مشکلات انتقال FTP و تلفن هوشمند با سیستم عامل A7IV 2.00 – sonyalpharumors

من از زمانی که A7IVم منتشر شد کسی نیستم که از آن لذت نمی برم و از ftp برای انتقال فایل ها از دوربینم به NAS به عنوان بخشی از گردش کارم استفاده می کنم. پس از ارتقاء به سیستم عامل 2.00، یک انتقال FTP برای تخلیه کارتم انجام دادم و اکثر فایل های ویدیویی من بزرگتر از 4 گیگابایت خراب شدند. من که خودم یک توسعه‌دهنده تعبیه‌شده بودم، بیشتر بررسی کردم و همه اشاره کردم که سیستم عامل A7IV 2.00 داده‌هایی را که به هر سرور FTP ارسال می‌کند خراب می‌کند (حتی اگر فایل‌های موجود در CFExpress نوع B خوب بودند).

امیدوارم سونی بتواند به زودی این مشکل را برطرف کند…




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/ftp-and-smartphone-transfer-issues-with-a7iv-firmware-2-00/

اوه، و اگر می خواهید مشکل را تکرار کنید، کافی است چند فایل مانند فایل های ویدیویی بزرگتر از 16 گیگابایت داشته باشید و آن را به هر ftp منتقل کنید. ویدیوی عید پاک 29 گیگابایتی من که در آخر هفته ساختم، هرگز با هر تلاشی که کردم موفق نشدم. فایل موجود در CFExpress نوع B سالم و قابل خواندن است

بعد از صحبت با پشتیبانی سونی امروز از طریق تلفن، آنها تأیید کردند که می‌توانند مشکل را فقط با سیستم عامل 2.00 بازتولید کنند و او به من گفت که این مشکل را برای رفع مشکل به ژاپن می‌فرستند بدون اینکه اطلاعات بیشتری وارد شود. من همچنین فردی را در گروه “کاربران سونی A7IV” در فیس بوک دیدم که مشکل مشابه من (مرد آلمانی) داشت. نماینده ای که امروز با او صحبت کردم گفت شخص دیگری دیروز بلیطی را برای همان مشکل با فایل های خراب FTP باز کرد.

خواننده ما Sylvain در مورد مشکلات انتقال FTP و تلفن هوشمند با سیستم عامل A7IV 2.00 به من گفت.

نماینده به من گفت که ارسال فایل ها به تلفن های هوشمند نیز تحت تأثیر قرار گرفته است، اما من تا کنون چنین مشکلی را ندیده ام (به هر حال نمی توان XAVC S 4K/XAVC S HD را انتقال داد…). احتمالاً ارسال تعداد زیادی فایل در نهایت باعث ایجاد این مشکل می شود، من سعی نکردم.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida