پورتال گروه سونی – جایزه Red Dot 2020 | اخبار

The Red Dot: Product Design برای طرح های محصولی است که از سال 2018 تا 1 ژوئن 2020 به فروش می رسد.
ورودی ها بر اساس 9 معیار، از جمله درجه نوآوری، عملکرد،
کیفیت رسمی، ارگونومی، دوام و محتوای نمادین و احساسی.


تلویزیون ال سی دی 8K

سری BRAVIA® Z8H


هدفون حذف نویز بی سیم

WF-1000XM3



نمایشگاه در هفته طراحی میلان 2019

قرابت در خودمختاری


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/news/awards/rd_design_2020.html

Red Dot: Design Concept برای نوآوری های طراحی و مفاهیم طراحی است که بر روی آنها تمرکز دارد
مفاهیم، ​​ایده ها و دیدگاه هایی که در حال توسعه هستند و به صورت تجاری در دسترس نیستند.
ورودی‌ها بر اساس معیارهایی مانند درجه نوآوری، کیفیت زیبایی‌شناختی، امکان تحقق و کارکرد داوری می‌شوند.


نمونه اولیه VISION-S


هدفون حذف نویز بی سیم

WH-H910N


نقطه قرمز: بهترین از بهترین ها


دوربین دیجیتال متحرک

ونیز با
سیستم گسترش ونیز


گوشی های هوشمند

اکسپریا 1


ربات اسباب بازی

toio™

جایزه Red Dot جایزه مسابقه بین المللی طراحی است که برگزار می شود
توسط Design Zentrum Nordrhein Westfalen در آلمان.
این جایزه به سه رشته تقسیم می شود: جایزه Red Dot: طراحی محصول،
جایزه Red Dot: برندها و طراحی ارتباطات و جایزه Red Dot: مفهوم طراحی.
یک بار در سال، کارشناسان طراحی بین المللی هر ورودی را به صورت جداگانه مورد بحث و ارزیابی قرار می دهند.
بیش از 10000 متخصص طراحی، شرکت و سازمان از
هر ساله بیش از 70 کشور برای کسب این جایزه بسیار معتبر وارد رقابت می شوند.
آثار برنده در مراسم جایزه بزرگ با حضور متخصصان طراحی از سراسر جهان تجلیل می‌شوند.
و همچنین در موزه های طراحی Red Dot در آلمان، سنگاپور و چین ارائه شده است.
موزه Red Dot Design Essen (آلمان) با بیش از 2000 نمایشگاه، ارائه می دهد.
بزرگترین نمایشگاه طراحی معاصر جهان در دیگ بخار سابق سایت میراث جهانی یونسکو Zollverein،
مجتمع سابق معدن زغال سنگ اشیاء نوآورانه و خوش‌شکل از حدود 45 کشور، کیفیت طراحی خوب را ایجاد می‌کنند
از فاصله نزدیک قابل تجربه می شوند زیرا لمس و آزمایش بسیاری از نمایشگاه ها مجاز است.

مفهوم طراحی

(سازنده: Sony Interactive Entertainment Inc.)


DUALSHOCK® 4
ضمیمه دکمه برگشت

برندها و طراحی ارتباطات

نقطه قرمز: طراحی برندها و ارتباطات به دو بخش “برندها” و “طراحی ارتباطات” تقسیم می شود.
شرکت کنندگان می توانند آثار طراحی ارتباطی خود را در هر یک از 17 دسته وارد کنند
در بخش “طراحی ارتباطات” – از “تبلیغات”، “پوسترها و “طراحی بسته بندی”
به طراحی «گزارش‌های سالانه»، «جایگاه‌های عادلانه» و «ارتباطات فضایی».
آثار را می توان در دسته بندی رسانه های دیجیتال مانند
«فیلم و انیمیشن»، «آنلاین» و «طراحی رابط و تجربه کاربری».
هیئت کارشناسی متشکل از 24 هیئت داوران است که تمامی برندها و آثار خلاقانه وارد شده را بررسی می کنند
در رقابت طراحی به شایستگی خود در یک دوره چند روزه.
معیارهای ارزیابی مختلف مربوط به شکل، ایده و تأثیر در نظر گرفته شده است.


انتخاب به عنوان “محصول نوآورانه”


درباره جایزه Red Dot

نقطه قرمز: بهترین از بهترین ها

طراحی محصول

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida