هفت درس احتمالاً می‌توانید مطالعه

نسخه Jotnar Edition: علاوه بر همه محتویاتی که در نسخه Collector’s Edition و Digital Deluxe Edition گنجانده شده است، نسخه Jotnar با یک صفحه وینیل 7 اینچی همراه با موسیقی از آهنگساز بازی Bear McCreary همراه شده است. این محصول، عملاً در مواجهه با استانداردهای بتاماکس که توسط شرکت سونی تولید شده بود، در سطح بینالمللی فروش چندانی نداشت. دراین مدل، استانداردهای صوتی به طور کامل رعایت شده است و بر اساس آزمایشات صورت گرفته با اطمینان می توان گفت که کیفیت صدای بسیار بالایی دارد. با وجود پشتیبانی دو مدل بالاتر از بلوتوث، بهترین حالت استفاده از آنها همراه دانگل USB داخل جعبه محصول است که اتصال با تاخیر کم 2.4 گیگاهرتز را امکانپذیر میکند.

این ویژگی برای عکاسان پرتره که میدانند چشمها هرگز نباید خارج از فوکوس باشند، بسیار مهم است. یکی دیگر از ویژگی های بارز این سیستم صوتی سونی V83D کنترل از راه دور دستگاه از طریق گوشی می باشد. شما می توانید با نصب این دوربین جلوی خانه یا محل کارتان، از راه دور محل موردنظرتان را زیر نظر داشته و کنترل کنید. در هنگام خرید تلویزیون سونی به شما دفترچه راهنمای فارسی تلویزیون سونی نیز تقدیم میگردد تا با استفاده از این دفترچه بتوانید به درستی از تمام قابلیت های دستگاه خود استفاده نمایید. میتوان انتظار داشت که این استودیو برای مدتها از بازی خود پشتیبانی کند تا یکی از چندین بهترین بازی پلی استیشن 5 به کار خود ادامه دهد. کمتر کسی است که اسم Play Station یا همان کنسولهای بازی سونی را نشنیده باشد. پیش سفارشهای نسخههای مختلف بازی God of War Ragnarok از تاریخ 15 جولای (24 تیر) آغاز خواهد شد. بالاخره سونی تاریخ عرضه بازی God of War Ragnarok را با انتشار تریلری اعلام کرد. از نسخههای مختلف بازی God of War Ragnarok نیز بهصورت رسمی رونمایی شد. هرچند سبک بازی شوتر اول شخص است، اما هیچ نیازی نیست تا تمام دشمنان خود را قتل عام کنید!

این دوربینها سبک هستند، فوکوس و عکاسی آنها سریع است و عکسهای ۲۰ مگاپیکسلی میگیرند. این خرید دوربین سونی آماتوری را به کسانی پیشنهاد میکنیم که یک دوربین سونی اندکی بهتر از یک گوشی هوشمند برای عکاسی غیرحرفهای میخواهند. به نظر میرسد شرکت سونی با سرعت بالایی به سمت تبدیل شدن به بهترین شرکت تولید کنندهی دوربین عکاسی پیش میرود. و این گروه به بزرگ ترین شرکت ضبط صدا در جهان تبدیل شد. مدل های سری 7 این شرکت در سال 2021 با کیفیت تصویر فورکی و پردازنده X1، جزو خوش قیمت ترین و اقتصادی ترین تلویزیون ها به شمار می آیند و می توان گفت تجربه ای فوق العاده در زمینه تولید تصویری بی نقص دارند. شایان ذکر است که سونی هنوز هم جزء برترین شرکتها در عرصه تولید تلویزیون می باشد. به همین منظور از ترکیب دو واژه Sonus که در لاتین به معنی صداست و Sonny که به معنی پسربچه است، برند Sony را در سال ۱۹۵۸ خلق کردند. مرحله آخر، از سال ۱۹۷۰ تاکنون است، که در آن فعالیتهای پژوهشی با فعالیتهای صنعتی، گره خورده است.

سیستم صوتی این محصول دارای بلندگوهای قدرتمند و با قابلیت صوتی Cinematic S-Force Front Surround و فناوری پاک سازی صدا DSEE و Clear Audio می تواند بهترین صدا را با کیفیت عالی و بدون نویز ایجاد کند. اجازه دهید در رابطه با تفاوت دوربینهای بدون آینه و آینهدار صحبت کنیم. دوربینهای فول فریم و بدون آینه سونی هم طرفداران بسیاری در بین عکاسها و علاقهمندان به این حوزه دارد. دوربینهای آینهدار که نسبت به دوربینهای بدون آینه، قدیمیتر محسوب میشوند، به جای یک نمایاب اپتیکی و آینده، که تا زمان فشار دادن دکمه شاتر، جلوی سنسور را میگیرد، دارای یک نمایاب اپتیکی هستند که دادهها را مستقیما از روی سنسور میخواند.

این آشنایی سرانجام سبب شد تا آنها اولین شرکت خود را در سال 1946 به اسم Tokyo Tsushin Kogyo K.K. همچنان به پیشرفت خود ادامه میدهد و در سال ۱۹۵۵ اولین رادیو ترانزیستوری ژاپن را به اسم TR-55 روانه بازار میکند. سونی تا به امروز توانسته است انواع محصولات الکترونیکی خود را با بهترین کیفیت و در مدلهای مختلف تولید و روانه بازار کند و هر ساله با استقبال و فروش بسیار خوبی روبرو میشود. برای اینکه از یک بدنه دوربین استفاده کنید، باید یا مجهز به لنزهای خود سازنده، یا مجهز به لنزهای یک سازندهی متخصص در ساخت لنز، مثل سیگما باشید که برای برندهای مختلف دوربین، از جمله سونی، کانن و نیکون، لنز تولید میکند. شرکت سونی از جمله کمپانی های بزرگ دنیا می باشد که لوازم خانگی های فوق العاده ای را با امکانات و فناوری های ویژه ای طراحی و وارد بازار کرده است که سیستم صوتی سونی V83D یکی از آنها می باشد. در حال حاضر، خرید دوربینهای کانن و نیکون، خیلی بیشتر از خرید دوربین سونی است ولی این فاصله به سرعت در حال کمتر شدن است. موفقیت این کمپانی بیشتر بهخاطر بازیهای انحصاری است که تولید میکند؛ یکی از این بازیها The Last Of Us بود که توانست فروش خوبی در دستگاههای PS3 و PS4 داشته باشد.

اگر بازی را بر روی پلی استیشن 4 تهیه کنید، میتوانید با پرداخت 10 دلار، آنرا به نسخه پلی استیشن 5 ارتقا دهید. بهطوریکه سال ۲۰۲۰ از جدیدترین نسل کنسولهای بازی خود با نام Play Station 5 رونمایی کرد. سونی اولین کنسول بازی را در سال ۱۹۹۴ با اسم Play Station روانه بازار کرد. سونی اولین سری از دوربینهای DSLR خود به نام آلفا را در سال 2006 به بازار عرضه کرد. در بازی Returnal بازیکنان نقش «سلن» را ایفا خواهند کرد. کمپانی سونی علاوه بر ساخت کنسولهای بازی در ساخت بازیهای کامپیوتری هم پیشگام است. تلویزیون اندروید سونی هم به Netflix و هم به فیلم های Google Play دسترسی سریع دارد و از یک میکروفون برخوردار است که به شما امکان می دهد از جستجوی صوتی عالی Google استفاده کنید. این یک سنت دیرینه است که با هر کنسول جدید سونی، یک هدست جدید PlayStation هم عرضه میشود: این اتفاق در PS3 با اولین هدست استری.. در سال ۱۹۷۰ بود که موفقیتهای سونی باعث شد تا اولین شرکت ژاپنی باشد که سهام خود را در بازار سهام نیویورک عرضه میکند. آنها ابتدا میخواستند که از مخفف اسم شرکت مخابرات توکیو یا TKK استفاده کنند.

سری Xperia X: این مدل یکی دیگر از سریهای میان رده سونی است که البته شامل گوشیهای باکیفیت و قوی نیز میشود؛ همانند گوشی سونی xz2 که با طراحی منحنی بدنهاش طرفداران سایت sonymag زیادی دارد. ویژگیهای مثبت محصولات شرکت سونی باعث شده است که عکاسان زیادی خرید دوربین سونی را به خرید دوربین با برندهای دیگر ترجیح دهند. اگر چه این دستورات صوتی همانند سامسونگ نیست ، که می تواند دستوراتی مانند “روشنایی” و “کنتراست” را اجرا کند ، اما جستجو همچنان همان چیزی است که شما از یک سرویس Google انتظار دارید. بعد از آنکه این شرکت توانست محصولات خود را به آمریکا صادر کند، موریتا و ایبوکا دریافتند که باید اسم کارخانه را تغییر دهند تا بهخوبی معرف شرکت باشد. بعد از این تغییر نام، شرکت سونی آمریکا SCA در سال ۱۹۶۰ در آمریکا تأسیس شد. بعد از آن و با کسب موفقیت سونی در سالهای بعدی نسلهای جدیدتر Play Station را هم تولید کرد. در این جا، ما محصولاتی را برای شما جمع آوری کردهایم که تولید شده برند سونی هستند و میتوانید با بررسیهای بیشتری که انجام میدهید، متوجه شوید که محصولی اصل و با کیفیتی را خریداری میکنید.

طراحی سینما خانواده های سونی بسیار شیک و کاربر پسند است و به عنوان افزونه ای که در کنار تلویزیون ها ایفای نقش می کنند، می توانند عملکرد درخشانی را داشته باشند. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویهها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. همچنین میتوانید به جای داشتن روشنایی ثابت، روشنایی تلویزیون را با توجه به محیط اطراف خود تنظیم کنید، این ویژگی میتواند به کاهش مصرف برق کمک زیادی کند. همچنین در صورتی که تلویزیون شما با خرابی روبه رو شد می توانید برای رفع عیب تلویزیون از متخصصین آی پی امداد کمک بگیرید. این در حالی است که خانه مانند پناهگاهی امن از آن ها در برابر فشار های کاری و استرس های ناشی از آن از افراد محافظت می نماید و موجب ایجاد احساس آرامش و راحتی در آن ها می شود. اولین دفتر رسمی این شرکت در سال ۱۹۶۰ در ایالات متحده آمریکا ایجاد شد. این برند بعد از چند سال فعالیت در این حوزه، سرانجام در سال 1997 اولین لپتاپ خود را با نام Vaio به بازار عرضه کرد. از مزایای آن می توان به موارد ساخت و طراحی آن بر اساس تکنولوژی های روز دنیا و سیستم پر قدرت و دقت بالای تلویزیون های سونی نیز اشاره کرد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida