پورتال گروه سونی – سونی به عنوان یکی از “اخلاق ترین شرکت های جهان 2022” تجلیل شد.

کنیچیرو یوشیدا، رئیس شرکت سونی گروپ، رئیس و مدیرعامل شرکت سونی اظهار داشت: “ما خرسند و مفتخریم که Ethisphere سونی را به مدت چهار سال متوالی به عنوان یکی از با اخلاق ترین شرکت های جهان معرفی کرده است. سونی “صداقت و صداقت: کسب اعتماد برای برند سونی از طریق رفتار اخلاقی و مسئولانه” را به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های خود در نظر گرفته است. ارزش ها در سراسر گروه
ما همراه با 110000 کارمند خود، به مدیریت سونی به شیوه ای اخلاقی با دیدگاهی بلندمدت ادامه خواهیم داد و هدف آن کمک به مردم، جامعه و زمین از طریق کسب و کار و فناوری های متنوع خود است.”

مدیر عامل Ethisphere، تیموتی اربلیچ اظهار داشت: “امروزه، رهبران کسب و کار با بزرگترین وظیفه خود مواجه هستند که هنوز اخلاقی، مسئولیت پذیر و قابل اعتماد برای ایجاد تغییرات مثبت هستند. ما همچنان از برگزیدگان با اخلاق ترین شرکت های جهان و تعهد آنها به یکپارچگی، پایداری، حکمرانی و جامعه الهام می گیریم. به شما تبریک می گوییم. سونی برای کسب عنوان اخلاقی ترین شرکت جهان.”

16 مارس 2022

2022 اخلاقی ترین شرکت های جهان WWW.ETHISPHERE.COM

[References]
برای اطلاعات بیشتر در مورد اخلاق شرکتی سونی و تلاش‌های مربوط به انطباق، لطفاً مراجعه کنید اینجا.


  • *نام ها و علائم “اخلاق ترین شرکت های جهان” و “Ethisphere” علائم تجاری ثبت شده Ethisphere LLC هستند.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202203/22-009E/index.htmlتوکیو، ژاپن – شرکت سونی گروه برای چهارمین سال متوالی توسط موسسه Ethisphere به عنوان یکی از “اخلاق ترین شرکت های جهان” شناخته شد. موسسه Ethisphere مستقر در ایالات متحده یک رهبر جهانی در تعریف و پیشبرد استانداردهای شیوه های تجاری اخلاقی است.

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

به رسمیت شناختن «اخلاق‌ترین شرکت‌های جهان» به شرکت‌هایی تجلیل می‌کند که رهبری استثنایی و تعهد به یکپارچگی تجاری را از طریق بهترین اخلاق، رعایت و شیوه‌های حاکمیتی در کلاس خود نشان می‌دهند. شرکت ها در پنج دسته ارزیابی می شوند: حکمرانی، رهبری و شهرت، برنامه اخلاق و انطباق، فرهنگ اخلاق، تأثیر محیطی و اجتماعی. فهرست امسال شامل 136 شرکت از 22 کشور و منطقه و 45 صنعت است.

حفظ فرهنگ اخلاقی قوی در حین ایجاد نوآوری، تمرکز استراتژیک کلیدی برای سونی است. این جایزه تعهد مستمر سونی به تحقق هدف ما “پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری” را به رسمیت می شناسد. با پاسخگویی به تغییرات جامعه مطابق با ارزش‌های «صداقت و صداقت» سونی. عنوان “اخلاق ترین شرکت های جهان” به رسمیت شناختن قدرت ارزش های سونی و تعهد مستمر کارکنان ما است. سونی معتقد است که فرهنگ اخلاقی قوی آن را قادر می سازد تا به پیشبرد ابتکارات خود برای ایجاد ارزش پایدار ادامه دهد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida