نكاتي كه درباره ظرف خاك گربه ها بايد بدانيم | پت شاپ لند

این در حالی است که برخی نیز برای گرمایش خانه های خود به خاک گربه روی آورده اند. این نوع از خاک گربه ها سریعتر کثیف و لکه دار میشود و جای توالت به سختی تمیز میشود و باید به صورت روزانه تمیز شود تا از انتشار بو جلوگیری شود. حاوی روزنامه‌های بازیافتی به همراه خاک اره است و در مجاورت رطوبت گلوله نمی شود و باید دقت کرد تا در زمان تمیز کردن در محیط منزل پخش نشود. در گذشته مردم از خاک باغچه برای گربه هایشان استفاده می کردند ولی از سال ۱۹۴۰ استفاده از خاک گربه به صورت تجاری در انگلستان رایج گردید.

“>نكاتي كه درباره ظرف خاك گربه ها بايد بدانيم | پت شاپ لند وقت آن رسیده تااموزش دستشویی بچه گربهخود در توالت فرنگی را متوقف کنید. سعی کنید سرویس بهداشتی را تمیز نگهدارید تا همواره بوی مطبوعی دهد. اطمینان حاصل کنید که گربه شما از استفاده از این جعبه بستر احساس راحتی می‌کند و آن را در جایی قرار دهید که گربه شما هنگام دستشویی کردن احساس امنیت ‌کند.

مواد تشکیل دهنده خاک گربه و انتخاب بهترین خاک گربه با توجه به جنس آن

اگر گربه شما گیج شود، ممکن است جای دیگری را در خانه شما پیدا کند که در آن احساس امنیت پت شاپ لند شهر قدس بیشتری دارد. اما، ایده اصلی این است که سرویس بهداشتی شانس ابتلا به بیماری‌های مشترک انسان و حیوان را به طور فزاینده‌ای کاهش می‌دهد. پس از اتمام کارشان روی آن را با خاک می‌پوشانند و با این کار بوی تند آن را خنثی می‌کنند و به این ترتیب شکارچی‌های دیگر از روی چنین بویی نمی‌توانند آنها را پیدا کنند. گربه‌های ملوس ما برای اینکه بتوانند درکنار ما راحت و خوشحال باشند، نیاز به یکسری امکانات و لوازم ضروری دارند.

  • این خاک کاملاً تجدید پذیر می باشد و هم چنین سازگار با محیط زیست است.
  • خوشبختانه گربه‌ها خودشون به طور غریزی دستشویی کردن رو بلدن و تنها وظیفه ما اینه که با تهیه یه خاک خوب و مناسب هم سلامت گربه‌ رو تضمین کنیم و هم خونه رو تمیز نگه داریم.
  • این خاک گربه از دانه های ریز و کوچکی ساخته شده است که با مرطوب شدن کاملا به هم میچسبند و تمیز کردن خاک را برای شما راحت تر می کند.
  • جعبه خاک و محصولات تمیز کننده آن، انتخابی بسیار شخصی است و قانون”یکی برای همه” (یک اندازه برای همه مناسب است) به ندرت به کار می‏رود.
همچنین امکاناتی نظیر مشاوره با دامپزشک، مشاوره در خرید و دسترسی به مطالب آموزشی که یک حیوان خانگی و سرپرست او به آن نیاز دارد را برای شما فراهم می‌سازد. می‌توانید برای اینکه خاک بوی نامطبوع کمتری داشته باشد از معطر‌کننده‌های پودری شکل داخل خاک بریزید یا اینکه خاک معطر تهیه کنید (فقط مراقب باشید گربه‌تان آلرژی نداشته باشد). گرد و غبار زیادی نداشته باشد (باعث عوارض تنفسی در گربه می‌شود). همانطور که رفتن به توالت برای ما امری عادی و مهم است، گربه‌ها نیز در خصوص آن رفتاری کاملاً مشابه انسان ها دارند. حال، زمانی که تخته بستر هم ارتفاع با توالت فرنگی شد باید آن را روی نشیمنگاه توالت فرهنگی قرار دهید.

درباره پت شاپ پتیشا

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida