در نمایش CP+ گلخانه با Masaaki Oshima ، رئیس واحد تجاری سرگرمی تصویربرداری سونی ، یک گپ سریع داشت. وی گفت که سونی از سه طریق مزیت رقابتی خود را حفظ کرده است:
- اولین مورد این است که ما شرکت سنسور تصویر خودمان را در گروه خود داریم
- دوم این است که ما نه تنها روی دوربین و لنزها بلکه در کل راه حل گردش کار (ابر خلاق ، لوازم جانبی و غیره) تمرکز می کنیم
- سوم فن آوری های مبتنی بر هوش مصنوعی ما است
“این ما را تحت فشار قرار می دهد. E-Mount بزرگترین اکوسیستم را در مقایسه با سایر مونتاژها دارد و آن را به یک سیستم کوهستانی تبدیل می کند که پتانسیل بیشتری برای سازندگان دارد. سیستم ما فرصت های بیشتری را نسبت به دیگران ارائه می دهد ، زیرا ما آن را با همکاری تولید کنندگان شخص ثالث توسعه می دهیم.”
برداشت من:
سونی از به اشتراک گذاشتن جزئیات جالب خودداری کرده است. بدیهی است که مزیت مارینا از سیستم E-Mount این است که دارای یک تن لنز است. دوست دارم اگر سونی همچنین E-Mount را به تولید کننده دوربین باز کند. تصور کنید داشتن قاب کامل OM-3 یا یک دوربین E-Mount DJI 🙂
منبع: https://www.sonyalpharumors.com/interview-sony-believes-it-has-maintained-its-competitive-advantage-in-three-ways/
کیشی می گوید که باز بودن E-Mount یک “نقطه قوی” از سیستم سونی آلفا است:
آنها همچنین با Masanori Kishi ، مدیر کل ارشد واحد فناوری و سیستم های لنز سونی گپ زدند.