معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی + برنامه شستشو کاراباما | sonymag

خرید ماشین لباسشویی با این فناوری از هدر رفت مواد شوینده جلوگیری می کند. در ماشین های لباسشویی فاقد این تکنولوژی، در حین شستشو، آب از داخل دیگ لباسشویی خارج شده و باعث هدر رفتن مواد شوینده و نیاز به مصرف بیشتر آن می شود. بالعکس، درماشین های لباسشویی بکو که دارای این فناوری هستند، آب تا پایان شستشو از دیگ خارج نمی شود و در مصرف ماده شوینده صرفه جویی می شود.

ماشین های لباسشویی بکو بسیار با دوام هستند؛ زیرا در ساخت آن ها از قطعات با کیفیت استفاده شده است. این برند مهم ترین شاخصه ی لوازم خانگی برقی یعنی کم مصرف کردن آب و برق را دارا است. این برنامه لباس ها را با سرعت زیاد و در زمان کم شستشو می دهد. این برنامه باعث می شود علاوه بر صرفه جویی در زمان شما، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی جی پلاس مدل J9470W

همچنین مخزن شوینده Auto Dispenser، به‌طور خودکار و به مقدار لازم، مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده را در فرایند شستشو وارد می‌سازد و دیگر نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده برای هر بار شستشو نیست. یکی از پراستفاده ترین لوازم خانگی که یاری رسان تمامی مادران و بانوان شده است، لباسشویی است. علی­رغم بسیاری از لوازم برقی دیگر که هرچند وقت یکبار به کار گرفته می­شوند، لباسشویی مصرف بالایی دارد و خرید نوع باکیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است . تنوع مدل­های مختلف این محصول در کنار برندهای تولید کننده مختلف باعث شده که انتخاب برای خریداران سخت شود. اما اگر اطلاعات کافی در خصوص نیاز خود و همچنین امکانات لباسشویی داشته باشید، می­توانید بهترین نمونه را برای خودتان انتخاب و خریداری نمایید. در این قسمت برخی از امکاناتی که لباسشویهای پاکشوما دارند بیان می‌شود این امکانات و ویژگی ها ممکن است در خرید ماشین لباسشویی پاکشوما تاثیرگذار باشند.

http://arya-seo.ir

عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۶۱. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۶۲. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۶۰. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۳۶. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۳۵. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۴۰.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2017SGC سیلور

برای مطلع شدن از شرایط کامل فروش اقساطی در سل با کارشناسان فروش تماس بگیرید. سلام ماشین لباس شویی من لمسی lg لباسهارو شستم ولی آب منزل قطع شده لباسها خشک نشدن کدوم دکمه رالمس کنم تافقط خشک مجله خبری محصولات سونی کن کارکنه ولباسها خشک بشه ممنونم ازلطف شما. ال‌جی با الهام از شست‌وشوی دستی و استفاده از فناوری اینورتر دایرکت درایو خود موفق به ابداع فناوری 6 حرکت شست‌وشو همانند شست‌وشو با دست شده است.

  • اگر به دنبال بهترین قیمت لباسشویی ایرانی و خارجی هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.
  • تعمیر و نگهداری هر دستگاهی شرایط خاص خود را دارد، بخصوص دستگاه‌هایی که دارای قسمت‌های مکانیکی بیشتر و همچنین قسمت‌هایی که با آب و رطوبت در تماس هستن.
  • همیشه در پایان کار لاستیک دور درب با یک دستمال نرم باید خشک و تمیز شود و درب دستگاه حتی‌الامکان تا ۲ ساعت باز گذاشته شود جهت خشک شدن داخل دیگ که با اینکار از بو گرفتن محفظه جلوگیری می‌شود.
  • این برنامه لباس ها را با سرعت زیاد و در زمان کم شستشو می دهد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida