هرچه در مورد گوشی سونی به شما گفته اند، اشتباه است…و در اینجا دلیل آن است

در کنار خرید تلویزیون ، شما می توانید به خرید سینما خانگی خرید ساندبار و قیمت سیستم صوتی دسترسی داشته باشید. تلویزیون سونی در اندازه 43 اینچ به بالا و در دسته های سری 7، سری 8، سری 9 و سری Master معرفی شده اند. آوینتو دات کام سعی کرده در این دسته انواع شیک سونی، سینما خانگی سونی، ساندبار سونی و سیستم پخش چند رسانه ای سونی را با ارائه لیست قیمت سینما خانگی ارائه دهد تا کاربران را در انتخاب درست و مناسب راهنمایی کند. سونی تلویزیون 8K خودش را با جدیدترین پردازنده یعنی XR مجهز کرده و این تمام المان های یک تصویر واقعی و شگفت انگیز را به همراه دارد.

تولید کنندگان کره ای سال ها وقت و هزینه زیادی را صرف پیشرفت در زمینه تولید لوازم دیجیتال به خصوص تلویزیون ها کرده اند و حالا بیشترین تمرکز این سازندگان بر روی تلویزیون های 8K است. این مدل علاوه بر کیفیت صدا و تصویری که دارد طراحی شیک و لوکسی نیز دارد که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. مرکز تعمیرات برتر سرویس به طور کاملاً تخصصی و حرفه ای در زمینه تعمیرات فوق تخصصی تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی و همچنین تعمیرات فوق تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده و در طول این سال ها توانسته به عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات رضایت بسیاری از مشتریان خود را بدست آورد. ویژگی های و قابلیت های اسمارت تی وی ها دیگر بر کسی پوشیده نیست؛ شما می توانید با مشاهده قیمت تلویزیون اسمارت سامسونگ هوشمند و مقایسه آن با مدل تلویزیون سامسونگ سری غیر هوشمند ، هوشمندانه مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

1. از روی ریموت کنترل، دکمه HOME را فشار دهید. همچنین به عنوان یکی از بازیهای انحصاری پلی استیشن 5؛ از قابلیتهای این کنسول و کنترلر دوال سنس در این بازی به خوبی استفاده شده است. به عنوان یک نکته اگر هنگام تماشای فیلمی که زیرنویس دارد، متوجه شدید که روشنایی تصویر نوسان دارد باید Auto Local Dimming را غیرفعال کنید تا مشکل حل شود. برای این کار مانند تصویر زیر گزینه off را برای Auto picture mode فعال کنید. یکی دیگر از ویژگیهای خاص دوربین سونی که افراد را به خرید آنها ترغیب میکند، مطابق بودن لنزهای دوربین با خود دوربین است و این مورد کار عکاسی را راحتتر میکند. در دوربینهای بدون آینه سونی آینهای برای استفاده از منظرهیاب نوری وجود ندارد و از لنز قابل تعویض استفاده میکند. سیستم صوت در این مدل نیز بدون نویز و شفاف می باشد که بلندگوهای قدرتمند در آن وجود دارد و همچنین وجود فناوری Cinematic S-Force Front Surround در بخش صدای آن باعث ایجاد صدای فراگیر می شود و از هرکدام از بلندگوها صدای بسیار واضحی به گوش می خورد و با وجود فناوری پاک سازی صدا نیز صداهای غیر طبیعی از بین می روند تا صدای طبیعی و خالص به وجود آید.

در سال 2019 برند سونی تلویزیون های مدرن و شیک خود را رونمایی کرد که کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا از این مدل استقبال کردند به این علت که با وجود زیبایی منحصر به فرد، امکانات و ویژگی های فوق العاده ای دارد. ایبوکا و موریتا مدت چهل سال با یکدیگر همکاری کردند که این همکاری یکی از “سازنده ترین و جذاب ترین رابطه ها در تاریخ کسب و کار” نامیده می شود. به عنوان مثال تلویزیون های هوشمند و منحنی برای اولین بار توسط سامسونگ عرضه شد و پس از آن نیز کمپانی ها دیگر به توسعه ی این تلویزیون ها پرداختند. نورپردازی این سیستم V83D به قدری جذاب و زیبا می باشد که می تواند دنیایی از رنگ های هارمونی را در فضای محیط شما ایجاد کند و شبی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان داده باشد. مشخصات تلویزیون سامسونگ با امکانات و قابلیت ها و ویژگی ها در بانه در دسترس شما قرار گرفته تا به شما در انتخاب مدلی مناسب کمک کند. به لطف فناوری REMASTER در این تلویزیون 8K سونی، تمام اشیا روی صفحه نمایش به درستی و به صورت جداگانه تشخیص داده می شوند و رنگ و کنتراست آن ها بهبود داده می شود که این می تواند درک بالایی از دقت و وضوح را برای چشم بیننده به ارمغان بیاورد.

یکی از بهترین و با امکانات ترین سری تلویزیون های سونی در سال 2021 سری 9 بودند که پرچمدار تلویزیون های 4K به حساب می آیند و با پردازنده جدید و پیشرفته سونی یعنی XR مجهز شده اند. تنها تفاوت دیگری که بین این دو گوشی مشخص است، طول عمر باتری است که این برترین گوشی Sony جهان از طول عمر باتری بهتری نسبت به پرچمدار سونی 2019، اکسپریا 1، دارد. با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات این برند در سراسر جهان عده زیادی از مردم طرفداران پروپاقرص محصولاتی با برند سونی محسوب میشوند. هر چند این روزها رقابت تنگاتنک بین پرچمدارهای سونی و اچتیسی و به تازگی الجی ذهن هر کاربر علاقمندی را به خود مشغول داشته، ولی قیمتهای بالای این پرچمدارها شاید سبب میشود که بسیار از کاربران روی خود را به سمت بازار میانردهها برگردانند.

و در آخر سیگنال از طریق فیلتر LPF به دقیق سازی صدا می پردازد و هر نوع فایل صوتی، بدون اعوجاج به گوش میرسد. تفاوت این سری با تلویزیون های سری 8 و 9 در پردازنده آن است که از X1 یعنی پردازشگر سال قبل برای تجزیه و تحلیل محتوای صوتی و تصویری استفاده می کند. فروشگاه بانه گسترهای از محصولات متنوع از قبیل لوازم صوتی و تصویری ( قیمت تلویزیون ، قیمت اینچ تلویزیون ، قیمت سینما خانگی ، قیمت سیستم صوتی و قیمت ساندبار ، قیمت کنسول بازی ، لوازم جانبی تلویزیون ). قیمت لوازم خانگی ( قیمت یخچال ، قیمت یخچال فریزر و قیمت یخچال ساید بای ساید ، قیمت یخچال دوقلو ، قیمت ماشین لباسشویی ، قیمت ماشین ظرفشویی ، قیمت جاروبرقی ، قیمت مایکروفر و قیمت سولاردارم و قیمت چرخ خیاطی ، لوازم پخت و پز ، لوازم برقی). یکی دیگر از قابلیت های مهیجی که در این دستگاه تعبیه شده است حالت TAIKO است که مخاطبان می توانند با ضربه زدن به پنل بالای سیستم علاوه بر حالت طبل Taiko یکی از حالت های bongo، djembo، surdo را با توجه به میل و سلیقه خود تنظیم کنند. شرکت سونی با قدرت بالای تبلیغات و بازاریابی و کیفیت بسیار بالای محصولات خود از جمله دوربین به جایگاه ویژهای در بازارهای کشورهای مختلف ازجمله ایران به دست آورد.

سونی می گوید این کار روی بهبود کیفیت صدایی که می شنوید اثر می گذارد. از نقاط قوت این مدل می توان اشاره به Full Hd بودن کیفیت تصاویر کرد که بهترین تصویر را با کیفیتی عالی به نمایش می گذارد. بلندگوهای این مدل با بهره گیری از قابلیت Acoustic Surface Audio صدایی بسیار بلند و با وضوح بالا ایجاد می کند و از این نظر هیچ سخنی نمی گذارد باقی بماند. قابلیت دیگر به نام X-Reality PRO ما را وارد دنیایی پر از وضوح و هیجان انگیز می کند که با موتور قدرتمندی که در آن وجود دارد باعث می شود تصاویری با رزولوشن واقعی و بالا ارائه دهد.

با این حال طبق گزارش جدیدی که منتشر شده ، فایگی نسبت به دنیای ابرقهرمانی سونی که حول شخصیتهای مرد عنکبوتی می چرخد ، نظراتی سایت sonymag داشت. طبق گزارش های منتشر شده، مانیتورهای INZONE دارای ویژگی های کمکی و اضافی هستند که به طیف وسیع تری از بازیکنان اجازه می دهد از تجربه افکت های مختلف لذت ببرند. بی شک کیفیت تصویر یکی از جنبه های اصلی هر تلویزیون است و سونی بر همین اساس تلویزیون Z9J را با کیفیت 8K روانه بازار کرد. این فناوری نیز باعث شده است که صدا و تصویر نیز با هم ترکیب شوند و از هر قسمتی از صفحه نمایش آن صدای برنامه ها را به طور کاملا همزمان می شنوید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida