزار می‌شود، نمایشگاه می‌کند.

جدیدترین دوربین سونی دارای فناوری کمکی حسی است که دیدن، شنیدن و استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. Alpha 7 IV فناوری کمک فوکوس را ارائه می دهد که تصویر روی صفحه را برای تنظیم فوکوس روی سوژه های انتخابی بزرگ می کند. مشابه دیگر دوربین‌های سری آلفا سونی، آلفا 7 IV از هوش مصنوعی پیشرفته برای ردیابی سوژه با استفاده از فناوری تشخیص چشم و ردیابی فوکوس خودکار در زمان واقعی استفاده می‌کند و حدس زدن را از گرفتن یک تصویر واضح در فوکوس دور می‌کند.
دوربین آلفا 7 IV مجهز به فناوری پرتاب لیزری شبکیه “RETISSA® SUPER CAPTURE” QD Laser که به طور مستقل توسط این شرکت توسعه یافته به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه فنی بخشی از پروژه “با چشمان من” به رهبری QD Laser و پشتیبانی سونی است. هدف این پروژه تغییر “دیدن دشوار” به “قابل مشاهده” برای افراد کم بینا است. این لوازم جانبی سازگار به افراد کم بینا اجازه می دهد تا با چشمان خود ایجاد عکس و فیلم را تجربه کنند.

اسپیکر گردنبند بی سیم SRS-NS7

وسیله ای که بر روی شانه ها پوشیده می شود و صدا را در اطراف گوش پخش می کند. حتی در محیطی که دستگاه های سرگرمی با صدای بلند مناسب نیستند، کاربران می توانند از صدای فراگیر که به راحتی شنیده می شود لذت ببرند. از آنجایی که گوش ها را مسدود نمی کند، کاربران می توانند در حین گوش دادن به صداها و ارتباطات اطراف، فیلم تماشا کنند و به موسیقی گوش دهند.

14 مارس 2022

هدف سونی این است که “جهان را از طریق قدرت خلاقیت و فناوری پر از احساسات کند.” Sony از فناوری برای گنجاندن دسترسی به محصولات و خدمات ما استفاده می کند تا برای آینده ای تلاش کند که در آن همه لحظه را به اشتراک بگذارند و بر محدودیت های خود غلبه کنند. این نمایشگاه محصولات سونی و ابتکارات مختلف در زمینه دسترسی را به نمایش می گذارد.

ابتکارات به نمایش گذاشته شده:

تلویزیون های LED و OLED BRAVIA™

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida