متن مطبوعاتی: Sony Electronics گوشی هوشمند Xperia 5 IV Premium را معرفی کرد که برای تجربه و تولید محتوا طراحی شده است.

پایداری

Xperia 5 IV با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ تطبیقی ​​انرژی زیادی ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد عمر باتری را تا سه سال افزایش دهید. در صورت نیاز به تقویت، دستگاه می تواند تنها در 30 دقیقه با شارژر XQZ-UC1 (فروش جداگانه) تا 50 درصد سریع شارژ شود. Xperia 5 IV همچنین قابلیت اشتراک باتری را برای شارژ آسان دستگاه های اضافی ارائه می دهد. برای گزینه‌های شارژ اضافی، Xperia 5 IV امکان شارژ بی‌سیم را فراهم می‌کند.

افراد همچنین می توانند از Music Pro برای ضبط آواز و موسیقی استفاده کنند که گویی در یک استودیو حرفه ای ضبط شده است. این به افراد امکان می‌دهد چندین آهنگ را مستقیماً در Xperia 5 IV ضبط و ویرایش کنند و ضبط‌های خود را در فضای ابری آپلود کنند. از آنجا، هوش مصنوعی را می توان با استفاده از فناوری جداسازی منبع صدا منحصر به فرد سونی برای کاهش نویز و جداسازی صداهای صوتی و آکوستیک گیتار اعمال کرد.

Xperia 5 IV برخی از جدیدترین فناوری‌های تصویربرداری سونی از جمله Eye AF و Object Tracking را در همه دوربین‌های پشتی ترکیب می‌کند. سازندگان اکنون می‌توانند ویژگی‌های ویدیویی سینمایی را در هر سه لنز از جمله 4K HDR، ضبط 120 فریم در ثانیه (فریم در ثانیه) فوق‌العاده آهسته فعال کنند تا ظاهری سینمایی ایجاد کنند، به لطف سرعت خواندن بالای 120 فریم در ثانیه سنسور. اپلیکیشن Videography Pro امکان پخش زنده را نیز فراهم می کند.

برای مدت محدودی، مشتریانی که Xperia 5 IV را از اول سپتامبر 2022 پیش‌سفارش می‌کنند، واجد شرایط دریافت جدیدترین هدفون حذف نویز واقعی بی‌سیم WF-1000XM4 سونی با خرید (به ارزش 280 دلار آمریکا) خواهند بود.

Xperia 5 IV صدای واقعی 360 سونی را ارائه می‌کند و دارای سه گزینه برای صدای باکیفیت است که شامل جک صوتی 3.5 میلی‌متری سیمی، هدفون بی‌سیم یا بلندگوهای استریو Full-Stage در جلو می‌شود. بلندگوهای استریو دارای ساختار جدیدی هستند که صدای واضح تر و عملکرد فرکانس پایین را تولید می کند. با ترکیب پشتیبانی DSEE Ultimate و LDAC، Xperia 5 IV از خدمات پخش جریانی با کیفیت صدای با وضوح بالا پشتیبانی می کند. Xperia 5 IV همچنین از آخرین بلوتوث LE Audio پشتیبانی می کند.

سرگرمی های تجربی

سن دیگو، کالیفرنیا – 1 سپتامبر 2022 – Sony Electronics Inc. Xperia 5 IV را معرفی می‌کند، یک گوشی هوشمند ممتاز با بسیاری از ویژگی‌های قدرتمند موجود در پرچمدار Xperia، اما با طراحی جمع و جور. با جدیدترین چیپست و باتری قدرتمند در طول روز به شما کمک می‌کند محتوا، بازی‌های موبایلی و سرگرمی همهجانبه با کیفیت بالا برای بهترین صدا و تصویر در کلاس ایجاد کنید.

Xperia 5 IV تمام سرعت، عملکرد و قابلیت اطمینان مورد نیاز برای بازی های موبایلی را در بالاترین سطح ارائه می دهد. صفحه نمایش 120 هرتزی بومی و کاهش تاری حرکت 240 هرتزی بازی ها را به وضوح و روان نمایش می دهد. نرخ اسکن لمسی 240 هرتز از حرکات سریع و دقیق، دقیقاً همانطور که گیمر در نظر داشت، در طول بازی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ویژگی Game Enhancer به بازیکنان این امکان را می دهد که تنظیمات تصویر و صدا را سفارشی کنند تا تجربه بازی خود را کامل کنند.

اکنون می توانید آن را پیش خرید کنید در عکس BH.

Xperia 5 IV اخیراً برای فیلمبرداری یک موزیک ویدیو کامل برای هنرمند سونی موزیک، Cat Burns، استفاده شد و آخرین تک آهنگ او، “People Pleaser” را زنده کرد. چشم انداز خلاقانه “People Pleaser” با استفاده از قابلیت های تصویربرداری با کیفیت بالا و گزینه های تنظیم دستی در برنامه Videography Pro ثبت شد.

لحظات را مانند یک خالق ثبت کنید

ویدیوی محصول در Xperia 5 IV جدید قابل مشاهده است اینجا. را




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/press-text-sony-electronics-introduces-the-xperia-5-iv-premium-smartphone-designed-for-experiencing-and-creating-content/

برای نیازهای روزمره طراحی شده است

Cat Burns از Music Pro استفاده کردIV برنامه ای برای ضبط یک آکاپلا از گروه کر استفاده شده در ویدیو. Cat Burns، هنرمند سونی موزیک می‌گوید: «توانایی ضبط صدای عالی و آپلود آن‌ها بدون نیاز به لپ‌تاپ، ویژگی بسیار خوبی است و باعث صرفه‌جویی در زمان در برنامه‌های شلوغ من می‌شود.»

Xperia 5 IV عملکرد قدرتمند و قابل اعتماد را با طیف وسیعی از ویژگی‌های کاربردی ترکیب می‌کند تا زندگی روزمره را بهبود بخشد. پلتفرم موبایل پرچمدار Snapdragon® 8 Gen 1 عملکرد و نوآوری پیشگامانه‌ای در هوش مصنوعی، بازی و اتصال برای تجربه‌ای ممتاز ارائه می‌کند.

ایجاد و مشاهده محتوا در طول روز

Music Pro می تواند پاسخ فرکانسی یک میکروفون خازنی را در حالی که طنین یک ترکیب استودیویی را تولید می کند، بازتولید کند. ضبط و ویرایش صدا رایگان است، در حالی که پردازش ابری برای صدای با بالاترین کیفیت مشمول هزینه ماهانه است. را

پخش زنده بی‌درنگ در رسانه‌های اجتماعی در Xperia 5 IV نیز امکان‌پذیر است. بازیکنان می توانند نظرات مخاطبان خود را در زمان واقعی بررسی کنند، و تفسیر بازی به راحتی روشن یا خاموش می شود. به لطف ضبط با کیفیت بالا تا 120 فریم در ثانیه، گیمرها همچنین می توانند لحظات برنده خود را ضبط کرده و به اشتراک بگذارند.

Xperia 5 IV در پایان اکتبر 2022 با قیمت تقریباً 1000 دلار آمریکا در دسترس خواهد بود. این دستگاه به صورت آنلاک در رنگ مشکی در نمایندگی های مجاز سونی در سرتاسر ایالات متحده فروخته می شود. تنوع رنگ سبز به طور انحصاری در دسترس خواهد بود www.electronics.sony.com. پیش‌سفارش‌های Xperia 5 IV از امروز، ۱ سپتامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۰۰ صبح به وقت EDT آغاز می‌شود.

دوربین جلوی جدید دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهبود یافته و بزرگتر است که محتوای 4K HDR را با کنتراست فوق العاده امکان پذیر می کند. سنسور بزرگتر همچنین به کاربر اجازه می دهد تا در تنظیمات نوری سخت مانند نور زیاد یا محیط های تاریک، سلفی های واضح بگیرد.

قیمت و در دسترس بودن

برای اطلاعات دقیق محصول به آدرس زیر مراجعه کنید:

این دستگاه جدید روشن‌ترین نمایشگر سونی اکسپریا تا به حال FHD+ است و تقریباً 50 درصد روشن‌تر از مدل قبلی سری 5 است. مشاهده و تجربه محتوا در Xperia 5 IV با درایو HDR بلادرنگ بهبود یافته است. این کار کیفیت تصویر را با بازتولید درجه بندی مناطق با نوردهی بیش از حد و کم نور افزایش می دهد. Xperia 5 IV همچنین با نمایشگر 6.1 اینچی 21:9 FHD+ HDR OLED یک تجربه تماشای منحصربفرد را ارائه می‌کند.

ناتان جیمز تتی، مدیر موزیک ویدیو، اظهار داشت: «ایجاد محتوا در Xperia 5 IV به شما امکان می‌دهد از تخیل خود استفاده کنید، بسته‌بندی فناوری پیشرفته در دستگاهی جمع‌وجور که می‌توانید حمل کنید، به افراد عادی امکان می‌دهد فیلم‌ساز شوند.

ما از معرفی Xperia 5 IV جدید به عنوان ادامه سری Xperia خود بسیار هیجان زده هستیم. یانگ چنگ، معاون Imaging Solutions، شرکت Sony Electronics گفت: «ما همیشه به مشتریان خود گوش می دهیم تا فناوری پیشرفته ای را توسعه دهیم که نیازهای آنها را به عنوان سازندگان، گیمرها و علاقه مندان به موسیقی و ویدیو برآورده می کند.» «Xperia 5 IV یک ابزار قدرتمند و جمع و جور که برای هر کسی که به دنبال بهترین فناوری در یک فرم کوچک و براق است، عالی است.

بازی برای برنده شدن و پخش زنده برای بازی موبایل

Xperia 5 IV در مجموعه و در استودیو

برای ولاگرها و سازندگان ویدیو، Xperia 5 IV دارای عملکرد مانیتور خارجی است. با اتصال یک دوربین بدون آینه (مانند دوربین های سری آلفا)، سازندگان می توانند کار خود را بر روی صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD Xperia 5 IV نظارت کنند و با استفاده از عملکرد پخش زنده جدید، فوراً محتوای خود را به اشتراک بگذارند. هنگامی که با مانیتور Vlog سونی (XQZ-IV01، به طور جداگانه فروخته می شود) جفت می شود، این تنظیمات کنترل خلاقانه تری را امکان پذیر می کند.

ویدیوی معرفی محصول در Xperia 5 IV جدید قابل مشاهده است
اینجا.

متن را فشار دهید:

به عنوان بخشی از ابتکار پایداری سونی، Xperia 5 IV فاقد پلاستیک در بسته بندی خود است و اجزای پلاستیکی آن حذف شده یا با مواد کاغذی جایگزین شده است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida