پورتال گروه سونی – سونی به عنوان رهبر تغییرات اقلیمی شناخته شد

سونی با توجه به این که موفقیت تجاری آن به یک محیط جهانی سالم بستگی دارد، “جاده به سمت صفر” را ایجاد کرده است، یک برنامه زیست محیطی بلندمدت برای دستیابی به ردپای زیست محیطی صفر در کل گروه سونی تا سال 2050، و در حال ترویج فعالیت ها است. از چهار منظر تغییر اقلیم، منابع، مواد شیمیایی و تنوع زیستی.

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

برای دستیابی به این هدف، سونی ابتکارات صرفه جویی در انرژی را ترویج کرده و انرژی های تجدیدپذیر را در سایت های تجاری خود معرفی کرده است. سونی قبلاً 100٪ از برق تجدیدپذیر برای تمام فعالیت های تجاری در اروپا و چین استفاده کرده است. در آینده، این شرکت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را در ژاپن، آمریکای شمالی و آسیای جنوب شرقی با هدف دستیابی به نسبت برق تجدیدپذیر 35 درصدی برای کل گروه تا سال 2025 و 100 درصدی تا سال 2030 تسریع خواهد کرد.
سونی همچنین صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی را در محصولات خود ترویج خواهد کرد. همزمان، سونی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در کل زنجیره تامین با تسریع تلاش‌ها برای ارتباط با تامین‌کنندگان مواد و قطعات و پیمانکاران تولید تلاش خواهد کرد.

توکیو، ژاپن – شرکت سونی گروه (سونی) در فهرست A-List CDP گنجانده شده است.*1 تمایزی که سونی را به عنوان پیشرو در تلاش برای مقابله با تغییرات آب و هوا می شناسد. این دومین سال متوالی و هفتمین بار است که سونی در فهرست A در رده تغییرات آب و هوایی قرار می گیرد.

برای فهرست A CDP انتخاب شد

CDP

14 دسامبر 2022

با توجه به اینکه خطر تغییر اقلیم به موضوعی جدی تر و مبرم تر تبدیل می شود و همچنین با توجه به دستاوردهای گذشته ما، سونی در ماه می امسال شتاب سال هدف را برای دستیابی به اهداف خود در حوزه تغییرات آب و هوایی اعلام کرد. به طور خاص، سونی اهداف صفر خالص را در کل زنجیره ارزش، از جمله محدوده‌های 1 تا 3، از سال 2050 تا 2040 پیش برد و قصد دارد تا سال 2030 به صفر خالص در محدوده‌های 1 و 2 دست یابد. همانطور که در سپتامبر امسال اعلام شد، سونی برای اهداف خالص صفر خود از ابتکار اهداف علمی (SBTi) تاییدیه دریافت کرد.*2“.

CDP یک سازمان غیرانتفاعی جهانی (NPO) است که در سال 2000 در بریتانیا تأسیس شد. با حمایت سرمایه گذاران از سراسر جهان، نظرسنجی هایی را در مورد تغییرات آب و هوا، امنیت آب و جنگل ها در شرکت های خصوصی انجام می دهد، سپس یافته های این بررسی ها را تجزیه و تحلیل و منتشر می کند. عموم. در این سال، CDP بیش از 18700 شرکت را در سراسر جهان به نمایندگی از بیش از 680 سرمایه‌گذار نهادی که بیش از 130 تریلیون دلار دارایی مدیریت شده را نمایندگی می‌کنند، بررسی کرد.


  • *1:سیستم رتبه بندی یک مقیاس 5 رتبه ای (A، A-، B، B-، C، C-، D، D-، F) است. فهرست A از شرکت هایی تشکیل شده است که بالاترین رتبه عملکرد “A” را دریافت کرده اند.

  • *2:یک ابتکار بین‌المللی برای تشویق شرکت‌ها به تعیین اهداف کاهش گازهای گلخانه‌ای مبتنی بر علم به منظور محدود کردن افزایش میانگین دمای جهانی به دلیل تغییرات آب و هوایی تا 1.5 درجه سانتی‌گراد بالاتر از سطوح قبل از صنعتی.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202212/22-041E/index.htmlدر تعقیب هدف بلندمدت ردپای زیست محیطی صفر، سونی به کار خود برای کاهش اثرات زیست محیطی و ایجاد محصولات و خدمات آگاهانه با محیط زیست ادامه خواهد داد و در عین حال درگیر فعالیت های تجاری برای کمک به ایجاد جامعه ای پایدارتر و محیط زیست جهانی است.

درباره CDP

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida