پورتال گروه سونی – “برنامه جایزه تحقیقات سونی” اکنون موارد ارسالی متمرکز بر توسعه فناوری نوظهور و نوآور را می پذیرد

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

پروفسور دانیل سانچز از موسسه فناوری ماساچوست گفت: “همکاری با سونی در چند سال گذشته تجربه شگفت انگیزی بوده است.” “محققان سونی مشتاق کار بر روی معماری‌های کامپیوتری متحول بوده‌اند، چالش‌های خود را در تسریع برنامه‌های کاربردی مهم به اشتراک می‌گذارند و ایده‌ها و نمونه‌های اولیه ما را برای مقابله با این چالش‌ها به اشتراک می‌گذارند. این همکاری بینش ارزشمندی را در مورد مشکلات دنیای واقعی به ما ارائه کرده است، و انتقال فناوری را فعال کرده است. تاثیری که در غیر این صورت ممکن نبود.”

برنامه علاوه بر دانشگاه ها به مؤسسات تحقیقاتی نیز گسترش می یابد

توکیو، ژاپن— شرکت گروه سونی (سونی) امروز اعلام کرد که اکنون برنامه های ارسالی برای برنامه جایزه تحقیقاتی سونی خود را می پذیرد که در حال حاضر در هفتمین سال فعالیت خود است. این برنامه برای پروژه‌های تحقیق در مورد فناوری‌های نوظهور و نوآورانه با همکاری گروه‌های تحقیقاتی خود سونی بودجه تأمین می‌کند و برای دانشگاه‌ها و از امسال برای سایر مؤسسات تحقیقاتی مانند مؤسسات تحقیقاتی دولتی و سازمان‌های غیرانتفاعی آزاد است. این برنامه در ایالات متحده، کانادا، 17 کشور اروپایی ارائه می شود*1 و هند.

15 جولای 2022

جایزه نوآوری دانشکده تا سقف 100000 دلار آمریکا به مدت یک سال به محققین اصلی اعطا می کند.*2، برای پروژه های تحقیقاتی که ممکن است در سه دسته موضوعی کلی (فناوری اطلاعات، دستگاه ها و مواد، و علوم زیستی و زیستی) مرتبط با علایق تحقیقاتی فعلی سونی قرار گیرند.

هیساشی تامایی، رئیس مرکز تحقیق و توسعه و معاون ارشد گروه سونی گفت: «از طریق برنامه جایزه تحقیقاتی سونی، ما با دانشگاه‌های سراسر جهان برای ترویج تحقیق و توسعه که منجر به نوآوری‌های جدید و فناوری‌های پیشرفته خواهد شد، کار کرده‌ایم. شرکت. “از زمان تاسیس این برنامه در سال 2016، ما مناطق تحت پوشش این برنامه را از آمریکای شمالی به اروپا و هند گسترش داده ایم. ما انتظار داریم که امسال با اضافه شدن موسسات تحقیقاتی به غیر از دانشگاه ها، فرصت هایی را برای ما فراهم کنیم تا با مجموعه وسیع تری از آنها همکاری کنیم. محققین با استعداد در سال آینده.”

استادیار دیمیتریس پاپایلیوپولوس، دانشگاه ویسکانسین-مدیسون، گفت: “این مایه افتخار بوده است که در سه سال گذشته با همکاری سونی سرمایه گذاری و تحقیق کرده ام.” “پشتیبانی و بازخورد سونی برای گروه تحقیقاتی من بسیار مثمر ثمر بوده است. همکاری ما پروژه های ما را برای مقابله با بسیاری از چالش های یادگیری ماشینی در مقیاس بزرگ سوق داده است. همکاران سونی ما به ما کمک کردند تا تحقیقات خود را به سمت مهم و کاربردی تنظیم کنیم. مشکلات و ما را به سمت مسیرهای جدید هیجان انگیز هدایت کرد.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز، و همچنین لیستی از دریافت کنندگان جوایز قبلی، لطفاً از پورتال گروه سونی – برنامه جایزه پژوهشی سونی دیدن کنید.


  • *1کشورهای اروپایی شامل اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس، بریتانیا.

  • *2با امکان تمدید.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202207/22-027E/index.html

پروفسور ویرجینیا دی سا از دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو گفت: “کار با سونی برای ما بسیار ارزشمند بوده است.” طوفان فکری در مورد کاربرد اضافات معماری با انگیزه بیولوژیکی مختلف، مانند اتصالات جانبی و بازخورد، به ما کمک کرده است تا اولویت های استقرایی خاصی را شناسایی و بر روی آنها تمرکز کنیم که مستلزم مزایای عملکردی قوی برای وظایف بینایی رایانه، به ویژه در تقسیم بندی معنایی است. کار ما با سونی همچنین به تمرکز تست‌های الگوریتم ما بر روی حوزه‌های کاربردی خاص که بیشترین ارتباط را با برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی دارند، کمک کرده است.”

جایزه تحقیقات متمرکز تا سقف 150000 دلار آمریکا برای یک سال پشتیبانی می کند*2، برای انجام تحقیقات بیشتر در زمینه های مورد علاقه سونی.

برنامه جایزه تحقیقاتی سونی از دو جایزه تشکیل شده است – جایزه نوآوری هیئت علمی و جایزه پژوهش متمرکز. این جوایز فرصت‌های جدیدی را برای دانشگاهیان ایجاد می‌کند تا در تحقیقات پیشرفته شرکت کنند، که منجر به معرفی فناوری‌های نوآورانه می‌شود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida