پورتال گروه سونی – سونی به عنوان یکی از “اخلاق ترین شرکت های جهان 2023” تجلیل شد

لیست کامل اخلاقی ترین شرکت های جهان در سال 2023 را می توان یافت.


  • *نام ها و علائم “اخلاق ترین شرکت های جهان” و “Ethisphere” علائم تجاری ثبت شده Ethisphere LLC هستند.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202303/23-008E/index.html

14 مارس 2023

فهرست امسال شامل 135 شرکت از 19 کشور و منطقه و 46 صنعت است. این شرکت ها در پنج دسته ارزیابی شدند: حکومت، رهبری و شهرت، برنامه اخلاق و انطباق، فرهنگ اخلاق، تأثیر محیطی و اجتماعی. مؤسسه عملیات اخلاقی هر شرکت را با تمرکز بر حوزه‌هایی مانند رهبری استثنایی و تعهد به یکپارچگی کسب‌وکار از طریق بهترین اخلاق در کلاس، انطباق و شیوه‌های حاکمیتی بررسی کرد.

توکیو، ژاپن – شرکت سونی گروه (“سونی”) امروز اعلام کرد که برای پنجمین سال متوالی توسط موسسه Ethisphere، رهبر جهانی مستقر در ایالات متحده در تعریف و پیشرفت استانداردها، به عنوان یکی از “اخلاق‌ترین شرکت‌های جهان” معرفی شده است. از شیوه های تجاری اخلاقی

2023 اخلاقی ترین شرکت های جهان

ایجاد نوآوری بر اساس فرهنگ اخلاقی قوی یک تمرکز استراتژیک کلیدی برای سونی است. این جایزه تعهد مداوم سونی را برای تحقق هدف خود، «پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری»، مطابق با ارزش‌های «صداقت و صداقت» سونی به رسمیت می‌شناسد. لقب یکی از «اخلاق‌ترین شرکت‌های جهان» توسط Ethisphere برای پنجمین سال، به رسمیت شناختن قدرت تعهد سونی است. سونی معتقد است که فرهنگ شرکتی اخلاقی قوی آن را قادر می سازد تا به پیشبرد ابتکارات خود برای ایجاد ارزش پایدار ادامه دهد.

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

اریکا سالمون برن، مدیر عامل Ethisphere، اظهار داشت: سازمان‌هایی که از طریق برنامه‌ها و شیوه‌های قوی متعهد به یکپارچگی تجاری هستند، نه تنها استانداردها و انتظارات را برای همه بالا می‌برند، بلکه عملکرد بلندمدت بهتری نیز دارند. سهامداران آنها و نشان دادن رهبری مثال زدنی مبتنی بر ارزش‌ها. به سونی برای کسب جایگاهی در جامعه اخلاقی‌ترین شرکت‌های جهان تبریک می‌گوییم.”

شرکت سونی گروپ، نماینده مدیر اجرایی شرکت، رئیس هیئت مدیره، رئیس و مدیرعامل، کنیچیرو یوشیدا اظهار داشت: “ما هم خوشحالیم و هم مفتخریم که Ethisphere سونی را به مدت پنج سال متوالی به عنوان یکی از با اخلاق ترین شرکت های جهان معرفی کرد. سونی “صداقت و صداقت” را به عنوان یکی از ارزش های مهم خود در سراسر گروه می داند. همراه با 110000 کارمند ما که این ارزش ها را به اشتراک می گذارند. ، ما به مدیریت سونی به شیوه ای اخلاقی و با دید بلندمدت ادامه خواهیم داد و به گسترش ادامه خواهیم داد گذشته از (عاطفه) به دنیا.”

[References]
برای اطلاعات بیشتر در مورد اخلاق شرکتی سونی و تلاش‌های مربوط به انطباق، لطفاً به اینجا مراجعه کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida