ماشین‌ لباسشویی:  نقد و بررسی ماشین‌های لباسشویی ال جی ایران | sonymag

فرقی ندارد اگر یک ماشین لباسشویی با ظرفیت کم میخواهید یا بالا، از ماشین‌های لباسشویی 5.5 کیلوگرم تا 17 کیلوگرم ال جی بازدید کنید و بر اساس نیاز خود مدلی را انتخاب کنید. ماشین‌های لباسشویی ال جی با موتورهای فوق پیشرفته و فناوری‌های جدید خود همراه با رنگ‌های براق و جذاب و طراحی‌های خلاقانه ساخته شده‌اند تا بهترین کارایی و بازدهی ممکن را برای شما داشته باشند و آسایش را برای شما فراهم کنند. ماشین‌های لباسشویی ال جی نه تنها به لباس‌های شما بهترین نگاه را می‌دهند بلکه به خانه شما هم بهترین جلوه و نگاهی مدرن می‌بخشند. خرید ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از بهترین انتخاب های خانواده است. سامسونگ یک شرکت کره‌ای می‌باشد که دارای چند شاخه است و هر شاخه ی آن در یک زمینه فعالیت می کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 86408 ظرفیت 8 کیلوگرم

یکی دیگر از مزایای خرید مجله خبری محصولات سونی سامسونگ این است که شما می توانید در هنگام کار کردن دستگاه مجددا لباس های دیگری جهت شستشو به آن اضافه کنید. با این ویژگی نیاز نیست که تا پایان شستشو صبر کرده و برای چند تکه لباس دیگر، مجددا ماشین لباسشویی را روشن کنید و یا مجبور باشید تا پر شدن مجدد ماشین لباسشویی،از شستن آن ها دست بکشید. ماشین لباسشویی سامسونگ دارای یک پنجره ی جداگانه است که با استفاده از آن اضافه کردن لباس بیشتر هنگام شستشو امکان پذیر است و به این ویژگی اد واش گفته می شود. برخی قابلیت‌های ماشین لباسشویی ال جی با فشار دادن یا نگه داشتن همزمان چند دکمه فعال می‌شود. با توجه به تنوع امکاناتی که در بازار لوازم خانگی از جمله ماشین‌های لباسشویی وجود دارد، انتخاب یک برند واحد و یک لباسشویی با قابلیت‌های مشخص، کمی مشکل شده است.

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-26103Wظرفیت 6 کیلویی

به این ترتیب عمر ماشین لباسشویی بیشتر شده و فضای داخلی آن به دلیل عدم وجود اشیا ی اضافه، بیشتر می شود. همچنین ماشین لباسشویی سامسونگ دارای بخاری های سرامیکی است که بسیار کارآمد هستند. بخاری های سرامیکی قابلیت گرم کردن سریع دارند و با این کار به حل شدن هرچه سریعتر مواد شوینده کمک زیادی کرده و به این ترتیب از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند و به طبع، باعث کمتر شدن مصرف برق می شوند. مضاف بر آن، این بخاری های سرامیکی از ساخت ترکیبات کلسیم و رسوب آن ها در ماشین لباسشویی یا پارچه جلوگیری می کنند و باعث عدم آسیب رسیدن به آن ها می شوند.

http://arya-seo.ir

در پایان دکمه شروع/ مکث را فشار دهید.دکمه پیش شستشو معمولا در صورتی که البسه خیلی کثیف باشند، استفاده از گزینه پیش شستشو یا خیس خوردن مناسب است. در این مواقع باید پودر شستشو نیز در محفظه جاپودری اضافه شود.پس از روشن کردن دستگاه و انتخاب برنامه شستشو، دکمه پیش شستشو یا Pre Wash را فشار دهید. در برخی مدل‌ها لازم است تا به مدت ۳ ثانیه این دکمه را نگه دارید. سپس تنظیمات اضافی و گزینه های دلخواه (نحوه شستشو، تعداد آبکشی، ضد چروک و…) را انتخاب کنید.

  • در این موتور به دلیل حذف زغال عمر موتور را تا ده سال گارانتی و از جهتی کیفیت شستشو در سطح بالایی حفظ می‌شود و صدای موتور هم به میزان بسیار زیادی کاهش می‌یابد.
  • نوع اول دارای ورودی آب سرد است و نوع دیگر هر دو ورودی آب گرم و سرد را دارد.
  • با فشار دادن دکمه شروع یا توقف، امکان آغاز سیکل شستشو یا متوقف کردن آن را دارید.

همچنین پاکشوما تقریبا با داشتن 700 نماینده در سراسر کشور توانسته رضایت خیل عظیمی از خریداران محصولات خود را جلب کند. همانوطور که گفته شد محصولات پاکشوما دارای امکانات بروز و مناسبی هستند که می‌تواند با سایر برندهای ایرانی و خارجی در بازار رقابت کند. ماشین لباسشویی پاکشوما به عنوان یکی از پر فروش ترین و محبوبت ترین ایرانی لباسشویی در بازار شناخته شده است. پاکشوما با کیفیت و قیمت مناسبی که ارائه می‌دهد، می‌تواند پاسخگوی نیاز و انتظارات شما باشد. همانطور که می‎دانید قیمت لوازم خانگی مختلف از جمله لباسشویی در تمامی فروشگاه‌ها با نرخ یکسانی عرضه نمی‌شوند.

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 7 کیلویی مدل DWK-7200

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida