مانیتور سونی خود را با این نکات آسان-peasy متحول کنید

M9 همراه با M3 معرفی شد. مانیتورهای جدید -شرکت سونی روز گذشته چند محصول از سری Inzone مخصوص گیمرها معرفی کرد. اما بلافاصله بعد از معرفی این محصولات، EVO از همکاری این رویداد eSports فایتینگ برای استفاده از تجهیزات سونی بهعنوان هدست و مانیتورها رسمی این مسابقات خبر داد. البته ممکن است که برخی افراد بر این عقیده باشند که تلویزیونهای این کمپانی از قیمت بالایی برخودار هستند، اما باید بگوییم که سونی در کنار قیمت بالا قطعا ارزش خرید بالا و ارائه بهروزترین امکانات را به کاربران خود تضمین میدهد. البته باز هم این حالت قطعیت ندارد و ممکن است مشکل از برد اصلی باشد اما تلویزیون 4 بار چشمک بزند.

دیزنی ابراز نگرانی از حجم کار Feige در تولیدحق امتیاز Marvel Cinematic Universe (MCU) در حال حاضر و درخواست ۲۵ تا ۵۰ درصد از سهام فیلمهای آینده Feige برای سایت sonymag سونی را دارد. قرارداد فعلی باعث شد تا مارول و فیج فیلمهای مرد عنکبوتی را برای سونی تهیه کنند و ۵ درصد از درآمد آنها را دریافت کنند. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. همچنین HDMI امکان برقراری ارتباط آسان Plug-and Play را تنها با اتصال یک کابل فراهم می کند و شما از بکار گیری کابل های زیادی که اغلب در پشت تجهیزات صوتی و تصویری خانگی یافت می شود و بسیار دست و پا گیر است راحت می کند . این یعنی تمامی قطعات استفاده شده اصل بوده و امکان پیگیری تا مدت زمان تعیین شده نیز وجود دارد. تمامی این سرویس ها دارای ضمانت نامه رسمی و معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند. مانیتور سونی Sony SDM-HS75 17 Inch دارای قابلیت كاهش توان مصرفی، اتصال به پایه دیواری، نسبت كنتراست 500:01 و زمان پاسخدهی سریع پیكسل ها 16ms می باشد.

این مدل ها دارای لامپ های crt بودند که وضوح تصویر کمتری در مقایسه با مدل های ال سی دی دارند. در کنار همه ویژگی های گفته شده این تلویزیون ها دارای طراحی خلاقانه و مبتکرانه می باشند. تلویزیون LCD سونی مدل Z9F در این رقابت همه را شگفت زده کرد . به این صورت عمل می کند که صداهای فراگیر و همه جانبه را نیز پخش می کند. کارشناسان و علاقه مندان به ویدئو ، تمام جنبه های کیفیت تصویر از جمله کنتراست تصاویر، کیفیت رنگ ، وضوح حرکت و دیگر موارد را برای هر تلویزیون مورد بررسی قرار دادند که در مجموع تلویزیون سونی مدل A9G که از سری مستر توانست در بین این 4 تلویزیون بالاترین میانگین نمره را بدست بیاورد و موفق به کسب رتبه اول در هر 4 دسته شود . همچنین به کمک تکنولوژی 1080p Upscaler رزولوشن تصویر را افزایش داده و تصویر را با کیفیت FULL HD تقدیمتان می کند. سونی بهتازگی از مانیتورها و هدستهای INZONE با هدف افزایش اثرگذاری تجهیزات خود در بازار گیمینگ رونمایی کرده است. طراحی حرفه ای قاب این ال ای دی جذاب احتمالا اولین نکته ای است که در برخورد با آن مواجه می شوید!

سری Xperia L: اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت هستید (و حافظه و کیفیت دوربین برایتان اهمیت خیلی زیادی ندارد) سری L مناسب شماست. در گوشیهای سونی برخی از آیکنها به صورت پیش فرض برنامه نویسی شدهاند که به آیکنهای سیستمی معروفند و از فعال بودن یک قابلت و یا یک تنظیم خبر داده و حتی به عنوان هشدار استفاده میشوند. این قرارداد، شامل بازیهای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ میشوند که رویداد پیش روی آن، از ۵ تا ۷ اوت (۱۴ تا ۱۶ مرداد) در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد.اگر بهخاطر داشته باشید، سال گذشته بود که EVO توسط سونی خریداری شد.

سونی همیشه در ساخت تلویزیون پیشگام بوده است، به طوری که اولین تلویزیون قابلحمل در جهان را با نام TV8-301 در سال 1960 میلادی تولید کرد. در تلویزیون های شرکت سونی، نام آن ها با تعیین استاندارد آن ها آغاز می شود. تیرداد سخاییتیری آنریتیکی توکنتیم دانکنتیم کیهیلتیم منتخب تاریخ آرژانتینتیم منتخب تاریخ اتریشتیم منتخب تاریخ استرالیاتیم منتخب تاریخ اقیانوسیهتیم منتخب تاریخ الجزایرتیم منتخب تاریخ برزیلتیم منتخب تاریخ بلژیکتیم منتخب تاریخ بلغارستانتیم منتخب تاریخ بوسنی و هرزگویینتیم منتخب تاریخ جمهوری چکتیم منتخب تاریخ ساحل عاجتیم منتخب تاریخ شیلیتیم منتخب تاریخ فوتبالتیم منتخب تاریخ کامرونتیم منتخب تاریخ کرواسیتیم منتخب تاریخ کلمبیاتیم منتخب لیگ قهرمانان اروپاتیم های فرمول یکتیم های موتوجی پیتینا سیلیگتیواثبت نام آزمون تافلثبت نام در بلوبانکثریا حکمتثریا قاسمیثورثورچینجاچینتو فاکتیجارو هوشمند شیائومیجاستجاست توکنجاستین بیبرجاکومو آگوستینیجام جهانیجام جهانی 2022جام جهانی قطرجام حذفی ایتالیاجام های استقلالجام های پرسپولیسجام های رسمی استقلالجام های رسمی پرسپولیسجام یوفاجامعهجامعه شناختیجان استاکتنجان تریجان چارلزجان فوردجان کوندلاجان گریجان مک انروجان مک دوگالجان هولیچکجان هیگینزجان ویلیامزجاناتان ده گازمنجانلوکا پالیوکاجانلوکا زامبروتاجانلوکا ویالیجانلوییجی بوفونجانی ریوراجایزه ال پائیسجایزه براووجایزه بهترین بازیکن سال اروپاجایزه بهترین بازیکن سال جهانجایزه پای طلاییجایزه پسر طلاییجایزه نخل طلاجایزه ویکتوریاجایگزینیجایگزینی تراکنش اتریوم در حال تاییدجبرئیل سیسهجراح و متخصص زنان و زایمان و نازاییجراح و متخصص گوش، حلق، بینیجراحی بینیجراحی پلاستیک چشمجراحی دندان عقلجراحی زیباییجراحی زیبایی اندام تناسلی زنانجراحی مغز و اعصابجراحی هیپ و لگنجرارد پیکهجرج آر.

مسابقه امسال Value Electronics بین چهار تلویزیون از برندهای سونی ، ال جی و سامسونگ برگزار شده بود که مدلهای ال جی OLED65C9PUA ، سونی XBR-65Z9F (مدل KD-65ZF9 در اروپا) ، سونی XBR-65A9G (مدل KD-65AG9 در اروپا) و سامسونگ QN65Q90R (مدل QE65Q90R در اروپا) در این رقابت مورد آزمایش قرار گرفتند . فروشگاه برگ و باد هموراه بهترین مدل از تلویزیون سامسونگ، تلویزیون سونی، تلویزیون ال جی، تلویزیون شیائومی و تلویزیون هایسنس را معرفی می کند تا شما بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. بهترین تلویزیون جهت استریم محتوا: رقابت نزدیک بین تلویزیون A9G OLED سونی و تلویزیون OLED ال جی OLED65C9. جهت بررسی صدای گوشی را میدهند. ساندبارها معمولا توان خروج صدای بالایی دارند و برای تقویت صدای تلویزیون ها استفاده می شوند. در این کلاس که معمولا محصولات پریمیوم و بالا رده در آن قرار می گیرد، همیشه جز پر فروش ترین ها است. درست است که اکسپریا 1 گوشی پرچمدار سونی در سال 2019 است، اما اکسپریا 5 گوشی جدیدتری است و از بهترین گوشی های سونی 2021 زمان خود است. همانطور که مشاهده می کنید تلفن همراه اکسپریا زد ۵ با قیمت حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان به فروش می رسد که گران ترین تلفن همراه سونی در این لیست می باشد .

اختلالات گاه و بی گاه در مانیتور تی وی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که مصرف کنندگان این کالای پر مصرف با آن مواجه می شوند. به ما کمک کرده است قدردانی می کنیم ، که ما آن را ادامه خواهیم داد”. این مدل نمایشگر، با توجه به ساختار متفاوتی که دارند، باید به شکل متفاوتی هم ترمیم شوند. از نظر طراحی و ظاهر این مدل حاشیه کمی دارد و در حال حاضر این ویژگی برای خریداران یک اولویت خاص محسوب می شود. نکته: توجه کنید که برخی از آیکنها در اثر نصب برنامهای خاص در گوشی به نمایش درمیآیند و برای حذف آنها، باید برنامه مربوط به آن را حذف و یا نوتیفکشنهای برنامه را غیرفعال کنید. دقت داشته باشید که این لیست قیمت مربوط به یک فروشگاه خاص بوده و احتمال تفاوت قیمت کم با دیگر فروشگاه ها وجود دارد . با یک انتخاب هوشمندانه، تعمیرات مانیتور سونی به راحتی و با اطمینان انجام خواهد شد. مدتی است که خط تولید محصولات Inzone سونی برای ساخت و عرضه مانیتور و لوازم جانبی مخصوص PC گیمینگ راهاندازی شده است که ظاهرا برای EVO 2022 استفاده خواهد شد. این شرکت در ساخت دوربین، کنسول بازی، تلفن همراه ، تلویزیون و چندین عرصه دیگر فعالیت دارد.

فیلم Spider Man No Way Home به فارسی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی Marvel Comics ساخته شده است و توسط Columbia Pictures و Marvel Studios تهیه شده و توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است. سونی که نتوانست به توافق برسد ، اعلام کرد که در فیلم بعدی مرد عنکبوتی بدون دخالت فایگه یا مارول پیش می رود. تا آگوست ۲۰۱۹ ، توسعه دو فیلم جدید مرد عنکبوتی آغاز شد و سونی امیدوار بود واتس و هلند برای هر دو بازگردند. سونی هر ساله برای کاربریهای گوناگون، مدل های زیادی را تولید میکند و تماشای فیلم و سریال حرفهای، تماشای برنامههای تلویزیون و گیمینگ مدل های بسیار با کیفیتی را تولید و عرضه میکند. ریمیک Demon Souls برای کنسول قدرتمندی چون پلی استیشن 5 منتشر شده، بنابراین کاملا قابل انتظار است تا در مقایسه با نسخه اصلی، گیمپلی و گرافیک آن پیشرفت بسیار زیادی کرده باشند تا به بهترین بازی پلی استیشن 5 تبدیل شود. میتاکالا به صورت تخصصی در فروش تلویزیونهای سونی فعالیت داشته و همواره قیمت های بسیار مناسب و رقابتی را با ضمانت اصل بودن و کیفیت بالا در اختیار مشتریان گرامی قرار میدهد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida