ویدیوی تبلیغاتی Sony Xperia 5 V فاش شد: دوربین کمتر، قیمت کمتر؟

ویدیوی فاش شده از یک کاربر Reddit با نام مستعار می آید JB2Uniqueو به ما اطلاعاتی در مورد انتظارات بعدی از سونی می دهد. واضح‌ترین تغییراتی که می‌توانیم متوجه شویم این است که Xperia 5 V برخلاف نسل قبلی که با مجموعه‌ای از سه دوربین عرضه می‌شد، با یک سیستم دوربین دوگانه در پشت عرضه می‌شود. (از طریق AndroidAuthority)به احتمال زیاد، ما در اینجا در مورد اسنپر اصلی (عریض) و فوق عریض صحبت می کنیم. همچنین، می‌توانیم علامت تجاری Zeiss را در دوربین پایینی ببینیم، که نشان می‌دهد Sony Xperia 5 V پوشش ضد تابش این شرکت را حفظ می‌کند که از نمایش آثار/نشت‌های نور در تصاویر جلوگیری می‌کند (چیزی که دوربین‌های آیفون به آن بدنام هستند).

در نهایت، برای طرفدارانی که از موسیقی خود از طریق هدفون سیمی لذت می برند، به نظر می رسد سونی این رویا را با Xperia 5 V مانند دیگر گوشی هایش که امسال عرضه شدند، زنده نگه می دارد.

سونی سونی اکسپریا 5 IV را در ابتدای سپتامبر سال گذشته معرفی کرد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که سونی اکسپریا 5 V را در همان زمان در سال 2023 ببینیم.


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-xperia-5-v-promotional-video-leaked_id149137جالب‌ترین و هیجان‌انگیزترین خبری که این ویدیوی تبلیغاتی لو رفته به ما می‌دهد، با این حال، واقعاً نبود دوربین سوم است. نتیجه مثبت اصلی که می تواند از این تصمیم سونی حاصل شود این است که Xperia 5 V با قیمت کمتری نسبت به Sony Xperia 5 IV که با قیمت 999 دلار به بازار عرضه می شد، عرضه شود. حتی کاهش قیمت 100 دلاری (به خاطر داشته باشید که ممکن است بیشتر باشد) یک تغییر خوشایند خواهد بود.

در ماه مه، گوشی پرچمدار جدید سونی، Xperia 1 V، و آخرین گزینه مقرون به صرفه این شرکت، Xperia 10 V را دیدیم. تنها چیزی که تا سال 2023 باقی مانده این است که غول فناوری Xperia 5 V آینده را معرفی کند. خوب، با توجه به اینکه به نظر می رسد یک ویدیوی تبلیغاتی است که می گوییم این گوشی به تازگی معرفی شده است.