پورتال گروه سونی – تغییراتی در ساختار مدیریت گروه سونی

2 فوریه 2023

“تابستان گذشته، من پیشنهادی از کنیچیرو یوشیدا دریافت کردم که در آن توصیه می‌کرد که هیروکی توتوکی به‌عنوان رئیس و مدیر ارشد اجرایی جدید منصوب شود تا ساختار مدیریتی گروه تقویت شود. در حالی که همه ما در بین هیئت مدیره درک مشابهی داشتیم که آقای توتوکی به‌عنوان مدیر مالی به طور استثنایی عمل کرده است. کمیته نامزدها سپس فرآیندی از تجزیه و تحلیل چند وجهی را آغاز کرد که شامل ارزیابی نیاز به یک مدیر ارشد اجرایی و مناسب بودن آقای توتوکی برای نقش رئیس و مدیر ارشد اجرایی بود. جلسه امروز.”


سونی کسب‌وکارهای متنوعی را بر اساس هدف (یا دلیل وجود) ما برای «پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری» اداره می‌کند. به منظور اجرای کامل تخصیص سرمایه، همکاری بین مشاغل و مدیریت سبد کسب و کار، پس از بحث و گفتگو با هیئت مدیره، تصمیم گرفتیم هیروکی توتوکی را به عنوان رئیس جمهور ارتقا دهیم و او را به عنوان مدیر ارشد اجرایی منصوب کنیم.”



  • نظر هیروکی توتوکی
    هیروکی توتوکی به تازگی به عنوان رئیس، مدیر ارشد اجرایی منصوب شده است که از 1 آوریل 2023 آغاز می شود

  • به عنوان بخشی از تلاش ها برای تقویت ساختار مدیریتی گروه، انتصاب توشیموتو میتومو، مدیر اجرایی فعلی شرکت، معاون ارشد اجرایی، به عنوان مدیر اجرایی شرکت، معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر ارشد استراتژی در تاریخ 1 آوریل 2023 نیز به تصویب رسید. جلسه هیئت مدیره امروز


    منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202302/23-003E/

    بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
    لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

    من از Kenichiro Yoshida و هیئت مدیره به خاطر اعتماد آنها در انتصاب جدید من به سمت ریاست و مدیر عامل تشکر می کنم و در عین حال احساس مسئولیت زیادی دارم. به همراه آقای یوشیدا، تیم مدیریت گروه سونی و کارمندان ما در سرتاسر جهان، می‌خواهم یک مارپیچ مثبت ایجاد کنم که با انتخاب سونی توسط مشتریان شروع شود، که سپس به کارمندان ما انرژی می‌دهد، ما را قادر می‌سازد استعدادهای جدید بیشتری جذب کنیم، ارزش شرکت‌مان را افزایش می‌دهد و در نهایت ما را قادر می‌سازد بازگشت به جامعه.”



  • نظر شوزو سومی، رئیس هیئت مدیره و رئیس کمیته نامزدها

    توکیو، 2 فوریه 2023 – شرکت گروه سونی (“سونی”) امروز اعلام کرد که هیروکی توتوکی، مدیر فعلی، نماینده مدیر اجرایی شرکت، معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر ارشد مالی، به عنوان مدیر، نماینده مدیر اجرایی شرکت، رئیس، منصوب شده است. مدیر عامل و مدیر ارشد مالی، از 1 آوریل 2023. کنیچیرو یوشیدا، در حال حاضر مدیر، نماینده مدیر اجرایی شرکت، رئیس، رئیس و مدیر ارشد اجرایی، مدیر، نماینده مدیر اجرایی شرکت، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت خواهد شد که همچنین از 1 آوریل اعمال می شود. ، 2023.

    انتصابات فوق توسط کنیچیرو یوشیدا با هدف تقویت بیشتر ساختار مدیریتی گروه سونی پیشنهاد شد و پس از بررسی کمیته نامزدها، در جلسه هیئت مدیره که اوایل امروز برگزار شد به تصویب رسید.



    • نظر از Kenichiro Yoshida

    توسط Kenichiro Yoshida

    Kenichiro Yoshida