لیست محصولات گروه آبمیوه گیری صفحه 1 :: ام اچ کالا | sonymag

دستگاه آبمیوه گیری اگرچه صدای بلندی داشته اما از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. آبمیوه گیری تکنو Te-312 یک مجموعه‌ی چهارکاره‌ی پرکاربرد است که علاوه‌بر قابلیت آبمیوه‌گیری، از قطعات مخلوط‌کن،آسیاب و خردکن هم برخوردار است. پارچ شیشه‌ای مخلوط‌کن در برابر تغییرات دمایی مقاومت زیادی دارد. همانطور که اشاره شد، آبمیوه گیر‌های تک کاره و چند کاره در بازار موجود می‌باشند که شما بنابر نیاز خود می‌توانید نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنید. در حال حاضر بهترین مارک آبمیوه گیری به ترتیب مارک فیلیپس، بوش ، کنوود ، پاناسونیک ، فوما ، دلمونتی، گوسونیک، عرشیا، مایر و پس از آن سایر برندهای ایرانی و خارجی قرار دارد.

  • فروشگاه هومینال طی سال‌ها تلاش و تجربه در فروش لوازم خانگی، حفظ آسایش را در خانه اولویت قرار داده است.
  • ظرفیت مخزن تفاله گیر و همچنین قابلیت جداشدن آن، از ویژگی‌های مهم برای خرید یک دستگاه آبمیوه گیری است.
  • چشم انداز لوازم خونگی بنا به این است که در تمام زمینه های لوازم خانگی برقی از قبیل کوچک، بزرگ و صوتی و تصویری جایگاهی را برای خود در میان هموطنان عزیزی که خرید آنلاین انجام می دهند به وجود آورد.
  • برای اطلاع از قیمت به روز آبمیوه گیری مارک‌های مختلف و خرید آبمیوه گیری از فروشگاهی معتبر، به سایت ژینال مراجعه کنید.

تعداد تنظیمات سرعت آن 5 عدد است و علاوه بر اینها عملکرد پالس نیز در دستگاه قابل اجرا است. تمامی اجزای همه مدل‌های آب میوه گیری بیم را می‌توان در ماشین ظرفشویی قرار داد و همگی از استیل ضد زنگ تولید شده‌اند. بنابراین اگر دنبال دستگاهی چند کاره هستید این مدل از آبمیوه گیری بهترین انتخاب برای شما است. یکی از موضوع‌های مهمی که حین خرید لازم است به آن توجه شود، موضوع تک کاره بودن و چند کاره بودن دستگاه است. البته قیمت آبمیوه گیری تک کاره به مراتب کمتر از آبمیوه گیری چند کاره می‌باشد.

لیست محصولات گروه آبمیوه گیری صفحه 1

اگر تعداد کارایی بیشتر باشد به طبع آن قیمت دستگاه افزایش خواهد یافت. • توان مصرفی یکی از مهمترین ویژگی‌آبمیوه گیری‌ها می‌باشد مجله خبری محصولات سونی که معمولا بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وات متغیر است. این عدد هرچه بیشتر شود شاهد افزایش مصرف برق و همچنین بالارفتن قدرت موتورهستیم.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی وارکالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. دهانه گشاد آبمیوه گیری که معادل یک سیب بزرگ است و دیگر نیازی به خرد کردن میوه‌ها نیست. داشتن نمایشگر لمسی، سیستم ضد چکه، کلید ایمنی، مخزن تفاله، پایه‌های ضد لرزش و لغزش جز امکانات آن می باشد.

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ M176 P

ابمیوه گیری راهی مناسب و اقتصادی جهت شروع یک مسیر سالم به سمت عادات غذایی سالم است. • قبل از استفاده از دستگاه مطمئن شوید تمامی قطعات در جای اصلی و مناسب خود قرار گرفته باشند. • همچنین برخی مدل‌ها دارای تنظیمات سرعت، عملکرد توربو و محفظه نگهداری سیم می‌باشند. شما کافیست میوه را از وسط نصف کرده و بعد از وارد کردن به محفظه داخلی آن، با قدرت تمام دسته را بفشارید تا شاهد آبی گوارا در لیوان باشید. نام دارد، وجود یک نام جداگانه برای این محصول نشان می‌دهد که نوشیدن آبمیوه طبیعی در همه جای دنیا طرفداران خود را دارد. ظاهر زیبای آن به رنگ استیل و مشکی که آشپزخانه را زیباتر می‌سازد.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida