همین حالا یک جفت Sony LinkBuds S را با تخفیف سخاوتمندانه دریافت کنید!

می‌توانید با استفاده از کنترل‌های لمسی، هدفون‌ها را به‌راحتی برای پخش، توقف، و پرش از آهنگ‌ها، تنظیم صدا، یا حتی دسترسی به دستیار صوتی خود با یک ضربه یا کشیدن انگشت ساده کنترل کنید. آنها همچنین با دستیارهای صوتی مختلف مانند سیری، الکسا و دستیار گوگل سازگار هستند.

وقتی صحبت از طراحی به میان می آید، Sony Linkbuds S شیک و شیک به نظر می رسد و در رنگ های مختلف متناسب با سبک شخصی شما موجود است. می توانید بررسی ما را بررسی کنید، اما عنوان همه چیز را می گوید:نور مانند هوا، حذف نویز به عنوان AirPods Pro. اگر قانع نشدید، می توانید ما را نیز بررسی کنید بهترین هدفون های بی سیم برای گزینه های بیشتر انتخاب می شود.

اگر به دنبال یک جفت هدفون بی‌سیم جدید هستید، ممکن است بخواهید Sony Linkbuds S را بررسی کنید، به خصوص اکنون که این مدل عرضه شده است. 26 درصد تخفیف در آمازون. این پسران بد طوری ساخته شده اند که به راحتی جا بیفتند و ساعت ها در جای خود بمانند و کیفیت صدا واقعاً چشمگیر است. به علاوه، آنها تمام زنگ ها و سوت هایی را که می سازند را نشان می دهند محصولات صوتی سونی عالی است!

البته یکی از جالب‌ترین چیزهای Linkbuds S این است که مجهز به فناوری حذف نویز بدنام سونی است. میکروفون های داخلی و حذف نویز پیشرفته به طور خودکار با محیط شما سازگار می شوند و شما را در دنیای خود نگه می دارند. این بدان معناست که LinkBuds S می تواند به جلوگیری از تمام نویزهای مزاحم پس زمینه اطراف شما کمک کند، و آنها را برای زمانی که در حال حرکت یا در یک محیط پر سر و صدا هستید عالی می کند. مزیت دیگر عمر باتری است. این هدفون‌ها با یک بار شارژ می‌توانند تا 8 ساعت دوام بیاورند و با گنجاندن کیس شارژ، می‌توانید 24 ساعت بیشتر گوش کنید. و اگر عجله دارید، قابلیت شارژ سریع تنها با 10 دقیقه شارژ یک ساعت زمان پخش را در اختیار شما قرار می دهد.همچنین بخوانید:


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-linkbuds-s-amazon-deal_id144744

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida