موارد بعدی سه چیزها به سرعت درباره گوشی سونی انجام دهید

با این حال، این مانیتور 240 هرتز است و یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه DisplayHDR 400 است. پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس در اکثر تلویزیونهای سونی با پخش صدایی واضح و سینمایی برای ثبت لحظات بهتر دیده میشود. البته برخی ویژگیهای اختصاصی نیز در بخش نرمافزاری دیده میشوند. قبلا گوشیهای دیگری را نیز با صفحهنمایشهای 4K دیده بودیم (که بیشترشان را همین سونی ساخته بود)، ولی این اولین بار است که یک گوشی به همراه هر دو تکنولوژی HDR و OLED به بازار عرضه میشود. این یک کلک جدید است که من خیلی سریع غیرفعالش کردم ولی بسیار خوب کار میکند و شما میتوانید شدت آن را در قسمت تنظیمات صدا کنترل کنید. زدن روی دکمههای برگشت، خانه و برنامهها، یک لرزش سریع و لطیف را به همراه دارد که بسیار مشابه چیزی است که در گوشی گوگل پیکسل 3 میبینیم.

در انتخاب محل قرارگیری تلویزیون خود این محل را جوری انتخاب نمایید که به پریز برق محل شما نزدیک باشد تا با سیم کشی های طولانی ظاهر محل شما به هم ریخته نگردد. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. این مجموعه یکی از معتبرترین مجموعه ها در فروش عمده انواع دوربین مداربسته از جمله لانگسی می باشد که قیمتهای مقرون به صرفه ای دارد. مرکز تعمیرات برتر سرویس به طور کاملاً تخصصی و حرفه ای در زمینه تعمیرات فوق تخصصی تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی و همچنین تعمیرات فوق تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده و در طول این سال ها توانسته به عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات رضایت بسیاری از مشتریان خود را بدست آورد. بالاکشیدن انگشت در گوشههای صفحه هم میتواند Side Sense را فعال کند و دوباره پایین کشید آن به سمت گوشه صفحه آن را میبندد. اگر این مشکلات کوچک را کنار بگذاریم، آن صفحه نمایش بسیار طویل -چیزی که سونی خود آن را CinemaWide نامگذاری کرده است- واقعا فوقالعاده است.

اما من همان قابلیت Creater Mode (نمایش رنگها به همان صورتی که سازنده آن اثر میخواهد) را بیشتر میپسندم که توسط سینهآلتا تقویت شده و دقت رنگ بیشتری را ارائه میدهد. نوشتهها هنوز به آسانی قابل دیدن هستند و رنگها به ندرت از بین میروند. اگرچه در تنظیمات بسیار روشن، دوربین در حالت اتوماتیک برای ثبت رنگها و حالات طبیعی تصاویر کمی مشکل دارد. درست مثل بازی فورتنایت (هر دوی این بازیها از پیش نصب شده بودند) و وقتی هم که گوشی را افقی میکنید، نسبت ابعاد 21:9 بدان معناست که دستان شما و صفحه کنترل بازی از بازی کمی فاصله دارند و دید بیشتری به خود بازی میتوانید داشته باشید. یک تغییری که نسبت ابعاد نوپای 21:9 باعثش میشود و من متوجهش شدم، اندازه استوریهای اینستاگرام بود که به نظر کمی عجیب میشوند. همین موضوع به گوشی اکسپریا وان طولی بسیار بلند و باریک میدهد که باعث میشود شبیه یک کنترل تلویزیون باشد تا یک گوشی تلفن همراه که من پیش از این استفاده کردهام. ساختار و کارایی مانیتورهای LED مشابه به مانیتورهای LCD میباشد یعنی در داخل آنها نیز از تکنولوژی کریستال مایع استفاده میشود؛ فقط تفاوت موجود میان این دو نمایشگر به منشا روشنایی در هرکدام از آنها مربوط میشود.

بااینحال، این شرکت متعهد شده که روی نرمافزار و خدمات نیز تمرکز کند و برای حفظ درآمد و سود درخورتوجه، به درآمد اضافه از برخی خودروهای ممتاز متکی است.بیشتر تولیدکنندگان احتمالاً مجبور خواهند شد در مدت یک دهه یا بیشتر، به تولید خودروهای الکتریکی روی بیاورند زیرا اتحادیهی اروپا بهشدت صنعت خودرو را بهسمت دورشدن از سوختهای فسیلی سوق میدهد. زیرا عمر باتری چیزی نیست که در گوشی سونی اکسپریا وان نگرانش باشید. این نسبت اندازه اولین چیزی است که وقتی گوشی را میبینید و در دست میگیرید توجهتان را جلب میکند. درمجموع، BDV-N9200 یک سینمای خانگی حرفهای است و نیاز هر کاربر حرفهای را برطرف میکند. این همان چیزی است که هر گوشی پرچمداری باید مانند آن باشد. 3D Creator به شما اجازه میدهد که بتوانید مانند نرمافزارهای طراحی به وسیله کامپیوتر، اشیا و چیزها را اسکن کنید و مدلی سهبعدی از آنها بسازید. باتری اکسپریا وان مانند باتریهای گلکسی اس 10 و هوآوی پی 30 پرو قدرتمند نیست ولی وقتی کیفیت صفحهنمایش و تکنولوژی به کار رفته در آن را در نظر میگیرید، بسیار قابل توجه است. با توجه به تغییرات تکنولوژی در زمینه های مختلف، شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه لوازم صوتی وتصویری بوده ایم.

به گزارش بازتاب به نقل از فایوگوگل، این گوشی از نظر طراحی شباهت های زیادی به گوشی XZ۲ دارد، اما مجهز به نمایشگر قدرتمند اچ دی آر با دقت ۴K و ۶ گیگابایت رم است که در میان گوشی های تولیدی سونی کم نظیر محسوب می شود. مرحله نخست بخش تحقیق و توسعه متعلق به فاصله میان سال ۱۹۱۴ تا ۱۹۴۵ میباشد، که دوره رشد و تنوعسازی فیلیپس است. سیستم عامل این دستگاه هوشمند، اندروید است و به راحتی می توان با بهره مندی از یوتیوب و اتصال نمودن دستگاه به اینترنت فیلم مورد علاقه خود را تماشا کرد. آخرین نسخه از درایورها را دانلود کرده و یکبهیک نصب کنید. سونی سعی کرده با بنا کردن اندروید 9 «پای» خود بر روی نسخههای اولیه این اندروید، ظاهر و حسی را شبیه به چیزی که گوگل در پیکسل 3 ارائه داده است به ارمغان بیاورد. سونی برای آن که همه چیز را تکمیل کند، از تکنولوژیای به نام لرزش داینامیک استفاده کرده است که میتواند به همراه ویدیوها و آهنگها لرزشی هوشمند را ایجاد کند. در این قسمت یک دکمه وجود دارد که به شما تمام اعلانات و نوتیفیکیشنها را نشان میدهد و دیگر نیاز نیست انگشت خود را به بالای گوشی برسانید.

بازی کردن با گوشی سونی اکسپریا وان هیچ مشکلی را به همراه ندارد. بلندگویی که با آن تلفن حرف میزنید، و بلندگوی پایین گوشی، با یکدیگر کار میکنند تا بتوانند صدایی استریو، اگرچه با بیس کم، ولی به شدت بلند تولید کنند که به بهترین شکل در جهتهای مختلف توزیع میشود. همچنین توانسته است در سال های اخیر به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون خود را معرفی نماید. C1 OLED الجی، بهترین تلویزیون PS5، این مزایا را به همراه تمام مشخصات برتری که برای استفاده حداکثری از PS5 نیاز دارید، ارائه میکند: 120 هرتز، 4K، HDMI 2.1 و تاخیر ورودی بسیار کم.

اکسپریا وان از همان واحد پردازش تصویری بهره میبرد که در تلویزیونهای براویای سونی مورد استفاده قرار میگیرند و نورها را سرزندهتر با کنتراستی بالا ارائه میکنند. در یک روز عادی من معمولا بین پنج یا شش ساعت با صفحه روشن کار میکردم (برای مقایسه 3 ساعت در پیکسل سه و 6 ساعت در وانپلاس 6تی) و هر روز را با حدود 30 درصد باتری به پایان میرساندم. من معمولا همه بازیها را در حالت Performance یا با بالاترین کیفیت انجام میدادم. این آشنایی سرانجام سبب شد تا آنها اولین شرکت خود را در سال 1946 به اسم Tokyo Tsushin Kogyo K.K.

سونی با ترکیب سه دوربین دوازده مگاپیکسلی برای اکسپریا وان به میدان آمده سایت sonymag است. گوشی سونی اکسپریا وان از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با کیفیت 4K با نسبت اندازه بسیار متفاوت 21:9 بهره میبرد. دوربین گوشی سونی اکسپریا وان همچنین در نور کم هم به لطف سنسور 6.5 اینچی که از نمونههای دیگر بزرگتر است و البته کاهش نویز RAW خوب کار میکند. اکسپریا وان به سرعت نرمافزارها را بدون اتلاف وقت باز میکند و من هرگز با کاهش سرعت یا لَگ روبرو نشدم. کیفیت اطلاعات در این نوع انتقال به هیچ عنوان کاهش نمی یابند. برای همین وقتی که دارید اسکرینشاتی را که گرفتهاید میبرید تا برای کسی بفرستید، باید حواستان باشد که اطلاعات مهم شما در پس زمینه نباشد. وقتی در حال دیدن استوریهای دیگران هستید، همان نسبت ابعاد 16:9 اعمال میشود و بقیه صفحه نمایش را اطلاعات شما در پس زمینه پر میکنند. همچنین تنظیمات Game Enhancer در گوشی وجود دارد که در آن میتوانید برای هر بازی تنظیمات بهخصوصی را اعمال کنید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida