نظرسنجی Shotkit: “سونی a7III محبوب ترین دوربینی است که توسط عکاسان حرفه ای استفاده می شود.”




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/shotkit-survey-the-sony-a7iii-is-the-most-popular-camera-used-by-professional-photographers/

شات کیت نظرسنجی جالبی انجام داد خلاصه ای از یافته های کلیدی ما

  1. دوربین های بدون آینه برای عکاسان حرفه ای محبوب تر از دوربین های DSLR هستند. 63 درصد از عکاسان حرفه ای از دوربین بدون آینه استفاده می کنند، در حالی که 36 درصد از آنها از دوربین DSLR استفاده می کنند. فقط 1٪ از هر دو استفاده می کنند.
  2. دوربین‌های بدون آینه برای عکاسان آماتور نیز محبوب‌تر از دوربین‌های DSLR هستند (اما نه چندان).. 54 درصد از عکاسان آماتور از دوربین بدون آینه استفاده می کنند، در حالی که 46 درصد از آنها از دوربین DSLR استفاده می کنند.
  3. رایج‌ترین دلیلی که عکاسان حرفه‌ای از دوربین‌های بدون آینه استفاده می‌کنند این است که کوچک‌تر و سبک‌تر هستند. دومین دلیل رایج این بود که فوکوس خودکار بهتری ارائه می‌دهند.
  4. رایج‌ترین دلیلی که عکاسان آماتور از دوربین‌های بدون آینه استفاده می‌کنند این است که کوچک‌تر و سبک‌تر هستند. دومین دلیل رایج این بود که آنها تثبیت کننده درون بدن را ارائه می دهند.
  5. نیکون محبوب ترین برند دوربین است که توسط عکاسان حرفه ای استفاده می شود. 31 درصد از حرفه ای ها از نیکون استفاده می کنند و پس از آن کانن (28 درصد) و سونی (20 درصد) قرار دارند.
  6. کانن محبوب ترین برند دوربین است که توسط عکاسان آماتور استفاده می شود. 27 درصد آماتورها از کانن استفاده می کنند و نیکون (25 درصد) و سونی (16 درصد) در رتبه های بعدی قرار دارند.
  7. را سونی a7III محبوب ترین دوربینی است که توسط عکاسان حرفه ای استفاده می شود. 7٪ از حرفه ای ها استفاده می کنند دوربین بدون آینه سونی a7III، با دوربین بدون آینه کانن R6 و دوربین DSLR نیکون D750 وارد شدن به مشترک 2 و 3.
  8. را آلفا a7III و نیکون D850 محبوب ترین دوربین هایی هستند که توسط عکاسان آماتور استفاده می شود. یکی دوربین بدون آینه و دیگری دوربین DSLR.
  9. عکاسان حرفه ای دوست دارند از آن استفاده کنند سونی a7III برای کارهای عکاسی شخصی خود نیز. را فوجی فیلم X-T3 و نیکون D850 نیز انتخاب های محبوب هستند.
  10. رایج ترین دلیلی که چرا عکاسان آماتور و حرفه ای از دوربین های DSLR استفاده می کنند، انتخاب لنز برتر است.. دومین دلیل رایج این بود که تعویض به سیستم بدون آینه بسیار گران است.