هدفون سونی WH-XB910N به پایین ترین قیمت خود تا کنون رسیده است

ما در چند ماه گذشته چند پیشنهاد عالی در مورد هدفون دیده‌ایم، اما هیچ چیز بهتر از این هدفون نیست! هدفون‌های لغو نویز بی‌سیم WH-XB910N سونی به پایین‌ترین قیمت تا کنون رسیده‌اند – اکنون می‌توانید یک جفت آن را برای مدتی محدود با تنها ۱۲۳ دلار تهیه کنید!

درست است، این مدل درست زیر وزنه های سنگین مانند XM قرار می گیرد، اما هزینه کسری از قیمت دارد. همچنین شایان ذکر است که تبلیغات محدود بخشی از آن است کمپین معاملات جمعه سیاه اولیه Best Buy اما تا 25 نوامبر ادامه نخواهد داشت – شما فقط یک یا دو روز فرصت دارید تا این هدفون را به دست آورید.
به هدفون‌ها برگردیم، ما دارای قابلیت حذف نویز فعال در آنبورد هستیم (و همه می‌دانیم که در هدفون‌های سونی چقدر خوب است)، کنترل صدا تطبیقی، کنترل‌های حرکتی، و پشتیبانی از کدک‌های AAC و LDAC. شما همچنین می توانید مانند یک فیلم علمی تخیلی با قدرت صدای خود به دستیاران مجازی خود فرمان دهید!
اینها همچنین فوق العاده راحت هستند، آنها با یک کیف حمل و همه کابل های لازم ارائه می شوند و در نهایت 30 ساعت زمان بازی را ارائه می دهند. اگر از کارشناسان صوتی ما بپرسید، معامله سال است.


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-wh-xb910n-deal-black-friday_id143316

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida