پخش زنده تلویزیون | sonymag

امکان مقایسه‌ تلویزیون‌ ها با یکدیگر فراهم شده است و علاوه بر نمایش ارزان‌ترین و بهترین فروشندگان، می‌توانید سوالات احتمالی خود را هنگام خرید تلویزیون جدید در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید. کارشناسان زومیت در کنار سایر کاربران از تجربیات خود برای پاسخ به سوالات استفاده خواهند کرد. لیست قیمت تلویزیون در بخش محصولات زومیت روزانه چندین بار به‌روزرسانی می‌شود. هنوز محتوای 4K به اندازه‌ی 1080p فراگیر نشده و اگر به برنامه‌های رسانه‌ی ملی علاقه دارید، نیازی به خرید تلویزیون 4K نیست. اما اگر اهل دانلود و تماشای فیلم و سریال هستید یا کنسول بازی را به تلویزیون متصل کرده‌اید می‌توانید کمی بیشتر برای آن هزینه کنید. دقت کنید که هرچقدر صفحه نمایش بزرگ‌تری بخواهید، وضوح بالاتری نیاز خواهید داشت.

http://arya-seo.ir4K Ultra HD است که به زبان ساده اشاره‌ای به توانایی آن در ارائه رنگ‌های بیشتر، کنتراست بیشتر و افزایش روشنایی دارد. استاندارد پایه برای محتوای با داینامیک رنج بالا HDR10 نامیده می‌شود و بسیاری از سازندگان از این استاندارد اولیه برای سازگاری با محتوای HDR پشتیبانی می‌کنند. بنابراین اگر کلمات HDR10 یا Ultra HD Premium را در مشخصات مجله خبری محصولات سونی مشاهده کردید، به معنای پشتیبانی از HDR10 است. در ایسلند ساعت‌های پخش تلویزیونی تا سال ۱۹۸۴ محدود شده بود و هیچ برنامه تلویزیونی در روزهای پنجشنبه یا در تمام طول ماه ژوئن پخش نمی‌شد.

SAM Electronic 43T5550 43 Inch FHD LED TV

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. تلوبیون نام کاربری، پست الکترونیک، نحوه استفاده از سایت و آدرس آی‌پی شما را تا یک سال نگه می‌دارد. ناگفته نماند که این اطلاعات کاملاً محرمانه هستند و تلوبیون آن‌ها را در اختیار هیچ شخص یا نهادی قرار نمی‌دهد، مگر در صورت استعلام و دستور مراجع قضایی و اداری دارای صلاحیت. قطعا مشاهده فیلم در تلویزیون 4K تجربه بهتری است اما قیمت این تلویزیون‌ها بالاتر از نمونه‌های Full HD است؛ اگر اهل بازی نیز هستید بدون شک بهتر است دنبال یک تلویزیون 4K یا Ultra HD برای خود باشید. اگر قصد استفاده از کنسول‌های نسل جدید مثل PS5 را دارید و بازی در رزولوشن ۴ کی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برای شما اهمیت دارد، تلوزیون مورد نظر شما باید به درگاه HDMI 2.1 مجهز باشد.

  • پنل اولد با ضخامت بسیار کمی تولید می‌شود و می‌توان سطح نور هر پیکسل را به صورت جداگانه کنترل کرد.
  • دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت تلوزیون و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است.
  • البته که هیچ راهنمایی نمی‌تواند جایگزین تجربه و قضاوت شما شود اما این کمترین فاصله‌ای است که می‌توان جلوی تلویزیون نشست.
  • در کشورهای پیشرفته، امروزه از رادیو به‌عنوان وسیلهٔ ارتباط بین‌المللی استفاده می‌شود.
  • برخی محصولات شیائومی، سونی و برندهای ایرانی مانند جی پلاس و ایکس ویژن از اندروید یا اندروید تی وی بهره می‌برند.
لازم به ذکر است که تلویزیون های سامسونگ امکانات به روز بسیار زیادی را پشتیبانی می کنند و تصویری به‌غایت شفاف و زیبا را به نمایش می گذارند. در حال حاضر از برندهایی که کاربران مهر رضایت بر قیمت تلویزیون هایشان زده اند می توان به سامسونگ و پس از آن ال جی اشاره کرد که بر حسب اتفاق آخرین آپدیت های سیستم عامل و امکانات هوشمند را نیز با خود دارند. ال جی یکی از برندهای زنده دنیاست که در آغاز هر سال تلویزیون های جدیدش را روانه بازار رقابتی می کند. این برند در سال 2021 از سری اسمارت تی وی های کیوند، اولد، نانوسل و فورکی خودش رونمایی کرد.

تلویزیون سامسونگ 50TU8000

تلویزیون سامسونگ همیشه یکی از پر فروش ترین تلویزیون های جهان بوده و در بازار ایران نیز جایگاه بسیار مناسبی داشته و سالانه بسیاری از خریداران انواع مدل های تلویزیون سامسونگ را برای خرید انتخاب میکنند. نسبت کنتراست، گستره‌ی روشنایی که یک نمایشگر می‌تواند نمایش دهد را توصیف می‌کند. در حقیقت معیاری برای تشخیص تفاوت میان روشن‌ترین رنگ سفید و تیره‌ترین رنگ مشکی است. روشی که تولیدکنندگان تلویزیون برای تعیین نسبت کنتراست از آن استفاده می‌کنند، بسیار متفاوت و اعداد به‌دست آمده غیرقابل اعتماد است. این مشخصه به قدری بی‌اعتبار شده که نمی‌توان از آن به‌عنوان معیار خرید تلویزیون ارزان بهره برد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida