نظارت کنید. جریان. اشتراک گذاری. با آداپتور جدید Accsoon SeeMo HDMI، دوربین خود را با آیفون یا آی پد ازدواج کنید

Accsoon SeeMo اولین آداپتور HDMI حرفه ای و ترمینال فیلمبرداری مقرون به صرفه برای iOS است که از طریق Lightning یا USB-C متصل می شود. دارای گواهی MFi برای عملکرد تضمینی است.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/monitor-stream-share-marry-your-camera-to-iphone-or-ipad-with-the-new-accsoon-seemo-hdmi-adapter/

►هم اکنون خرید کنید –

Accsoon SeeMo چیزهای بیشتری از نظارت را ارائه می دهد. دستگاهی را تصور کنید که به شما امکان می دهد ویدیو را از دوربین خود به راحتی پخش کنید و به اشتراک بگذارید، گویی با دوربین های داخلی آیفون گرفته شده است.

متن را فشار دهید:

SeeMo برای فیلمساز در حال حرکت عالی است. اگر می‌خواهید کوچک‌ترین و سبک‌ترین تنظیم مانیتور را داشته باشید که با دوربین‌های دستی، گیمبال‌ها یا در استودیوی سازنده‌تان به همان اندازه خوب کار کند، پس همین است. آیفون خود را به SeeMo بچسبانید و در عرض چند ثانیه تغییر شکل می‌دهد – دیگر نیازی به حمل مانیتور اضافی نیست.

بر کسی پوشیده نیست که آیفون‌ها و آی‌پدها بهترین صفحه‌نمایش‌های کوچک را در تجارت دارند، که بسیار برتر از نمایشگرهای معمولی ویدیویی روی دوربین هستند. اکنون، به لطف SeeMo از Accsoon، در نهایت می‌توانید دوربین یا دیگر منبع FHD HDMI را به آیفون یا آی‌پد خود متصل کرده و از آن به عنوان یک مانیتور قابل مشاهده در نور روز استفاده کنید. بهتر است، با استفاده از برنامه رایگان Accsoon SEE iOS، تمام عملکردهایی که یک حرفه ای نیاز دارد را در دستان شما دارد.

برنامه رایگان SeeMo می‌تواند ویدیوی HD را مستقیماً از دوربین، میکسر یا سایر منابع HDMI به پلتفرم‌های پخش محبوب مانند YouTube پخش کند. همه اینها بدون نیاز به یک لپ تاپ دست و پا گیر، درست از هر کجا که هستید. از آن برای پخش زنده سفرها، کلاس های بدنسازی، سخنرانی های دانشگاه، مهمانی ها یا عروسی ها از دوربین خود با کیفیت HD استفاده کنید. راه‌اندازی ساده است و SeeMo از اتصال تلفن همراه یا Wi-Fi دستگاه iOS برای پخش جریانی تا 1080P 60 فریم بر ثانیه استفاده می‌کند.

SeeMo همچنین می‌تواند ویدیوی H.264 HD را مستقیماً از دوربین شما به رول دوربین آیفون یا آی‌پد ضبط کند. این به اشتراک گذاری فوری کلیپ ها برای رسانه های اجتماعی از دوربین شما بسیار آسان تر می کند. همچنین می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان پشتیبان‌گیری از فیلم‌های اصلی خود در دوربین خود استفاده کنید، یا حتی از آنها برای ویرایش ویدیوها در زمانی که زمان ضروری است استفاده کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida