ویژگی های مانیتور سونی

این نقص از جمله ایرادات اپیدمی در گونه های تلوزیونهاست. این تفاوت بین دوربینهای بدون آینه و دوربینهای آینهدار، یک تفاوت اساسی است زیرا مهندسی مکانیک را از ساخت دوربین خارج کرده و کل ساخت دوربین، در محدودهی مهندسی الکترونیک قرار میگیرد که حوزهی تخصصی برند سونی است. شاید از بازی Elden Ring که در سال جاری (2022) منتشر شده، بتوان به عنوان بهترین اتفاق در صنعت بازیهای ویدیویی طی چند سال گذشته یاد کرد. در 1945 بعد از جنگ جهانی دوم سونی تنها یک فروشگاه تعمیر رادیو بود اما با تولید ترانزیستور و ورود آن به صنعت این فروشگاه به یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی در ژاپن تبدیل شد. باید دید که آیا InZone میتواند پا بهپای پیشکسوتان صنعت بازی رایانههای شخصی باشد یا خیر. در او اعلام تصویریسونی اعلام کرد که تصمیم گرفته است از نور پسزمینه FALD استفاده کند تا کنتراست یک پنل IPS را با یک مانیتور VA مقایسه کند بدون اینکه زمان پاسخ آهستهتری را که IPS میتواند به دست آورد، کاهش دهد. اختلالات گاه و بی گاه در مانیتور tv یکیاز متداول ترین مشکلاتی میباشد که مصرف کنندگان این کالای پر مصرف با آن مواجه میشوند. اسپیکرهای استریو این گوشی نیز توسط شرکت Harman Kardon ساخته شدهاند.

سونی می گوید کاربران کامپیوترهای شخصی می توانند اپلیکیشن سازگار با هدست های InZone و سرویس Sony 360 Spatial Sound Personalizer را دانلود کنند تا به پروفایل صوتی شخصی سازی شده دسترسی داشته باشند. تعمیرات مجاز اسو الکتورنیک افتخار دارد که در زمینه تعمیرات تخصصی سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته و دیجیتال برندهای پاناسونیک ، سونی ، سامسونگ توسط سرویس کاران مجرب و با سلیقه نمایندگی های فوق در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد. همچنین سازگاری G-Sync برای مبارزه با پارگی صفحه نمایش زمانی که نرخ فریم GPU شما با نرخ تازه سازی مانیتور مطابقت ندارد، و نرخ تجدید متغیر برای PS5 از طریق HDMI 2.1 وجود دارد.

این صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن 1920×1080 و نرخ به روز رسانی 240 هرتز برای کسانی است که به سرعت به کیفیت تصویر واضح اهمیت می دهند، اما نیازی به بالاترین نرخ تازه سازی موجود در مانیتورهای بازی امروزی، یعنی 360 هرتز ندارند. این قابلیت باعث می شود تا کیفیت صدا تا چندین برابر افزایش یابد و در تولید صداهای هیجان انگیز و جذاب بسیار حایز اهمیت است. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون و ال ای دی سونی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون و ال ای دی سونی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد. تعمیرات مانیتور سونی یک کدام از تخصصی ترین سرویس ها ارائه گردیده در نمایندگی سونی میباشد که با رعایت کلیه پارامترهای ضروری و بایستۀ این حوزه انجام می پذیرد. در نهایت کیفیت، نت فلیکس فیلم و سرگرمی را برای شما پخش خواهد کرد. با استفاده از تلویزیون سونی x80h می توانید هر وقت از شبانه روز دسترسی به سرگرمی های سینمایی داشته باشید.

سینما خانواده سونی هم مانند سایر مدل برندهای دیگر با ویژگی ها و امکانات متنوعی تولید شده اند. این ویژگی می تواند تصویری دلپذیر تر برای شما به نمایش بگذارد. این تلویزیون ویژگی های فوق العاده ای در بطن خود دارد و می توان گفت پرچمدار سونی در سال 2021 به حساب می آید. این برند پیشتاز تلویزیونهای خود را در سری 7، 8، 9، مستر (Master)، براویا (Bravia) روانه بازار کرده است که در بهترین نوع خود ظاهر شدهاند. دستگاه دوم نیز باید دارای پورت HDMI باشد تا بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند. هر پنج محصول با درنظر گرفتن گیمرهای رایانه شخصی طراحی شدهاند، اما بهطور کامل از کنسول PS5 سونی نیز پشتیبانی خواهند کرد. در هر صورت برای مانیتورها، سونی از دو محصول M9 و M3 رونمایی کرد.

سونی در مقایسه با سایر تولید کنندگان ،رتبه بالاتری در کیفیت و دقت تصویر دارد. بانه عناوینی چون کاندید برترین فروشگاه آنلاین ایران در جشنواره وب و استارتاپ برتر استان و کارافرین برتر و تندیس یکصد برند برتر مشتری مدار و ایزوی 10004 و 10002 مشتری مداری و مصاحبه تلویزیونی و روزنامه ای و دیدار با وزیر ارتباطات دولت قبل را در کارنامه خود دارد . روز سهشنبه اعلام شد که سونی که برای همه از تلویزیون گرفته تا دوربین و تلفنهای هوشمند شناخته شده است، در تجارت لوازم جانبی بازی است. مرکز تعمیر امداد رایانه (تعمیریها) این امتیاز ویژه را به همه کاربران و مشتریان خود میدهد تا با خیالی آسود و خاطری مطمئن برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنند. چیزی که این طرح را بیش از گذشته قابل توجه میکند، این است که این لوازم بیشتر به دورۀ کنسول پلی استیشن 3 و نسل هفتم باز میگردند که میتواند اشارهای بر تلاش سونی برای شبیهسازی سیستم PS3 باشد. سپس H7 با قیمت ۲۳۰ دلار وارد میدان میشود که همانند محصول قبلی بیسیم است، اما دیگر از حذف نویز دیجیتال بهره نمیبرد و بهجایش میتواند ۴۰ ساعت شارژدهی داشته باشد.

تلاشهای جدید سونی در زمینه بازی همچنین شامل سه هدست در ایالات متحده سایت sonymag میشود. ستارخان، سعادت آباد، میرداماد، تجریش، ولیعصر، فرجام و پیروزی، مناطقی هستن که شعب نمایندگی سونی در تهران در اونا راه اندازی شدن. سونی مشخص نکرده است که مانیتور دارای چند ناحیه کاهش نور است که عامل مهمی در اثربخشی این ویژگی است. سونی می گوید از آنجایی که این مانیتورهای KVM هستند، می توانید از آنها برای کنترل دو رایانه شخصی با صفحه کلید، ماوس و هدست یکسان استفاده کنید. امروزه دیگر جایی برای تلویزیون های crt وجود ندارد و مدل های جدید مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها مانند LCD با نو پس زمینه LED و OLED شده اند. کمپانی سونی اخیرا از برند جدید سختافزار مخصوص بازی خود با نام InZone رونمایی کرده است.

با عیبیابی درست دستگاه، شایسته ترین راهکار جهت رفع عیوب تولید گردیده در آن را بکار میبرند. پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس راه متفاوتی در کتابخانه بازیها پیش میگیرند. خط اولیه محصولات InZone شامل دو مانیتور و سه هدست است که قیمتها و موارد استفاده متفاوتی را ارائه میکنند. هر سه هدست از صدای محیطی ۳۶۰ درجه پشتیبانی میکنند. InZone M9: مانیتور 27 اینچی با وضوح 4K از نوع IPS و رفرشریت 144 هرتز با پشتیبانی از HDMI 2.1 ،VRR ،HDR 600 و NVIDIA G-Sync که با قیمت 899 دلار بهفروش میرسد. در طول استفاده از این دستگاه میتوان دادههای تصویری با وضوح بالا از ایستگاه فضایی بین المللی به ایستگاه زمینی در ژاپن ارسال کرد. به لطف قابلیت بیسیم، ۴ عدد بلندگوی این سینما خانگی به راحتی در هر جایی از منزل قرار میگیرند و هر نوع محتویات، با وضوح بالا قابل شنیدن است. میتوانید در این سیاره بیگانه کاوش کنید با گیاهان و جانوران عجیبوغریب آن مواجه شوید و همچنین نشانههایی از فضانوردان قبلی پیدا کنید که ظاهرا موفق به فرار نشدهاند. تلویزیون سونی در سال 2018 ، آنها خطوط تولید خود را تلفیق کرده و انتخاب تلویزیون را برای مصرف کنندگان ساده تر کردند.

به همین دلیل ، مشتریان گرامی میتوانند با اطمینان خاطر دستگاه خویش را جهت تعمیر به دست کارشناسان این شرکت بسپارند . این شرکت از اوایل دهه 2000 مانیتور مصرفی تولید نکرده است، اگرچه همچنان به فروش مانیتورهای گران قیمت و عظیم ادامه می دهد. شرکت سونی در حال بررسی شرایط است تا گوشیهای سری اکسپریا را به طور کلی با رابط کاربری Flyme OS وارد بازار کند. در طرف دیگر، پلی استیشن 5 مجموعهای از عناوین انحصاری دارد که به همراه این کنسول عرضه شدهاند؛ البته اکثر آنها در PS4 نیز در دسترس هستند. این مسئله سبب ساز گشته تا بروز اشکال دراین بخش از دستگاه هزینههای سنگینی را برای صاحب و مالک دستگاه به دنبال داشته باشد. در رابطه با سرویس ها این بخش از دستگاه میتوان به مواقعی همچون تعمیر آبخوردگی پنل مانیتور، تعمیر نقص وجود خطوط افقی در تصویر، تعمیر بهمریختگی رنگهای مانیتور، تعمیر پیکسلهای سوخته مانیتور، تعمیر نقص تاریکی تصویر، تعمیر نقص کند شدن تصاویر مانیتور، تعمیر اختلال بههم ریختگی تصاویر مانیتور و مواردی از این دست اشاره نمود. این مرکز با تشکیل تیمی از کارشناسان ایده پرداز و مجرب و با تکیه بر فراست و مهارت این اشخاص ، نسبت به تعمیر دستگاه مشتریانمبادرت مینماید .

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida