اولین بار در جهان برای یک شرکت بزرگ در بخش کالاهای مصرفی بادوام، محصولات خانگی و شخصی
پورتال گروه سونی – اهداف خالص صفر سونی توسط SBTi تایید شده است

15 سپتامبر 2022
سونی از طریق تعهد خود به “جاده صفر” “مسئولیت” خود را در قبال محیط زیست جهانی انجام خواهد داد و در عین حال فعالانه روی “مشارکت” در محیط جهانی از طریق فناوری ها و مشاغل اختصاصی خود و همچنین از طریق تلاش های مشترک کار خواهد کرد. با شرکا
پیام شیرو کامبه، معاون ارشد اجرایی، مدیر اجرایی شرکت سونی گروپ
تحت “جاده صفر” که در سال 2010 تنظیم شد، یک برنامه زیست محیطی بلند مدت که کل گروه سونی با هدف دستیابی به ردپای زیست محیطی صفر تا سال 2050، سونی در حال ترویج فعالیت ها در هر یک از چهار دیدگاه تغییرات آب و هوایی، منابع، مواد شیمیایی و تنوع زیستی از آنجایی که خطرات تغییرات آب و هوایی در سرتاسر جهان آشکارتر و جدیتر میشوند و انتقال به جامعه کربنزدایی به موضوع مهمتری تبدیل شده است، سونی در ماه می امسال شتاب سال هدف را برای دستیابی به هدف در حوزه تغییرات آب و هوایی اعلام کرد. به طور خاص، ما در حال تسریع اهداف خالص صفر در کل زنجیره ارزش، از جمله محدوده های 1 تا 3 از 2050 تا 2040 هستیم، و همچنین در حال برنامه ریزی برای دستیابی به صفر خالص در محدوده های 1 و 2 تا سال 2030 هستیم. علاوه بر این، برنامه ما اعلام شد. در ماه مه امسال، هدف دستیابی به 100 درصد برق تجدیدپذیر مورد استفاده در سایت های خود تا سال 2030 است.
“علم اقلیمی به ما می گوید که اگر می خواهیم به صفر جهانی برسیم، به کاهش سریع و عمیق گازهای گلخانه ای نیاز داریم. امروز، شرکت گروه سونی به لیست در حال رشد شرکت هایی می پیوندد که انتشار گازهای گلخانه ای را در کل زنجیره ارزش خود مطابق با علم کاهش می دهند و در حال بازی کردن خود هستند. در محدود کردن گرمایش تا 1.5 درجه سانتیگراد نقش دارد.”
- *1یک ابتکار بینالمللی برای تشویق شرکتها به تعیین اهداف کاهش گازهای گلخانهای مبتنی بر علم به منظور محدود کردن افزایش میانگین دمای جهانی به دلیل تغییرات آب و هوایی تا 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از سطوح قبل از صنعتی.
- *2سونی توسط SBTi برای اهداف خالص صفر خود در 24 آگوست 2022 تایید شده است. در آن زمان، 51 شرکت بزرگ در سراسر جهان تاییدیه SBTi net-zero را به دست آوردند، و از آن روز، سونی اولین تاییدیه جهان را برای اهداف خالص صفر از SBTi برای یک شرکت بزرگ در بخش کالاهای مصرفی بادوام، خانگی و محصولات شخصی.
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202209/22-034E/index.html
بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.
ما می دانیم که این تأیید توسط SBTi تأیید می کند که اهداف خالص صفر سونی با معیارهای تعیین شده توسط SBTi مطابقت دارد و بر اساس شواهد علمی است. برای مثال، اهداف خالص صفر تایید شده توسط SBTi نیازمند کاهش انتشار در سراسر زنجیره ارزش، یعنی محدوده 1، 2، و 3 در مجموع تا 90 درصد با نرخی مطابق با مسیرهای انتشار است که افزایش دمای جهانی را محدود می کند. 1.5 درجه سانتیگراد، و کاهش 10٪ باقی مانده یا کمتر از انتشار به صفر از طریق حذف کربن.
شرکت سونی گروه (“سونی”) تاییدیه اهداف خالص صفر خود را از “ابتکار اهداف علمی (SBTi) دریافت کرد.*1“.
این اولین تاییدیه در جهان برای اهداف خالص صفر از سوی SBTi برای یک شرکت بزرگ در بخش محصولات مصرفی بادوام، خانگی و شخصی است.*2با تشخیص هدف سونی که در ماه می 2022 اعلام شد، دستیابی به صفر خالص تا سال 2040 در کل زنجیره ارزش.
“در راستای هدف سونی، برای پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری، ما در حال توسعه طیف متنوعی از مشاغل با محوریت مردم هستیم. بر اساس این شناخت که محیط زیست جهانی سالم و پایداری اجتماعی ضروری است. برای ارتباط افراد از طریق احساسات، ما به اجرای ابتکارات مختلف از دیدگاه بلندمدت ادامه میدهیم. ما در نظر داریم که تأیید اهداف خالص صفر SBTi تأیید میکند که هدفگذاری جاهطلبانه سونی در زمینه تغییرات آب و هوایی مبتنی بر علم است و منجر به تشویق تلاشهای ما. سونی به ترویج فعالیتهایی که به تحقق جامعه پایدار و بهتر و محیط جهانی کمک میکنند ادامه خواهد داد.”
پیام لوئیز آمارال، مدیر اجرایی ابتکار اهداف مبتنی بر علم