پس از تمدید قرارداد سونی با کوالکام، گوشی‌های هوشمند Xperia به زودی از بین نخواهند رفت

گوشی های هوشمند Xperia 1 V - Xperia با قیمت 1400 دلار که ماه آینده به ایالات متحده می آیند، پس از تمدید قرارداد سونی با کوالکام، به زودی از بین نمی روند.

تسوتومو هاماگوچی، رئیس واحد تجارت ارتباطات سیار در شرکت سونی نیز نظری داشت. شروع سخنان او ممکن است موسیقی به گوش طرفداران Xperia باشد. هاماگوچی گفت: “Xperia 1 V که جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سونی است که از پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می کند، با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است.”

مدیر اجرایی سونی اضافه می کند: “ما مشتاقانه منتظر ادامه کار خود با Qualcomm Technologies برای ارائه تجربیات ممتاز و قانع کننده در تلفن های هوشمند آینده با پردازنده های اسنپدراگون هستیم. ما همیشه به صحبت های مشتریان خود گوش می دهیم تا فناوری پیشرفته ای را توسعه دهیم که مطابق و فراتر از آنها باشد. انتظارات، و ما اعتماد داریم که Qualcomm Technologies به ما کمک خواهد کرد تا صنعت را به جلو ادامه دهیم.”

با امضا، مهر و موم شدن و تحویل این قرارداد، می‌توان انتظار داشت سونی به عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون هر ساله در چند سال آینده ادامه دهد، حتی اگر چالشی برای اپل، سامسونگ، شیائومی و اوپو ایجاد نکنند.


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-to-keep-making-smartphones_id148380OH Kwon، معاون ارشد Qualcomm CDMA Technologies و رئیس Qualcomm Asia-Pacific (APAC) گفت: “ما از ادامه همکاری با شریک قدیمی خود سونی برای ارائه نسل بعدی فناوری های تلفن همراه برتر به مصرف کنندگان هیجان زده هستیم. این همکاری یک فرصت هیجان انگیز برای ما برای ارائه تجربیات کاربر نوآورانه برای کمک به برآورده کردن خواسته های مصرف کنندگان در سطح جهانی.”

Xperia 1 V با قیمت 1400 دلار ماه آینده به ایالات متحده می آید

سونی هنوز آماده نیست تا تولید خط تلفن هوشمند Xperia خود را کنار بگذارد، حتی اگر این دستگاه ها در رقابت در صنعت مشکل دارند. گوشی های سونی دارای مشخصات درجه یک هستند. به عنوان مثال، Xperia 1V که اخیراً رونمایی شده است، دارای صفحه نمایش 4K 6.5 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز است و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می کند. قیمت ممکن است یکی از مشکلات باشد زیرا این گوشی به دلیل عرضه در ایالات متحده، 1399.99 دلار قیمت دارد.

سونی و کوالکام اعلام کرد دیروز که آنها همکاری خود را تمدید کردند. بر اساس شرایط این قرارداد، کوالکام و سونی “روی نسل‌های بعدی گوشی‌های هوشمند پریمیوم، بالا و میان‌رده با هم کار خواهند کرد.”
بدون ارائه جزئیات زیادی، بیانیه مطبوعاتی می‌گوید که «هر دو شرکت قصد دارند مرزهای ممکن را در فناوری تلفن همراه، ارائه تجربیات بی‌نظیر کاربر و ایجاد پیشرفت در صنعت گوشی‌های هوشمند، پشت سر بگذارند». و البته، این دو شرکت تلاش خواهند کرد تا پلتفرم‌های موبایل اسنپدراگون آینده را در گوشی‌های هوشمند Xperia ادغام کنند. کوالکام می‌گوید که تراشه‌های اسنپ‌دراگون این شرکت به دارندگان اکسپریا «عملکردهای پیشرفته‌تر، عملکرد بالاتر و تجربه‌های کاربر فراگیرتر» را ارائه می‌دهد.