پورتال گروه سونی – دوره کارشناسی ارشد طراحی خدمات با UNOPS | داستان ها

(سمت چپ) معرفی اهداف توسعه پایدار و چالش طراحی توسط سارا ایموند، رئیس مرکز نوآوری UNOPS، سوئد
(راست) دانشجویان کارشناسی ارشد بین المللی و آنا پرسون، مدیر برنامه کارشناسی ارشد، دانشکده طراحی صنعتی، دانشگاه لوند

با این تنظیمات، ما همچنین از این مزیت برخوردار بودیم که می‌توانیم چالشی واقعی برای دانش‌آموزان فراهم کنیم. به عنوان طراحان حرفه ای، ما نباید همیشه چیزهایی را برای خود، خانواده و دوستانمان طراحی کنیم، اما مهم است که بتوانیم برای افرادی طراحی کنیم که زندگی و چالش های روزانه کاملاً متفاوتی با زندگی ما دارند. با راه اندازی این دوره، به دانش آموزان فرصت داده شد تا تحقیقات عمیقی را برای درک پیچیدگی وضعیت و آدرس دهی کاربران و ذینفعان متعدد به منظور ایجاد راه حل ها و خدمات قابل اجرا انجام دهند.

ایده شما پشت مشارکت UNOPS چه بود؟

چالش های دنیای واقعی و تفکر SDG
ارائه شده توسط UNOPS

تامUNOPS در این زمینه در سراسر جهان کار می کند و درک عمیقی از مسائل و چالش های پیش روی مردم و جامعه خارج از حوزه تجربیات ما دارد. برای این دوره، آنها پنج چالش سطح بالا را معرفی کردند که دانش‌آموزان می‌توانستند روی آنها کار کنند، مانند زیرساخت‌های انعطاف‌پذیر، واکنش اضطراری، دسترسی به آب تمیز، مدیریت زباله و دسترسی از راه دور به خدمات.

Moéزمانی که تصمیم گرفتیم تمرکز دوره را بر روی طراحی راه حل و خدمات قرار دهیم، متوجه شدیم که UNOPS سومین شریک بسیار خوبی خواهد بود که دانش آنها را در مورد مشکلات و چالش های دنیای واقعی به ارمغان می آورد.

(عکس بالا) معرفی اهداف توسعه پایدار و چالش طراحی توسط سارا ایموند، رئیس مرکز نوآوری UNOPS، سوئد
(عکس زیر) دانشجویان کارشناسی ارشد بین المللی و آنا پرسون، مدیر برنامه کارشناسی ارشد، دانشکده طراحی صنعتی، دانشگاه لوند


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/ikdc/index.htmlدر فوریه 2020، سونی قرارداد همکاری با دفتر خدمات پروژه سازمان ملل متحد (UNOPS) در زمینه نوآوری امضا کرد. UNOPS در حال افتتاح مراکز نوآوری در سراسر جهان است و یکی از اولین مراکزی است که در لوند، سوئد، 10 دقیقه پیاده روی از دفتر ما افتتاح شد. قبل از امضای رسمی قرارداد توسط دفتر مرکزی، سایت ما در مورد راه اندازی همکاری بحث می کرد. ما بسیار هیجان زده بودیم که دیدگاه خود را از طریق همکاری با UNOPS گسترش دهیم. ما متوجه شدیم که دوره دانشگاهی یک پروژه آزمایشی عالی برای آشنایی با آنها و آشنایی با روش کار آنها و همچنین یادگیری بیشتر در مورد اهداف توسعه پایدار (SDGs) همراه با دانشجویان بود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida