منبع تصویربرداری اکنون آفلاین است – sonyalpharumors

از روز دوشنبه، 8 مه 2023، وب‌سایت Imaging Resource بیش از دو روز آفلاین بود و هیچ توضیحی در مورد دلیل حذف این سایت پس از تقریباً 25 سال وجود نداشت.

ما با شرکت‌های مادر Imaging Resource، Madavor Media و BeBop Channel تماس گرفتیم تا در مورد بسته شدن آن نظر بدهیم. پس از گذشت چندین ساعت و تا زمان انتشار، پاسخی دریافت نکردیم. در صورت تغییر، این داستان را به روز خواهیم کرد.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/another-one-bites-the-dust-imaging-resource-now-offline/

دیل باسکین، سردبیر DPReview، پس از اطلاع از بسته شدن، گفت: از روزهای اولیه عکاسی دیجیتال، Imaging Resource یکی از معتبرترین منابع برای اطلاعات در مورد دوربین های دیجیتال بوده است. مدت‌ها قبل از پیوستن به تیم در DPreview، Imaging Resource یکی از سایت‌های مورد استفاده من برای مشاوره دوربین بود، و من بیش از چند دوربین را بر اساس تحلیل‌های اطلاعاتی دیو اچل خریدم. این یک موفقیت بزرگ برای علاقه مندان به دوربین و همچنین صنعت دوربین است.

در سال 2019، دیو اچلز، موسس این خبر را به اشتراک گذاشت که سایت رو به پایان است، اما تا مارس 2020 خانه جدیدی با رسانه آوادور. مالک جدید همچنین Photographer Outdoor، Digital Photo Pro، و Digital Photo Magazine را اداره می‌کرد و Etchells امیدوار بود که سایت او خانه‌ای طولانی مدت جدید پیدا کرده باشد.

در مارس 2023، زمانی که Mavador Media توسط Mavador Media خریداری شد، مالکیت Imaging Resource بار دیگر منتقل شد. کانال بی باپ.

مانند DPreview، Imaging Resource در ایالات متحده مستقر بود و به دلیل بررسی های عمیق و پوشش اخبار صنعت که ریشه در دانش فنی و تخصص داشت به جای تبلیغات برای هر چیز جدید و درخشان، شهرت به دست آورد. بسیاری از سردبیران ما با تیم Imaging Resource آشنا شدند و این دو سایت برای یکدیگر احترام متقابل قائل بودند.

پس از اجتناب از بسته شدن در 2019، منبع تصویربرداری انتشار بدون تشریفات در 6 مه 2023 متوقف شد. هیچ بیانیه یا اطلاعات بیشتری به دلیل بسته شدن در دسترس قرار نگرفت. بسیاری از خوانندگان و جامعه عکس در کل اولین بار از پایان انتشار فقط پس از بازدید از وب سایت یک پیام خطا مطلع شدند.

منبع تصویربرداری اکنون برای همیشه رفته است از قضا این خبر توسط پیش نمایش که به زودی نیز بسته می شود:

Imaging Resource که در سال 1998 راه اندازی شد، همان سالی که DPreview راه اندازی شد، به یک رقیب و دوست دیرینه در تاریخ نگاری اخبار عکاسی دیجیتال، بررسی ها و در نهایت، تاریخچه عکاسی در 25 سال گذشته تبدیل شد.