پورتال گروه سونی – سونی در بزرگترین کنفرانس بین المللی جهان در زمینه دسترسی “کنفرانس فناوری کمکی CSUN 2023” به نمایش می گذارد.

13 مارس 2023

سونی دو سمعک خود نصب OTC را روانه بازار کرد*7 در اکتبر 2022 در بازار ایالات متحده قرار می گیرد و آنها را به نمایش می گذارد: CRE-C10، طراحی شیک و محتاطانه ای که عملاً نامرئی است و CRE-E10 که با Bluetooth® عرضه می شود و دارای عملکرد پخش موسیقی است.*8 یک برنامه اختصاصی گوشی هوشمند به کاربران امکان می دهد یک نمایه شنوایی برای شنوایی خود ایجاد کنند. بازدیدکنندگان از غرفه می توانند برخی از عملکردهای توسعه یافته برای این محصولات را امتحان کنند.
علاوه بر نمایشگاه، سونی جلسات کنفرانسی را برای ارائه برخی از ابتکارات دسترس‌پذیری خود برگزار خواهد کرد.

نزدیک شدن به مردم از طریق ابتکارات دسترسی

BRAVIA انواع ویژگی های دسترسی را ارائه می دهد که به بینایی و شنوایی کمک می کند. در غرفه سونی، مهمانان می توانند عملکرد بزرگنمایی متن را تجربه کنند.*1 *2 که متن روی صفحه و عملکرد Screen Reader را بزرگ می کند،*1 *3 که تنظیمات تلویزیون را با صدای بلند می خواند. علاوه بر این، با براویا مجهز به Google Assistant، کاربران می‌توانند از دستورات صوتی برای جستجوی ویدیوها در YouTube™، روشن/خاموش کردن، تنظیم صدا و موارد دیگر، به سادگی با صحبت کردن با تلویزیون استفاده کنند.*4

پلی استیشن 5

هر سری از گوشی‌های هوشمند Xperia™ مجهز به سیستم‌عامل Android مجهز به ویژگی‌های دسترس‌پذیری هستند که به بینایی، شنوایی، و عمل کمک می‌کنند، مانند TalkBack (خواننده صفحه Google) و دید بهبودیافته صفحه‌های عملیاتی.

LinkBuds با طراحی منحصر به فرد حلقه باز ایجاد شده است که به کاربران اجازه می دهد هر زمان که بخواهند با دنیای بیرون هماهنگ شوند، بدون اینکه تجربه شنیداری را به خطر بیندازند. واحد درایور حلقه دارای یک دیافراگم مرکزی باز برای شفافیت صدا است، بنابراین چت کردن با دوستان و اتصال به محیط اطراف آسان است. از آنجایی که هدفون‌ها کوچک، سبک هستند و گوش‌ها را مسدود نمی‌کنند، کاربران می‌توانند همیشه آن‌ها را نگه دارند و مطمئن باشند که صداهای محیط را حتی در هنگام گوش دادن به موسیقی یا شرکت در جلسات آنلاین از دست نخواهند داد.

دوربین آلفا با لنز قابل تعویض و کیت دوربین شبکیه پروجکشن Cyber-shot®

هدف سونی این است که “جهان را از طریق قدرت خلاقیت و فناوری پر از احساسات کند.” سونی در تلاش است تا دسترسی را در محصولات و خدمات خود بگنجاند تا به ساختن آینده ای فراگیر کمک کند که در آن همه بتوانند لحظه را به اشتراک بگذارند. این نمایشگاه محصولات سونی و ابتکارات مختلف در زمینه دسترسی را به نمایش می گذارد.

نمایشگاه های اصلی

تلویزیون ال سی دی BRAVIA™ 4K

برای جزئیات بیشتر در مورد نمایشگاه سونی، لطفاً به وب سایت مراجعه کنید.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202303/23-007E/index.html

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

از سال 2021، تیم نرم‌افزاری سونی نقش اصلی را در بهبود برخی از برنامه‌های کاربردی با نظرات کارمندان دارای معلولیت در Sony/Taiyo Corporation ایفا کرده است. بازدیدکنندگان از غرفه سونی می‌توانند گوشی‌های هوشمند Xperia و ویژگی‌های دسترسی آنها را تجربه کنند. به عنوان یک نمایشگاه فناوری، سونی یک ویژگی را نشان می دهد که هنگام عکس گرفتن با Photography Pro، اطلاعات اندازه گیری افقی و عمودی صفحه را از طریق صدا به کاربر اطلاع می دهد.

سمعک های بدون نسخه (OTC) خود نصب (فقط در بازار ایالات متحده)

دوربین‌های دیجیتال منتخب سونی دارای ویژگی صفحه‌خوان هستند*5 که منوها و صفحه های پخش ویدئو را با صدای بلند می خواند تا به عملکرد دوربین کاربران کمک کند. به عنوان یک نمایشگاه فناوری، سونی این ویژگی صفحه‌خوان را با پشتیبانی از حداکثر 10 زبان در یک دوربین آلفا به نمایش می‌گذارد که همچنین می‌تواند صفحه منو را بزرگ‌تر کند.
بازدیدکنندگان از غرفه سونی می‌توانند کیت DSC-HX99 RNV، کیت دوربین پروجکشن شبکیه، که از DSC-HX99 Cyber-shot® سونی و منظره یاب RETISA NEOVIEWER تشکیل شده است را تجربه کنند.*6 که از فناوری لیزر شبکیه چشم از QD Laser, Inc استفاده می کند.

Xperia 1 IV

سونی و گوگل توضیح خواهند داد که چگونه یک تجربه راه اندازی تلویزیون مستقل را برای مشتریانی که از صفحه خوان استفاده می کنند ایجاد کردند.

سونی در حال تلاش برای ایجاد ایده ها و توسعه فناوری های مرتبط با فناوری کمکی برای آینده است. به عنوان یکی از موضوعات تحقیقاتی آن، ما یک آزمایش نمایشی از یک سیستم ناوبری با استفاده از تماس لمسی سبک ارائه خواهیم داد.*9 و پهپادها، که هدف آن این است که افراد دارای اختلالات بینایی را قادر می سازد تا ایمن و مستقل به مقصد خود حرکت کنند.

تجربه راه‌اندازی در دسترس برای براویا سونی با Google TV

توکیو، ژاپن — شرکت گروه سونی (سونی) امروز اعلام کرد که سونی در بزرگترین کنفرانس بین المللی جهان در زمینه دسترسی، “کنفرانس فناوری کمکی CSUN 2023″، که در آناهیم، ​​کالیفرنیا، 13 تا 17 مارس 2023 برگزار می شود، نمایشگاهی خواهد داشت.

پلی استیشن در تلاش است تا یک تجربه بازی بدون موانع را ایجاد کند که متناسب با نیازهای بازیکنان با هر توانایی باشد. کنسول پلی‌استیشن 5 دارای گزینه‌های نمایش و سفارشی‌سازی مانند زوم، تصحیح رنگ و تنظیم اندازه متن، ویژگی صفحه‌خوان، زیرنویس‌های بسته و رونویسی چت است. بازیکنان همچنین می توانند تخصیص دکمه ها را روی کنترلر بی سیم DualSense سفارشی کنند و شدت لرزش و اثرات ماشه تطبیقی ​​را تنظیم کنند. استودیو پلی‌استیشن همچنین انواع نرم‌افزارهای تعریف‌کننده صنعت را با مجموعه‌ای از تنظیمات دسترسی به بینایی، شنوایی و حرکتی ایجاد می‌کند.

هدفون های واقعاً بی سیم LinkBuds

شیگکی ایشیزوکا، نایب رئیس، شرکت گروه سونی، و نیل مانویتز، رئیس و مدیر عامل شرکت Sony Electronics آمریکای شمالی، پیام‌هایی در مورد دسترسی سونی ارسال می‌کنند. ابتکارات دسترسی مداوم سونی، مانند همکاری با سازمان‌های افراد دارای معلولیت و جدیدترین محصولات قابل دسترسی، معرفی خواهد شد.

پهپاد ناوبری با استفاده از تماس لمسی نور

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida