محصولات جدید برای استفاده حرفه ای از Drone Airpeak S1 برای مقاصد صنعتی – sonyalpharumors

با Airpeak، گروه سونی خلاقیت سازندگان حرفه ای را افزایش داده و به تحقق عبارات بصری جدید کمک کرده است. با جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزار سیستم، FX3، کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین سری Cinema Line با سنسور فول فریم، و گیمبال اکنون می‌توانند برای اصلاح تاری با هم کار کنند.*، و به تکامل خود ادامه دهید. علاوه بر این، با گسترش Airpeak به کاربردهای صنعتی، احتمالات پهپادهای با کارایی بالا را بیشتر دنبال خواهیم کرد.

  • *به روز رسانی نرم افزاری برای بدنه دوربین مورد نیاز است

درباره اطلاعات به روز رسانی نرم افزار سیستم

پهپاد Airpeak با ترکیب فناوری های انباشته سونی و توجه به جزئیات در ژاپن به تولید انبوه رسید.

اقدامات امنیتی گسترده

  • Airpeak از تدابیر امنیتی پیشرفته ای استفاده می کند که از طریق توسعه محصول سونی ایجاد شده است. ما همچنین یک کاغذ سفید امنیتی ارائه می دهیم که می تواند به عنوان مرجع در هنگام بررسی معرفی و استفاده از Airpeak استفاده شود.
  • *ارسال را به صورت متوالی شروع کنید

اطلاعات Airpeak در سایت زیر به روز می شود




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/press-text-new-products-to-utilize-professional-use-drone-airpeak-s1-for-industrial-purposes/

شرکت گروه سونی (“سونی”) محصولات جدیدی را عرضه خواهد کرد که می توانند از پهپاد حرفه ای Airpeak S1 برای اهداف صنعتی استفاده کنند. Airpeak S1 با استفاده از موتورهای اختصاصی، ملخ‌ها، سیستم‌های کنترل و فن‌آوری حسگر به پرواز بسیار چابک، پویا و دقیق دست می‌یابد و مجهز به دوربین بدون آینه با لنز قابل تعویض α™ (Alpha™) برای عکس‌برداری با وضوح بالا است. محصولات جدید شامل یک کیت RTK (Real Time Kinematic) است که موقعیت‌یابی با دقت بالا را در درجه سانتی‌متر امکان‌پذیر می‌کند، یک بسته باتری که از زمان پرواز طولانی‌تر پشتیبانی می‌کند، و Gimbal PX1 سبک وزن سفارشی برای Airpeak توسط Gremsy. استفاده از این محصولات با Airpeak S1 به عملیات ایمن و کارآمد هواپیماهای بدون سرنشین در طیف گسترده ای از صنایع کمک می کند.

ویژگی های اصلی
RTK امکان پرواز دقیق و کسب اطلاعات با دقت بالا را فراهم می کند
ضبط اطلاعات موقعیت یابی را با دقت در چند سانتی متر امکان پذیر می کند
  • در حالی که GNSS در محدوده چند متری دقیق است، RTK موقعیت یابی دقیق را در چند سانتی متر امکان پذیر می کند. این دستگاه زمان عکسبرداری داده های تصویر و اطلاعات موقعیت را با دقت بالا همگام می کند و اطلاعات موقعیت را به موقعیت مرکزی سنسور تصویر ثبت می کند.

پرواز پایدار حتی در محیط هایی با تداخل میدان مغناطیسی قوی

  • RTK مجهز به دو آنتن GNSS، پرواز پایدار را حتی در محیط‌هایی که کنترل پهپاد با حسگر ژئومغناطیسی به دلیل هدف بازرسی یا سازه‌های اطراف دشوار است، امکان‌پذیر می‌کند.

پرواز دقیق با تخمین محلی سازی خود با خطای کم

  • با استفاده از RTK همراه با سنسور بینایی، تخمین موقعیت خود را با حداقل خطا انجام می دهد. همچنین باعث بهبود رفتار پهپاد در هنگام کاهش سرعت، پایداری شناور شدن و سیستم پرواز خودکار می شود. با استفاده از پرواز تکرارشونده، جریان بازرسی منظم را می توان با دقت بالا در هر چند بار تکرار کرد و عملیات کارآمد و بسیار دقیق را که به مهارت خلبان بستگی ندارد، پی برد.

عملکرد افزودن اطلاعات موقعیت یابی به تصاویر گرفته شده (برنامه ریزی برای پشتیبانی از تابستان 2023)

  • عملکردی برای افزودن داده های موقعیت یابی به تصاویر گرفته شده به عنوان ابرداده از طریق یک برنامه تلفن همراه پس از پرواز برنامه ریزی شده است.

تصویربرداری با وضوح بالا با لنزهای قابل تعویض بدون آینه با اندازه کامل α™

متن را فشار دهید:

محصولات جدید برای استفاده حرفه ای از Drone Airpeak S1 برای مقاصد صنعتی
پرواز دقیق و تصویربرداری با دقت بالا به عملیات ایمن و کارآمد هواپیماهای بدون سرنشین کمک می کند

سازگار با لنزهای قابل تعویض بدون آینه با اندازه کامل α (سری α7R) ILCE-7RM4، ILCE-7RM4A و ILCE-7RM5، با توجه به عملکرد هواپیمای بدون سرنشین مورد نیاز برای استفاده مورد نظر. هنگام استفاده، عکسبرداری تصویر را با حداکثر 61 میلیون پیکسل با شاتر مکانیکی که تاری را مهار می کند، فعال می کند. علاوه بر این، امکان انتخاب لنزهایی با طیف وسیعی از فواصل کانونی مانند 24/35/40/50 میلی متر را فراهم می کند.

تصویربرداری با وضوح بالا برای استفاده در بازرسی موثر است

  • هنگام استفاده از یک لنز 50 میلی‌متری، می‌توان تصویری با وضوح تصویربرداری 1 میلی‌متر/پیکسل حتی از فاصله ایمن تا 13 متری از جسم ثبت کرد.

بهبود عملکرد با تنظیمات دوربین از راه دور

  • تنظیمات مختلف دوربین را می توان از طریق کنترل از راه دور دستی پیکربندی کرد. تنظیمات را می توان با توجه به موقعیت و بدون دست زدن به دوربین تغییر داد و تنظیم کرد و عملکرد ساده را در حین تصویربرداری فعال می کند. علاوه بر این، از تنظیم منطقه فوکوس لمسی و انتخاب موقعیت فوکوس پشتیبانی می کند. موقعیت فوکوس را می توان به طور انعطاف پذیر در برنامه تلفن همراه تغییر داد و عکسبرداری دقیق تری را امکان پذیر می کند.

عملکرد پرواز که ترکیبی از دقت بالا و کارایی بالا است

عملکرد مقاومت بالا در برابر باد برای جلوگیری از جارو شدن توسط بادهای قوی

  • ملخ‌ها، موتورها، ESC و سایر دستگاه‌های محرکه و کنترل‌های پرواز به‌طور مستقل توسعه یافته‌اند و حداکثر مقاومت در برابر باد 20 متر بر ثانیه را به دست می‌آورند.* و مقاومت در برابر ضربه 15 متر بر ثانیه** در طول پرواز این باعث می شود پهپاد به راحتی توسط بادهای نامنظم در حین پرواز جابجا نشود و پرواز پایدار را حتی در بادهای شدید در مکان هایی مانند سواحل و دره ها ممکن می کند.
  • *بدون بار.
  • **در حداکثر بار. حداکثر سرعت باد که مسافت سفر در آن هنگام دریافت تندباد از پهلو در طول پرواز مستقیم، 1 متر یا کمتر است.

از پرواز خودکار طولانی مدت پشتیبانی می کند

  • از عملکردی پشتیبانی می کند که امکان از سرگیری پرواز خودکار را پس از قطع شدن آن بدون شروع مجدد از ابتدا فراهم می کند و تعویض گرم باتری که می تواند باتری را در حین کارکرد پهپاد تغییر دهد. زمان پرواز حدود 20 دقیقه را فعال می کند* در حالی که مجهز به RTK و دوربین با وضوح بالا است.
  • *مجهز به RTK-1، LBP-HM1، GBL-PX1، ILCE-7RM4A، SEL35F28Z، 0 متر بالاتر از سطح دریا، بدون باد، سرعت کروز 9 متر بر ثانیه.

عملکردهای پیشگیری از نزدیکی و ترمز مانع برای افزایش ایمنی

  • همچنین مجهز به عملکردی برای جلوگیری از نزدیک شدن ناخواسته در طول پرواز خودکار به یک شیء بازرسی با ساختار استوانه‌ای مانند برج فولادی، که از عملکرد ایمن پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، ترکیبی از دوربین‌های استریو جلو، عقب، چپ و راست و یک سنسور برد مادون قرمز در بالا، موانع اطراف را تشخیص می‌دهد. از عملکرد ترمز مانع پشتیبانی می کند که با قضاوت در مورد رفتار انجام شده و شرایط اطراف به طور خودکار سرعت را کاهش می دهد و متوقف می شود.

پهپاد حرفه ای ساخت ژاپن

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida