ماشین لباسشویی؛ لیست قیمت روزانه لباسشویی تمامی مدل ها بهار | sonymag

اما از استاندارد بودن آن مطمئن شوید تا بعدها در قرار دادن آن درون کابینت و محل تعبیه شده برای این دستگاه با مشکل مواجه نشوید. اغلب لباسشویی­ها دارای ارتفاع 85 سانتی­متری بوده و عرضی برابر با 60 سانتی­متری دارند. بیشتر شدن ظرفیت لباسشویی ارتباطی با ابعاد و اندازه آن ندارد. نوع اول دارای ورودی آب سرد است و نوع دیگر هر دو ورودی آب گرم و سرد را دارد. چرا که در این صورت، هنگامی که بخواهید لباس­ها را با اب گرم بشویید، از آب گرم استفاده می­شود و المنتور لباسشویی فشار کمتری جهت گرم کردن آب تحمل می­کند و در نتیجه طول و عمر و دوام بیشتری خواهد داشت. مهمترین قدمی که پاکشوما برای کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی آن برداشته است، استفاده از موتورهای کم مصرف به خصوص اینورتر و BLDC است که به شکل چشمگیری در مدیریت مصرف انرژی موثر عمل کرده‌اند.

ماشین لباسشویی 10.5kالجی C70NW

ذکر این نکته پاکشوما با تولیدات محصولاتی با انرژی بهینه و کم تواسنته نظر مخاطبان را دوباره جلب کند. خوشحاليم ازاين كه وقت ارزشمند خودرا براي بهترشناختن ما اختصاص داده ايد. در اتحادیه امکان همه چيز حول محور وسواس مشتری در ارائه يك تجربه خريد به يادماندنی از اينترنت مي گردد.

  • این نوع از موتورها خیلی بهتر از موتورهای یونیورسال است و در ساختارشان بر خلاف موتورهای قدیمی از زغال جاروسک و جارونگه دار استفاده نشده‌است و صدای خیلی کمی دارد.
  • ماشین لباسشویی‌های تولید شده از لحاظ نوع در سه دسته کلی قرار می‌گیرند و شما به راحتی در فروشگاه اینترنتی سل به انواع و اقسام مدل‌های ماشین لباسشویی دسترسی داشته و می‌توانید محصول دلخواه خود را یافته و خریداری کنید.
  • برنامه شستشوی سریع یا Turbo Wash از تنظیمات اضافی این مدل لباسشویی‌های ال جی بوده که مشابه با برنامه Intensive 60 در مدل‌های دیگر است و البسه را در کمتر از یک ساعت می‌شوید.
  • سپس بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، مناسب‌ترین برنامه شستشو شامل دما، میزان آب، زمان، تعداد آبکشی و سرعت گردش به‌طور خودکار تعیین می‌شود.

میزان سردی و گرمی آب را کنترل نمایید و حتی سرعت خشک کردن آن را هم مشخص کنید و ده ها امکانات دیگر که باید در زمان خرید به آن ها توجه کنید. قطعا هرچه امکانات و ویژگی­های آن بیشتر باشد راحتی و آسایش شما هم بیشتر خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد پاکشوما برای محصولات خود از انواع مختلفی از موتور استفاده می‌کند.

هم‌اكنون برفاب با توليد انواع كولرهای آبی، آبگرمكن‌های گاز‌سوز و برقی، بخاری برقی، يخچال و فريزر، فریزر صندوقی، ماشين لباس‌شويی دوقلو و اجاق گاز رومیزی، سبد لوازم خانگی خود را كامل‌تر كرده است. لباسشویی پاکشوما با افتخار ساخت ایران است و در طول سالهای بسیار طولانی توانسته کیفیت خود را به خریداران اثبات نماید و جزو برندهای محبوب و باکیفیت ایرانی باشد. برای اینکه بدانید موتور لباسشویی پاکشوما از چه نوعی است به فروشگاه بهار ماجعه کنید.

ماشین لباسشویی مدل WM-500

لباسشویی‌های اتوماتیک امروزی با انجام تمامی مراحل شستشو آن هم تنها با فشار دادن چند دکمه، شما را از اتلاف زمان بسیار و انجام دادن کاری پرزحمت آسوده کرده‌اند. برای محافظت موتور در برابر اضافه‌بار از یک رلهٔ اورلود استفاده می‌کنند. این نوع از موتورها خیلی بهتر از موتورهای یونیورسال مجله خبری محصولات سونی است و در ساختارشان بر خلاف موتورهای قدیمی از زغال جاروسک و جارونگه دار استفاده نشده‌است و صدای خیلی کمی دارد. در این موتور به دلیل حذف زغال عمر موتور را تا ده سال گارانتی و از جهتی کیفیت شستشو در سطح بالایی حفظ می‌شود و صدای موتور هم به میزان بسیار زیادی کاهش می‌یابد.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida