نه عادات بسیار کارآمد گوشی سونی

طبق راهنمای استفاده از تلویزیون سونی هرگز از دستمال های زبر برای پاک کردن گرد و غبار تلویزیون استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است صفحه تلویزیون شما خط سایت sonymag بیافتد. هنگامی که بازیها برای اولین بار از 30 به 60 فریم در ثانیه پرش کردند، برخی از افراد ادعا کردند که چشم انسان حتی نمیتواند تفاوت را تشخیص دهد، اما هرکسی که آنها را در کنار هم امتحان کرده باشد میتواند تأیید کند که ما کاملاً میتوانیم و این باعث میشود بازیها به طور قابل توجهی به نظر برسند. شیشه ماژول دوربین با ضخامت 1.4 میلیمتری خود باعث میشود که هندست سونی در سطوح صاف به راحتی تکان خورده و حتی بچرخد. این باتری در مقایسه با هندستهای هوشمند امروزی در سطح پایینتری قرار دارد. اکسپریا 1 مارک 2 از شارژ سریع 21 وات پشتیبانی میکند، اما درون جعبه آن فقط یک آداپتور 18 واتی قرار دارد که آن چنان هم سریع نیست.

وزن بسیار مناسبی دارد -زیاد سنگین یا سبک نیست- و شیشه انحنادار پشت آن کمتر حس جعبهمانندبودن نسلهای قبلی سونی اکسپریا را زنده میکند. تعداد تولید کنند گان باتری در چین بسیار زیاد هست با تنوع کیفیت و قیمت های متفاوت . فروشگاه اینترنتی آذین کالا در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد شما می توانید با خرید از ما جنس اصل و با کیفیت را با ما تجربه کنید. عمر بالای محصولات تولیدی این برند تنها نقطه قوت این برند نیست، بلکه کیفیت ارائه شده توسط برند سونی اصولا زبانزد خاص و عام است. کیفیت تصویر فول اچ دی ، 4K و جدیدا 8K را در تولید و طراحی تلویزیون های بالارده ، میان رده و پایین رده مشاهده خواهید کرد.

مطمئنا نام تلویزیون سونی برای همه شما آشنا است و میدانید که چنین برند معتبری در زمینه محصولات الکترونیکی چقدر خوب و قدرتمند عمل کرده است. ولی همه چیز میتوانست کمی بهتر باشد. پد شارژر WCH20 سونی برای این کار ساخته شده است، ولی شما میتوانید پدهای شخص ثالث را هم خریداری کنید. قبلا گوشیهای دیگری را نیز با صفحهنمایشهای 4K دیده بودیم (که بیشترشان را همین سونی ساخته بود)، ولی این اولین بار است که یک گوشی به همراه هر دو تکنولوژی HDR و OLED به بازار عرضه میشود. در هنگام گرفتن تلفن در دستانتان با مشکلاتی از قبیل لیز خوردن هم مواجه نمیشوید و همین موضوع حس امنیت را به شما منتقل میکند.

گاهی مشکلات گوشی به گونهای هستند که امکان استفاده از کلیدها برای شما مختل شده و گوشی هیچ عکس و العملی از خود بروز نمیدهد و یا گوشی شما آلوده به تروجان شده است. بیشتر انتخاب سایز تلویزیون، سلیقهای هست و از هیچ قاعده و قانون خاصی پیروی نمیکنه اما معمولا فاصلههای مورد تایید کارشناسان و عموم برای یک تلویزیون 65 اینچ تقریبا 3 متر میباشد البته موارد زیادی همچون رزولوشن، میزان بینایی کاربر، زاویهی دید و … در حالت کلی، تمامی این موارد باعث میشوند که شما به راحتی بتوانید تلفن خود را از روی میز بردارید. با خرید کنسول پلی استیشن 5، علاوه بر خود کنسول یک دسته منحصر به فرد نیز همراه بسته وجود دارد که تکنولوژی به کار رفته در آن باعث می شود تا شما حداکثر لذت از بازی کردن را بچشید. سنسور اثرانگشت در سمت راست فریم تلفن قرار دارد، اما همین موضوع باعث میشود که چربی بیشتری در سمت راست تلفن دیده شود. برخی از فشارهای حرارتی پس از چندین بار اجرای مکرر یک بنچمارک مشاهده میشوند، اما این فشارها عملکرد تلفن را در حالت کلی تحتتاثیر قرار نمیدهند. اما قیمت بالای آن مانع میشود که ما آن را به عنوان یک تلفن مثبتگرا در همه جوانب معرفی کنیم.

اگر با مشکل پیدا نکردن وای فای در لپ تاپ یا وصل نشدن به شبکهی وای فای مواجه شدهاید، رفع آن، کار مشکلی نیست. با این حال، هیچ کدام از آنها دارای پنل 4K نیستند و اسمارتفون سونی در این بخش عالی عمل کرده است. البته، سونی در این بخش از معروفیت بالایی برخوردار بوده و اکثر افراد تلفنهای سونی را به دلیل مقاومت خوب آنها دوست دارند. سوییچکردن بین لنزها از آن چیزی که دوست داشتم بسیار کندتر بود. به بیان دیگر روشنایی در تکنولوژی OLED قدرت بسیار زیادی دارد و تلویزیون هایی که از این تکنولوژی برخوردار هستند تجربه جدیدی را برای بینندگان به وجود می آورد.

مانت E مخصوص دوربین فول فریم یا بدون آینه است و مانت A مخصوص دوربینهای سری SLT و SLR میباشد. 4K یا نرخ رفرش بالا؛ کدام بهتر است؟ دارای نرخ تجدید 144 هرتز، وضوح 4K و زمان پاسخگویی کم 1 میلی ثانیه است که آنها را از نظر عملکردی در بسیاری از موقعیتها معادل میکند. این قابلیت مخصوصاً هنگام عکاسی از حیوانات خانگی بسیار کاربردی است چرا که نیاز نیست نگران ثابت ماندن آنها باشید؛ فوکوس خودکار کارش را به خوبی انجام میدهد و تصویری شفاف را به ثبت میرساند. دوربین اصلی این تلفن در طول روز تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را ثبت میکند. البته با توجه به انواع سینمای خانگی، شاید برخی از این اجزا حذف شود. مانیتور کنفرانس UltraSharp جدید ۳۲ اینچی دل با وضوح 4K را اکنون میتوان با قیمت ۱,۶۰۰ دلار بهطور مستقیم از وبسایت این شرکت سفارش داد.

ایکس باکس سری X هیچ بازی انحصاری مخصوصی ندارد؛ چون همه بازیهای انحصاری این دستگاه روی رایانه ویندوزی نیز در دسترس هستند. البته، این دو مورد در خارج از ماژول قرار گرفتهاند و هیچ برجستگی در پشت تلفن ایجاد نمیکنند. سه دوربین واقعی و یک سنسور ToF سهبعدی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفتهاند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره دوربین سونی و نکات پیش از خرید دوربینهای سونی در اختیار شما قرار دهیم. سونی پرچمدار جدیدش را با قیمت ۱۴۰۰ یورو یعنی ۱۰۰ یورو بیشتر از نسل پیش به بازار اروپا عرضه خواهد کرد. ما به جرات ادعا میکنیم که دستگاه های تعمیر شده در این مرکز با اجرای اقدامات حرفه ای و کارشناسانه متخصصین ما، کیفیت ابتدایی خود را باز خواهند یافت و کارایی ۱ دستگاه جدید را خواهند داشت. دمای گوشی پس از آزمایشهای طولانیمدت ما افزایش یافت. گوشی را با نگهداشتن دکمه افزایش صدا و پاور به مدت ۱۵ الی ۲۰ ثانیه، فورس ریستارت کنید. ظرفیت باتری این گوشی نسبت به مدل قبلی افزایش یافته و به عدد 4000 میلیآمپر رسیده است.

قابلیتهایی مانند نمایشگر 4K، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (البته نه چندان سریع)، دوربین باکیفیت و استاندارد IP از مواردی هستند که این تلفن را به گزینه جذابی برای خرید تبدیل میکنند. استاندارد IPx5 را هم به این مجموعه اضافه کنید. پس در ادامه این مقاله آچارباز همراه ما باشید تا با استفاده از نکات اعلام شده در این مقاله کمتر به سرویسکار نیاز داشته باشید. این نمره با فعال کردن قابلیت دالبی اتموس نیز بهبود مییابد و صدای بهتری از بلندگوهای این تلفن خارج میشود. با اطمینان میتوان گفت که با فعال کردن این ویژگی سطح بالایی از جزییات صدای خروجی را در بخشهای مختلف موسیقیها میشنوید. یک تلویزیون سری 8 سونی می تواند گیمینگ باشد چونکه با HDMI2.1 مجهز است. میدانید که تولیدات سونی تنها به تلویزیون ختم نمی شود اما در این بحث ما به معرفی سری تلویزیون های سونی در این سال می پردازیم.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida