پتاپیکسل می گوید کوله پشتی دوربین مسافرتی Kiboko City “بهترین کوله پشتی روزانه برای عکاسان” است.

دیگر انتخاب های جامد شامل موارد ذکر شده است کوله پشتی روزانه Peak Design V2، WANDRD PRVKE، یا LowePro ProTactic.

Gura Gear موفق شد کوله پشتی کوچکتری بسازد که در واقع می تواند تجهیزات بیشتری را حمل کند. در حالی که برای نگه داشتن یک دوربین بزرگتر مانند نیکون Z9 یا کانن 1DX به اندازه کافی عمیق نیست، اما به راحتی دوربین های دیگر مانند دوربین های Sony، Canon R5 یا Nikon Z7 II را نگه می دارد. دارای رول تاپ است که می تواند برای حمل وسایل نرم مانند گرمکن یا ژاکت گسترش یابد، دارای چندین جیب در اطراف کیف برای لوازم جانبی مختلف، و دارای تقسیم بندی داخلی مناسبی است که انواع لنزها و سایر تجهیزات دوربین را در خود جای می دهد.

کوله پشتی “روزانه” شاید سخت ترین الک باشد زیرا محبوب ترین سبک است و بنابراین اکثر تولید کنندگان برای جلب توجه شما با هم رقابت می کنند. همچنین این مقوله ای است که در آن بیشترین امتیازات برای جلب توجه گسترده ترین گروه عکاسان داده می شود، و پیدا کردن کیفی که همه چیز را برای هر مورد ممکن به درستی انجام دهد بسیار دشوار می کند. سالها بهترین انتخاب بود کوله پشتی روزانه Peak Design V2 علیرغم مشکلات متعددی که در مورد آن وجود داشت، زیرا می‌توانست برای اکثر مردم بیشترین تاثیر را داشته باشد. که در نهایت با تغییر کوله پشتی Kiboko City از Gura Gear، که همه کارهای کوله پشتی روزمره را بهتر انجام می دهد — و بیشتر.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/petapixel-says-the-kiboko-city-commuter-camera-backpack-is-the-best-day-use-backpack-for-photographers/

12 روز فرصت دارید تا محصول جدید را سفارش دهید کوله پشتی دوربین شهری Kiboko در Kickstarter (اینجا را کلیک کنید). مطابق با PetaPixel تست شد این کیف “بهترین کوله پشتی روزانه برای عکاسان” است:

فراتر از این اصول، Kiboko City دارای دسترسی به دوربین پانل جانبی، یک جیب کناری بطری آب مخفی مغناطیسی، یک نگهدارنده سه پایه کانال مرکزی، تسمه های شانه ای با کیفیت بالا و بست های مغناطیسی Fidlock است. کیف کمی گرانتر از کوله پشتی Peak Design است، اما شما ارزش پول خود را دارید.

جنس و کیفیت ساخت Kiboko City درجه یک است و در حالی که کیف ضدآب نیست، همه چیز به جز زیپ ها به دلیل پوشاندن کامل در پارچه X-pac آب را دفع می کند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida