مشخصات و قیمت سینما خانگی سامسونگ ⭐️ سایت نمایندگی سامسونگ ایران | sonymag

از مهمترین نکاتی که پیش از نحوه اتصال سینمای خانوادگی به تلویزیون باید بدانید، ” آشنایی با اجزای آن “ است. برای آنکه بتوانید نهایت استفاده را از سینما خانواده خود ببرید، در گام اول لازم است دارای تلویزیونی به اندازه 27 اینچ یا بیشتر باشید. این سایز از تلویزیون‌های هوشمند امکان نمایش تصویر برای فیلم‌های wide screen را به شما می‌دهد؛ در این صورت کوچکترین جزئیات تصویر را هم می‌توانید از فاصله دور ببینید.

  • مسلماً صوت رسا و فراگیر در هنگام تماشای یک فیلم یا سریال سینمایی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است.
  • اما اگر اتصالات صحیح است، امکان بروز ایراد در تنظیمات وجود دارد.
  • اما ساندبارها انعطاف‌پذیری لازم برای رعایت تمام استانداردهای دالبی و چند کاناله را نداشته و به همین علت صدای دالبی به صورت کامل از آن‌ها پخش نمی‌شود.

این سینما خانگی پاناسونیک دارای ورودی USB است که با استفاده از آن می توانید محتوای مورد علاقه خود را به سیستم انتقال دهید و از صوت رسا و دیجیتالی این سینما خانواده نهایت لذت و هیجان را ببرید. جدای از این قابلیت اتصالاتی چون بلوتوث و وای فای که این سینما خانواده دارد باعث شده تا شما به راحتی گوشی موبایل خود را به سینما خانگی وصل کرده و از شنیدن محتوای خود با صوت بالا نهایت استفاده و هیجان را ببرید. تعداد باندهای این سیستم ۵ عدد هستند که سبب ایجاد صوتی برابر ۱۰۰۰ وات را برای مخاطبان ایجاد می شوند و در کنار ضرب و شتم ساب ووفر همراه یک شب جنجالی را برای مخاطبان به ارمغان می آورند.

http://arya-seo.ir

در کل سیستم صوتی سینمای خانگی از دو طریق به بخش مرکزی متصل می شوند. در بیشتر مدل ها این ارتباط از طریق سیم بوده و به همین دلیل محدودیت فاصله و یا نیاز به نبود مانع برای چیدمان بلندگوها وجود ندارد. در برخی از مدل ها برای ظاهر آراسته تر چیدمان بلندگوها و پرهیز از مجله خبری محصولات سونی سختی های سیم کشی، از فناوری بلوتوث برای اتصال بین بخش مرکزی و بلندگوها استفاده شده است. در این موارد، فاصله نقشی کلیدی در کیفیت برقراری ارتباط بلندگوها با بخش مرکزی ایفا می کند. یكی از با كیفیت‌ترین و كامل‌ترین مدل‌های بازار سینما خانگی Sony BDV-N9200 است.

نمایندگی تعمیر سیستم صوتی ال جی در اصفهان

اگر می‌خواهید هنگام خرید این دستگاه در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از یک سری امکانات غیر ضروری صرف نظر کنید. نمایندگی سونیپیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند. سینما خانگی های امروزی سونی با ساختار حرفه ای تر مسیر پیشرفت را طی کرده و هوشمندتر از قبل تولید شده اند. این دستگاه توانایی تشخیص بسیاری از اختلالات و تداخلات سیستماتیک درونی خود را داشته و آن ها را به زبان ماشین یعنی نمایش خطاهای خاص به اطلاع کاربر می رسانند. هر کدام از این خطاها مرتبط با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی می باشند.

سینما خانگی سونی، خوش فروش ترین باند کنار تلویزیون

این کمپانی با قرار دادن لیستی از بهترین سینما خانگی پاناسونیک در محصولات صوتی و تصویری خود سبب شده تا هر روز طرفداران بیشتری را به سمت و سوی خود جلب نماید که در ادامه مطلب ۲ مورد از بهترین های این محصول را معرفی می کنیم. یکی از مشکلات رایجی که گریبانگیر دارندگان انواع سینما خانگی سونی و دیگر برندهای موجود در بازار می گردد، عدم کارکرد صحیح بخش ساب ووفر دستگاه است. دقت کنید که اصلی ترین عامل ناکارآمدی ساب وافر قرار گرفتن آن در محل نادرست است. به طور معمول بهترین مکان برای ساب وافر محلی دور از دیوارهای اتاق است. عدم قرار گیری ساب ووفر در جای مناسب می تواند مشکلاتی در تولید صدا به همراه داشته باشد. چنانچه دستگاه دیسک‌های ارجینال و یا دیسک‌هایی که قبلا اجرا می‌کرده را اجرا نمی‌کند درخواست تعمیر سیستم صوتی ال جی خود را ثبت کنید.

سینمای خانگی ال جی مدل LH-790 HTS

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida