پورتال گروه سونی – «برنامه جایزه پژوهشی سونی» برای شروع پذیرش ارسال‌ها با تمرکز بر توسعه فناوری نوظهور و نوآور

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

“دریافت جایزه تحقیقاتی سونی برای گروه تحقیقاتی ما تحول ایجاد کرده است. توانایی ارتباط مستقیم با محققان سونی به ما این امکان را داده است تا از نظر استفاده از تکنیک نوشتن لیزری مستقیم خود در ساخت دستگاه های نمایشگر کریستال مایع، گام های بزرگی به جلو برداریم. و فناوری‌های مرتبط. از طریق همکاری خود، ما توانسته‌ایم شبیه‌سازی‌ها و آزمایش‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم که با چالش‌های محدودکننده فناوری کنونی هماهنگ شود و در عین حال اکتشافات علمی جدید را باز کنیم.”

پروفسور آرپیتا پاترا، موسسه علوم هند (بنگالور، هند)

“همکاری با سونی راه‌هایی را برای در نظر گرفتن استقرار واقعی راه‌حل‌های محاسباتی چند جانبه امن برای طراحی پروتکل‌های کارآمد برای سیستم‌های توصیه‌ای حفظ حریم خصوصی باز کرده است. تیم سونی موارد استفاده احتمالی را که در عمل مرتبط هستند، مورد بحث قرار داده و به اشتراک گذاشته است. به ما این امکان را می‌دهد تا پروتکل‌های متناسب با سناریوهای کاربردی اصلی را طراحی کنیم. حمایت مالی ارائه شده توسط سونی به من این امکان را می‌دهد تا ذهن‌های جوان با استعداد را به کار بگیرم، و معتقدم این برنامه برای پر کردن شکاف بین تئوری و عمل بسیار مورد نیاز است.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202307/23-021E/index.html

توکیو، ژاپن— شرکت گروه سونی (سونی) امروز اعلام کرد که فراخوان پیشنهادهای تحقیقاتی برای برنامه جایزه تحقیقاتی سونی را در 15 ژوئیه 2023 آغاز خواهد کرد. فناوری های نوظهور و نوآورانه با همکاری گروه های تحقیقاتی خود گروه سونی. در حال حاضر در هشتمین سال خود، این برنامه برای دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی مانند موسسات تحقیقاتی دولتی و سازمان های غیرانتفاعی در ایالات متحده، کانادا، 17 کشور اروپایی باز است.*1 و هند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز و همچنین دستورالعمل های ارسال، لطفاً مراجعه کنید.


  • *1کشورهای اروپایی شامل اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس، بریتانیا.

  • *2با امکان تمدید.

نظر هیرواکی کیتانو، معاون ارشد اجرایی و مدیر ارشد فناوری،
شرکت گروه سونی

“این یک تجربه لذت بخش بود که در سه سال گذشته با سونی کار کردم. هم افزایی بین دقت آکادمیک ما و تجربه صنعت سونی ترکیبی قدرتمند ایجاد می کند که تحقیقات پیشگامانه را تقویت می کند و ما را به برنامه های کاربردی دنیای واقعی نزدیک تر می کند. این همکاری نه تنها باعث افزایش کیفیت و ارتباط تحقیقات ما، اما همچنین درهایی را به روی همکاری‌های بالقوه آینده، اشتراک دانش و دسترسی به منابع پیشرفته باز می‌کند. کار دست در دست هم با سونی اشتیاق ما را برای پیشرفت پردازش زبان طبیعی تقویت می‌کند و به دانشگاهی گسترده‌تر کمک می‌کند. و جوامع فناورانه، راه را برای پیشرفت های متحول کننده در درک گفتگو، برنامه ریزی و تولید هموار می کند.”

پروفسور استفن موریس، دانشگاه آکسفورد (آکسفورد، انگلستان)

هدف سونی پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری است، و ماموریت ما برای تحقیق و توسعه (R&D) این است که “تمدن خود را به جلو سوق دهیم و این سیاره را پایدار کنیم.” در زمینه‌های مختلف تمدن و جامعه ما، همکاری با مؤسسات تحقیقاتی خارجی و دانشگاه‌ها برای سونی ضروری است تا فناوری‌هایی را توسعه دهد که سازندگان را قادر می‌سازد پتانسیل خلاقانه کامل خود را آزاد کنند و با کاربران مختلف ارتباط برقرار کنند. ما معتقدیم که برنامه جایزه تحقیقاتی سونی فرصت‌های مهمی را برای همکاری بین محققان در سراسر جهان و گروه سونی، برای توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌ها برای آینده‌ای بهتر.”

نظر دریافت کنندگان جایزه

پروفسور ژو یو، دانشگاه کلمبیا (نیویورک، ایالات متحده)

اکنون در هشتمین سال خود در آمریکای شمالی، اروپا و هند برگزار می شود

14 جولای 2023

برنامه جایزه تحقیقاتی سونی از دو جایزه تشکیل شده است – جایزه نوآوری هیئت علمی و جایزه پژوهش متمرکز. این جوایز فرصت‌های جدیدی را برای دانشگاهیان ایجاد می‌کند تا در تحقیقات پیشرفته شرکت کنند، که منجر به معرفی فناوری‌های نوآورانه می‌شود.



  • جایزه نوآوری دانشکده به مدت یک سال تا سقف 100000 دلار آمریکا به بازرسان اصلی اعطا می کند*2، برای پروژه های تحقیقاتی که ممکن است در سه دسته موضوعی کلی (فناوری اطلاعات، دستگاه ها و مواد، و علوم زیستی و زیستی) مرتبط با علایق تحقیقاتی فعلی سونی قرار گیرند.


  • جایزه پژوهش متمرکز تا سقف 150000 دلار آمریکا برای یک سال پشتیبانی می کند*2، برای انجام تحقیق بر روی 12 موضوع که بیشتر در زمینه های مورد علاقه سونی متمرکز است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida