مشخصات، قیمت و خرید قیمت دریچه خطی اسلوت فارس اسپیرال کد 183927 راشین کالا

دریچه اسلات بطور کلی برای قرار گرفتن در پلنیوم طراحی شده است که البته امکان نصب در کانال را دارد دریچه اسلات . این نوع دریچه در دو مدل اسلات پره معمولی و اسلات پره کاجی تولید می گردد.در تولید این دریچه ها فاصله بین خطوط استاندار می باشد امکان تغییر بین لاینها مخصوصا اسلوت پره کاجی نیست. این نوع دریچه قابلیت این را دارد که هم در رفت وهم در برگشت هوا مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از متریال آلومینیوم در تمام قطعات بدنه، شیار و حتی دمپر هوا به افزایش طول عمر دریچه هوای اسلات در مناطق شمالی و جنوبی کشور کمک خواهد کرد. همانطور که در طول این مطلب مطالعه نمودید؛ مولفه‌های متغیر بسیاری برای هر یک از انواع دریچه‌های خطی وجود داشته و تغییر هر کدام از آن در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است.

  • ریزش هوای دریچه بصورت تعدیل شده و نامحسوس به محیط انجام می پذیرد و در واقع خروج هوا از دریچه وابستگی مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت دریچه اسلوت تعبیه شده دارد.
  • دریچه برقی به صورت دریچه هوا در انتهای سیستم تهویه و پشت جعبه تهویه قرار دارد و هوای موجود را وارد هوای تازه و توزیع هوای آن می کند.
  • مهمترین نکته در انتخاب این دریچه ها ، توجه کافی به سرعت جریان هوا روی دریچه ، ارتفاع نصب ، میزان پرتاب ، انطباق دریچه با پلنوم باکس و نحوه نصب آن می باشد.
  • در ساخت این محصول از یک طراحی خاص بهره برده شده است، به طوری که هوا قادر به آن باشد که کاملا آرام و تدریجی در فضا منتشر شود.
  • این دریچه ها متناسب با انحنای موجود در سقف یا سقف کاذب، به شکل قوس دار و مدور نیز تولید می شوند.
شرکت تهویه سان با راه اندازی سیستم فروش اینترنتی محصولات تهویه و دریچه هوا محل مطمئنی برای خرید با هزینه کمتر و با کیفیت بالاتر محصولات است. حذف واسطه‌ها در تهیه لوازم مورد نیاز موجب کاهش فاکتور خرید شما مشتریان عزیز خواهد شد. فناوری و علوم شیمی در سال‌های اخیر توانسته از پلاستیک ABS و PVC برای ساخت دریچه هوای خطی استفاده نماید.

جریان هوای تازه از طریق کانال هوا به پلنیوم باکس رسیده و دریچه اسلات با خاصیت مکش خود هوای محیط را به داخل پلنیوم باکس خواهند رساند. قابلیت نصب در ارتفاع، کنج دیوارها و سقف‌های کاذب از دریچه اسلات به‌کارگیری آن را از سوی معماران جهت استفاده در پروژه‌های بزرگ ساختمانی نیز بالا برده است. تنوع رنگ، امکان استفاده در کنج زاویه‌دار و ساخت در ابعاد سفارشی از جمله مزیت‌های استفاده از دریچه اسلات است.

توانایی مکش، دهش و پخش هوا به‌همراه قابلیت به‌کارگیری بخشی از دکور محیط داخلی از مهم‌ترین خصوصیات این نوع از دریچه هوا است. دریچه اسلوت به خاطر ساختار یونیک و داشتن جنبه دکوریتیو ، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. در سیستم هوا رسانی محیط هایی مانند ساختمان، یکی از مهم ترین کار های دریچه، تنظیم جریان رفت و برگشت هوا می باشد. دریچه اسلوت مناسب برای محیط هایی با ارتفاع سقف حداکثر 5 متر می باشد.

کاربرد دریچه هوای اسلات چیه؟

تعداد لاین های اسلوت که میتواند از 1 تا 8 باشد، قیمت روز مواد اولیه، تعداد سفارش و نوع رنگ بکار رفته از مهمترین فاکتور ها در تعیین قیمت دریچه خطی اسلوت محسوب میشود. برای مشاوره رایگان و آگاهی از جزئیات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل کنید. از نظر ظاهری محیط خارجی دریچه اسلوت به شکل یک قاب خطی و بلند، طراحی و ساخته می شود. به طور مثال اگر بین دو فریم یک تیغه ی تقسیم کننده ی هوا به کار برده شود، که دریچه را به دو شیار ورود هوا تقسیم کند به آن دریچه دو اسلوت گفته خواهد شد. به همین شکل اگر دو تیغه بین آن اضافه شود دریچه سه اسلوت ساخته خواهد شد.

شیک و شکیل ترین دریچه هوا برای مغازه کدومه؟

دریچه‌ها علاوه بر کاربرد، از لحاظ جنس نیز انواع و اشکال مختلفی دارند. در این مطلب به بررسی انواع دریچه‌های هوا از نظر کاربرد، جنس و شکل می‌پردازیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. از طراحی این دریچه استخری میتوان برای ساخت اسکیمر استخر و انواع دریچه های بازدید سرامیک خور استفاده کرد. دریچه اسکیمر استیل را میتوان برای مواردی که اسکیمر هایی با طول زیاد یا اشکال غیر استاندارد مورد نظر طراح است استفاده کرد.

جای خالی خودروهای برقی در کشور و ضرورت توجه دولت به آن

خطوط ممتد و ادامه‌دار در سقف یا دیوار سبب ایجاد حالتی خاص شده و افزایش نمای بصری ساختمان را به‌دنبال دارد. دریچه خطی اسلوت می‌تواند همزمان هم هوای رفت را به صورت دمش وارد کند و هم هوای برگشت ر ابه صورت مکش خارج کند. این عمل باعث می شود که هوا به صورت یکنواخت در محیط در جریان باشد و احساس خوشایندی را برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت پخش نیرو سپهر مهار یکی از فعالترین شرکتها در ساخت انواع دریچه اسلوت محسوب میشود. دریچه هوا، برای هر خانه‌ای لازم است و در هر خانه‌ ای پیدا می‌شود.این کالا بر اساس کارایی و جنس و شکل، انواع بسیار متفاوتی دارد. انواع دریچه هوا کاربردهای متنوعی دارد و بر این اساس در شکل‌‌‌‌‌ و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند.

مشخصات، قیمت و خرید قیمت دریچه خطی اسلوت فارس اسپیرال کد 183927 راشین کالا

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida